کازیه

3
کازیه

کازیه یک سازمان دهنده اداری عالی جهت نگهداری اسناد است که استفاده از آن بر روی میز کار در شرکت و یا خانه لازم است. اگر در کار خود با مدارک و فرم ها و گزارشات کاغذی بسیاری سر و کار دارید برای مرتب نگهداشتن و ایجاد یک فضای سازمان یافته برای این اوراق نیاز به خرید کازیه خواهید داشت! نگهداری و طبقه بندی مدارک در طبقات مختلف کازