با لیست کاملی از بهتر ین لوازم تحریر برای کادو دادن آشنا شوید

با لیست کاملی از بهتر ین لوازم تحریر برای کادو دادن آشنا شوید

هدیه گرفتن به خودی خود بسیار ارزشمند و لذت بخش است. دفتر دستک با نگارش این مقاله به شما در انتخاب و خرید یک هدیه ارزشمند و کاربردی کمک می نماید.

این واقعیت که ما در عصر دیجیتال زندگی میکنیم و روز به روز استفاده از نوشت افزار و لوازم تحریر کم و کمتر میشود، کاملاً درست است. امروزه میلیون‌ ها راه برای ارسال پیام وجود دارد؛ از ایمیل گرفته تا ارسال پیام متنی با استفاده از رسانه های اجتماعی مانند واتس آپ، تلگرام و ... .

بهترین لوازم تحریر برای کادو

دقیقاً به همین دلیل است که تعداد قابل توجهی از افراد برای تجربه دوباره لذت نگارش نامه و یادداشت های دست نویس دوباره به نگارش با قلم روی آورده اند. یک نامه دست نویس به واقع در دنیایی که ایمیل، پیام ‌های فوری از طریق رسانه ها معمول هستند؛ متمایز است. به گونه‌ ای که هیچ چیز دیگری همانند آن تأثیرگذار نخواهد بود. به همین دلیل امروزه محصولات نوشت افزار و لوازم التحریر، هدیه ای عالی برای هر مناسبتی بشمار می رود و مقرون به صرفه و کاربردی است. همچنین قبل از شروع مدارس، هدیه ای عالی برای هر دانش آموزی است.

در این مقاله شما با 19 مورد از بهترین لوازم تحریر برای کادو آشنا می شوید.

انواع خودنویس، اتود و قلم لوکس

هدیه گرفتن به خودی خود بسیار ارزشمند و لذت بخش است. گروهی از افراد برای یادداشت کارهای روزانه و یا امضاء کردن از انواع قلم استفاده میکنند. در دفتر دستک مجموعه بسیار متنوعی از خودنویس، روان نویس، خودکار و اتود در دو گروه لوکس و مصرفی عرضه شده است.

اگر تمایل دارید خودنویسی مقرون بصرفه اما با کیفیت خریداری کنید، دفتر دستک به شما خودنویس مانیوسکریپت را بعنوان یک گزینه عالی پیشنهاد می نماید.

اما اگر برای یک دانش آموز قصد خرید هدیه جذاب، کاربردی، با کیفیت و مناسب را دارید دفتر دستک مجموعه درخشان شامل اتود فابرکاستل، اتود استابیلو، اتود کوروتوگا یونی بال، اتود دلگارد زبرا، اتود بیک و ... را پیشنهاد می دهد. این محصولات کیفیت نوشتاری فوق العاده ای دارند.

اگر تمایل دارید به شخصی با جایگاه اجتماعی خاص، یک قلم لوکس هدیه دهید؛ دفتر دستک مجموعه بسیار متنوعی از انواع قلم لوکس را عرضه نموده است. برندهایی نظیر قلم پارکر که البته نیازی به معرفی ندارد! نسل های زیادی از گذشته تا به امروز از برند پارکر به عنوان نمادی از شکوه و کیفیت یاد می کنند. در کنار این نام پرآوازه نامهای درخشان دیگری مانند واترمن، کاوکو، فابرکاستل، لامی، مونته گراپا، استربروک، کیلک و ... نیز می درخشد.

بهترین لوازم تحریر برای هدیه

دفتر و دفترچه یادداشت

یکی دیگر از بهترین لوازم تحریر برای هدیه، خرید دفتر یا دفتر یادداشت مناسب و با کیفیت است. خرید دفترچه یادداشت برای بسیاری از افراد چه دانش آموز یا دانشجو باشند چه یک فرد شاغل یا خانه دار کاربردی و ضروری است. دفتر برای ثبت اطلاعات شخصی، کاری و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه انواع مختلف دفتر برای اهداف مختلف ساخته شده اند. برخی می توانند در نوشتن فرمول ها و حل مبالغ کمک کنند، برخی می توانند در نگارش اطلاعات مشتری کمک کنند، برخی برای نگارش برنامه های روزانه، هفتگی و ماهانه مناسب هستند و ... .

در دفتردستک مجموعه متنوع از انواع دفتر و دفترچه یادداشت در اندازه های A4، A5 و A6 با بهترین کیفیت عرضه شده است. دفتر مولسکین، دفتر شوالیه، دفتر بنه نوت، دفتر لاتن و ... از جمله این محصولات با کیفیت بشمار می روند.

بهترین لوازم التحریر برای کادو

دفتر طراحی

یکی از هدایای محبوب برای طراحان و افراد خلاق داشتن یک دفتر طراحی با استانداردهای متناسب است. زمانی که نوبت به ثبت ایده ها می رسد نیاز به یک دفتر طراحی با کیفیت و مطمئن است تا به صندوقچه ای برای حفظ و نگهداری ایده های خلاقانه تبدیل شود. اگر در اطرافیان خود یک هنرمند، نقاش و یا طراح را دارید خرید دفتر طراحی مناسب میتواند هدیه جذاب و کاربردی باشد.

دفتر طراحی (از بهترین لوازم تحریر برای هدیه)

توجه داشته باشید که امروزه دفاتر طراحی مختلفی در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خاص خود را دارند. برای طراحی با مداد یا خودکار میتوانید از دفاتر با گرماژ پایین از ۸۰ گرم تا ۱۲۰ گرم استفاده نمایید؛ اما اگر با ابزاری مانند گواش، آبرنگ، آکریلیک، رنگ و روغن کار می کنید باید دفتر طراحی با کاغذ گرماژ بالاتر از ۱۲۰ گرم و بافت دار تهیه نمایید؛ چرا که با توجه به تکنیک خیس این ابزار کاغذ تاب بر نداشته و بافت آن در هنگام اصلاح کار و لایه گذاری رنگ ها دچار آسیب و پارگی نمی شود.

کلیربوک

از دیگر هدایای مناسب و کاربردی برای یک دانش آموز، کلیربوک یا کلربوک است که می توان از آن برای بایگانی و محافظت از اسناد و مدارک درسی استفاده کرد. به طور کلی هر کلیربوک از سه بخش مجزا شامل جلد، قاب نگهدارنده و پوشش های پلاستیکی شفاف یا همان کاور تشکیل شده است. این پوشش های پلاستیکی شفاف به راحتی پاره نمی شوند و بسته به نوع کلیربوک دارای صحافی متفاوتی هستند. کلیربوک ها از نظر اندازه و تعداد برگ تنوع زیادی دارند؛ اما به طور معمول اندازه A4 و تعداد 20 یا 40 برگ بیشترین کاربرد را دارد.

مداد رنگی: از بهترین لوازم تحریر برای کادو

مداد رنگی یکی از محبوب ترین ابزار در میان انواع لوازم التحریر است. اگر اهل رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی هستید، یک جعبه مداد رنگی بهترین لوازم التحریر برای کادو به شما است. اگر در فکر خرید مداد رنگی برای یک کودک چهار یا پنج ساله هستید، بهتر است مداد رنگی جامبو را انتخاب نمایید؛ مانند مداد رنگی جامبو فابرکاستل که در دفتر دستک بسته 12 رنگ آن عرضه شده است. مدادرنگی جامبو فابرکاستل دارای سربی با قطر ۵.۴ میلیمتر است و بدنه ارگونومیک آن کاملاً مناسب برای دستان ظریف کودکان است.

مداد رنگی (از بهترین لوازم تحریر برای کادو دادن)

در بقیه موارد برای افراد هفت سال به بالا میتوانید از دیگر انواع مداد رنگی مانند مداد رنگی بر پایه موم، مداد رنگی روغنی (پلی کروم) و یا مداد رنگی آبرنگی محصولی را انتخاب نمایید. بیشتر مداد رنگی های موجود در بازار مبتنی بر موم هستند. تنها نقطه ضعف مداد رنگی پایه موم این است که امکان دارد در برخی از آثار که بیشتر از رنگ های تیره و سنگین استفاده شده است، به مرور زمان اثر رنگ کمرنگ تر شود. در مقابل مغزی مداد رنگی روغنی بسیار نرم است. رنگ ها در گذر زمان دچار تغییر رنگ نشده و رنگ های تیره نیز با گذشت زمان کمرنگ نمی شوند و اما با مداد رنگی آبرنگی هنرمندان قادرند در نقاشی خود دو نوع تکنیک مداد رنگی و آبرنگ را همزمان به صورت مکمل استفاده نمایند.

جامدادی

دانش آموزان، دانشجویان و حتی افراد شاغل برای ساماندهی نوشت فزار و لوازم تحریر خود حتی ساماندهی برخی لوازم شخصی مانند لوازم آرایش به یک جامدادی خوب و با کیفیت نیاز دارند. بدنه جامدادی از مواد متنوعی طراحی و تولید می شوند. اما در اکثر آنها از مواد نرم و منعطف مانند پارچه، پلاستیک، چرم و یا چرم مصنوعی استفاده شده است که با زیپ یا دکمه باز و بسته می شوند. در فروشگاه اینترنتی دفتردستک مجموعه بسیار متنوعی از جامدادی مانند جامدادی فابرکاستل، جامدادی استورم، جامدادی سی کلاس، جامدادی سهند، جامدادی ماپد و پیکاردو عرضه شده است که برای افراد با گروه سنی مختلف مناسب است.

دادن جامدادی رومیزی به عنوان کادو نیز یک انتخاب هوشمندانه و کاربردی است که می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. این هدیه نه تنها به گیرنده کمک می‌کند تا لوازم تحریر و وسایل خود را به‌طور منظم نگه‌دارد، بلکه به ایجاد فضایی منظم و الهام‌بخش در محیط کار یا تحصیل او نیز کمک می‌کند. همچنین، جامدادی‌های رومیزی با طراحی‌های متنوع و جذاب، می‌توانند به عنوان یک عنصر دکوری زیبا در فضا عمل کرده و احساس خوشایندی را به گیرنده منتقل کنند. این هدیه، نشان‌دهنده توجه به نیازهای عملی و سلیقه شخصی فرد است و می‌تواند به عنوان یک یادآوری از دوستی و محبت شما در طول زمان باقی بماند.

 

 

 

جامدادی (از بهترین لوازم تحریر برای کادو دادن)

پاستل نقاشی

یکی دیگر از بهترین لوازم التحریر برای کادو دادن به کودکان و نوجوانان، پاستل نقاشی است. پاستل یک ابزار هنری برای نقاشی و رنگ آمیزی است. در فروشگاه دفتردستک دو گروه پاستل گچی و پاستل روغنی وجود دارد. تفاوت بین این نوع پاستل به میزان رنگدانه ها و اتصال دهنده های آنها برمیگردد. در پاستل روغنی میزان چسب و رنگدانه بیشتر است و قابلیت همپوشانی رنگ ها وجود دارد و بهتر است بر روی کاغذ کمی بافت دار استفاده شود. اما پاستل گچی از رنگدانه خالص تهیه نمی شود و امکان همپوشانی و ترکیب رنگ کمتری دارد. شما میتوانید بر اساس تکنیک مورد علاقه هنرمند یا هنرآموز، نوع پاستل را انتخاب نمایید.

پاستل نقاش (از لوازم نقاشی مناسب برای کادو دادن)

مداد شمعی

یکی دیگر از گزینه های جذاب برای هدیه کودک، مداد شمعی است. کودکان دارای ذهن فعال و خلاقی هستند؛ از اینرو به ابزاری راحت برای پیاده سازی ایده های ذهنی خود نیاز دارند. اگر قصد خرید هدیه ای متفاوت، با بالاترین کیفیت را دارید؛ دفتر دستک به شما مداد شمعی پریمو را پیشنهاد میدهد. این محصول دارای مجموعه ای متنوع برای کودکان بالای دو سال و دانش آموزان است.

آبرنگ و گواش

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای مخصوص نقاشی، آبرنگ و گواش است. آبرنگ مانند هر ابزار هنری در دو گروه مبتدی و حرفه ای تولید می شود. آبرنگ حرفه ای غلظت بیشتر و درجه ماندگاری بالاتری دارد و رنگ در طول زمان دچار تغییر نمی شود. آبرنگ مبتدی حاوی رنگدانه های ارزان تری است و به مرور زمان درخشندگی و شفافیت رنگ از بین می رود. اما گواش نوعی رنگ با غلظت بالا است که حلال در آب بوده و به همین دلیل به راحتی از روی سطوح پارچه ای، شیشه و سرامیک پاک می شود. از این رو هدیه ای مناسب برای کودکان و دانش آموزان است.

آبرنگ و گواش (از لوازم نقاشی مناسب برای کادو دادن)

اکریلیک و رنگ روغن

بسیاری از هنرمندان استفاده از رنگ آکریلیک را به رنگ روغن یا آبرنگ ترجیح می دهند. رنگ آکریلیک نوعی رنگ شیمیایی و بر پایه آب است و به محیط زیست و انسان آسیبی وارد نمیکند. از آنجایی که با آب رقیق می شود، هیچ بویی ندارد.

در مقابل اکریلیک، رنگ روغن وجود دارد که یکی از مهم ترین ویژگی های آن سرعت خشک شوندگی آرام آن است که همین امر باعث می شود تا طی مراحل طولانی تر فرصت تغییر و یا اصلاح و پیاده سازی طرح میسر شود. همچنین از دیگر ویژگی های مهم رنگ روغن قابلیت ترکیب شدن رنگ ها با یکدیگر است. نکته قابل توجه اینکه قلم موی آغشته شده به رنگ روغن به راحتی با آب تمیز نمی شود و باید از حلال هایی نظیر تینر برای تمیز کردن و شستن قلم مو استفاده نمود. خریداری این محصولات از برندهای معتبر جهانی همچون پریمو به عنوان هدیه ای ارزشمند و مطمئن تلقی می شود.

پالت رنگ و قلممو : از بهترین لوازم تحریر برای هدیه

یکی دیگر از ابزار کاربردی برای هنرمندان و هنر آموزان، قلم مو و پالت رنگ است. هر هنرمند نقاشی برای ترکیب رنگ به این ابزار نیاز دارد. امروزه پالتهای متنوعی در اندازه، شکل و جنس طراحی و تولید می شود. اما پالت پلاستیکی از محبوبیت بالاتری نسبت به پالت چوبی برخوردار است. پالت پلاستیکی در برابر حلال های رنگ روغن و آکریلیک بسیار مقاوم است و دوام بسیار خوبی دارد. این نوع پالت رنگ به راحتی قابل شستشو است.

پالت رنگ و قلم مو

اگر قصد خرید هدیه برای یک هنر آموز که به تازگی وارد دنیای هنر و نقاشی شده را دارید میتوانید؛ یک مجموعه کامل قلم مو نقاشی خریداری کنید. در فروشگاه آنلاین لوازم تحریر دفتردستک دو مجموعه 12 عددی از قلم مو با قیمتی مناسب قرار داده شده است. شما میتوانید با مراجعه به دفتر دستک، هدایای خاصی را در گروه نوشت افزار و لوازم التحریر با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ماژیک نقاشی

یک هدیه زیبا و جذاب برای دانش آموزان، خرید ماژیک نقاشی با کیفیت است. امروزه ماژیک نقاشی یکی از ابزارهای بسیار محبوب جهت رنگ آمیزی، خوشنویسی و طراحی است و مدل های متنوعی از آن در بازار لوازم التحریر عرضه شده است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. جوهر ماژیک نقاشی دارای یک حلال است که در برخی بر پایه الکل و در برخی دیگر بر پایه آب است. ماژیک هایی که بر پایه آب هستند به راحتی از روی سطوح مختلف مانند پارچه پاک می شوند و این ویژگی به خصوص در ماژیک نقاشی کودکان از اهمیت بسزایی برخوردار است. در فروشگاه اینترنتی دفتردستک انواع مختلفی از ماژیک نقاشی با برندهای متنوع مانند بیک و پریمو موجود است که بسته به کاربرد و قیمت میتوانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.

ماژیک نقاشی (از بهترین لوازم تحریر برای کادو دادن)

رنگ انگشتی

دنیای کودکان پر از شادی، نشاط و رنگارنگ است. کودکان از همان سالهای ابتدای رشد علاقه زیادی به نقاشی و رنگ آمیزی دارند. بهترین ابزار برای اولین تجربه بازی با رنگ کودکان استفاده از رنگ انگشتی است. پریمو برندی معتبر و جهانی در زمینه تولید لوازم نقاشی برای کودکان تا هنرآموزان نیمه حرفه ای و حرفه ای است. رنگ انگشتی پریمو بسیار ایمن و مطمئن برای کودکان بالای دو سال است، که والدین می توانند با خاطری آسوده برای کودکان خریداری نمایند. نقاشی با رنگ انگشتی به کودک این امکان را میدهد تا با مفهوم حواس چندگانه آشنا شود. نقاشی با انگشت برای کودک یک فعالیت هنری هیجان انگیز است که در زمان نقاشی کشیدن میتواند به دلخواه هر شکلی که در ذهن دارد را به تصویر بکشد و از اینکار لذت وصف نشدنی را تجربه نماید.

رنگ انگشتی (گزینه مناسب برای ک ادو  دادن)

لوازم رسم (خط کش، شابلون و تخته رسم)

بهترین لوازم تحریر برای هدیه به دانش آموزان و یا دانشجویان رشته مهندسی، معماری و ... میتواند مجموعه ای از انواع لوازم رسم حرفه ای باشد. در دفتر دستک گروه نوشت افزار مهندسی به مجموعه کاملی از این ابزار اختصاص داده شده است که میتوانید از میان آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مجموعه بهترین نوع خط کش و شابلون، تخته رسم از نوع ساده تا پیشرفته، انواع مختلفی از پرگار، راپیدهای مهندسی به همراه لوازم جانبی شامل جوهر راپید، ظرف شستشوی راپید و محلول تمیز کننده آن عرضه شده است.

لوازم رسم (گزینه مناسب برای ک ادو  دادن)

ست رومیزی بهترین لوازم تحریر برای کادو

یکی دیگر از بهترین لوازم تحریر برای هدیه به کارمندان، مدیران و حتی دانشجویان میتواند خرید ست رومیزی جامع و با کیفیت باشد. داشتن یک میز کار مرتب و منظم میتواند به کاهش استرس و افزایش تمرکز افراد کمک کند. دفتردستک چند نوع ست رومیزی مناسب را با بالاترین کیفیت عرضه نموده است. ست رومیزی دلی و پست ایت نمونه ای از این محصول هستند. هر ست رومیزی با لوازم جانبی مرتبط مانند کاغذ یادداشت، قیچی، چسب و ... عرضه شده است که مراجعه به صفحه محصول می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ست رومیزی (مناسب برای کادو دادن)

کیف و کوله پشتی

مختلف بسته به سن و موقعیت اجتماعی خود از کوله پشتی یا کیف اداری استفاده می کنند. پس خرید کوله پشتی و کیف با تمام استانداردهای لازم میتواند گزینه مناسبی باشد. کوله پشتی ها دارای طرح ها و اندازه های مختلف متناسب با نوع کاربردشان هستند. در دفتردستک کوله پشتی از برندهایی همچون فابرکاستل، استورم (اداری، دانشجویی) و آوکینگ وجود دارد. شما میتوانید با مناسب ترین قیمت، کوله پشتی با کیفیتی را انتخاب و خریداری کنید.

کیف و کوله پشتی (مناسب برای کادو دادن)

بازی های ساختنی

مطالعات نشان می دهد که بازی با پازل و اسباب بازی ساختنی باعث افزایش بهره هوش ریاضی و تجسمی کودکان می شود. حتی در بزرگسالان هم باعث حفظ آرامش و تمرکز بیشتر بر روی امور می شود. از اینرو این هدیه جذاب در بیشتر مواقع به یک کادو جذاب و سرگرم کننده تلقی میگردد. البته قبل از خرید به علاقه افراد نیز توجه کنید.

عوامل و فاکتورهای مختلفی از جمله نام تجاری، تعداد قطعات، گروه سنی در قیمت انواع پازل و بازی های ساختنی تأثیرگذار هستند. در دفتر دستک مجموعه بسیار متنوعی از انواع پازل سه بعدی، پازل 1000 تکه و اسباب بازی ساختنی با طرح های بسیار جذاب عرضه شده است.

باز ی ساختنی (گزینه مناسب برای کادو دادن)

ماشین حساب

بیشتر افراد برای حساب و کتاب روزانه یا دانش آموزان و دانشجویان برای محاسبات ریاضی یا حسابدارها در شرکت، به ماشین حساب اداری نیاز دارند و ماشین حساب یک ابزار پرکاربرد برای آنها تلقی میشود. امروزه مدل های بیشماری از ماشین حساب در بازار نوشت افزار موجود است که هر کدام برای مورد خاصی مناسب هستند. دفتر دستک مجموعه ماشین حساب دلی را در طرح های مختلف برای مصارف گوناگون به شما پیشنهاد می دهد. به طور مثال ماشین حساب اداری رومیزی دلی مدل C۱۶۷۲ یک ماشین حساب حرفه ای است که توانسته از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد و طرفداران بسیاری دارد. این ماشین حساب دارای بدنه فلزی است و قابلیت خواندن تا ۱۴ رقم را دارد.

ماشین حساب (گزینه مناسب برای ک ادو  دادن)

کلام آخر

امیدواریم با خواندن این مقاله به شما در پیدا کردن بهترین لوازم التحریر برای کادو، کمک کرده باشیم. شما در دفتردستک میتوانید مجموعه کاملی از انواع خودکار، روان نویس، خودنویس، اتود، کیف یا کوله پشتی، ست های رومیزی، ماشین حساب، لوازم هنری اعم از مداد طراحی، ماژیک نقاشی، مداد رنگی، رنگ انگشتی، بازی های ساختنی، لوازم رسم و مهندسی و.... را از بهترین و با کیفیت ترین برندها با اطمینان از اصالت و سلامت فیزیکی کالا خریداری نمایید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی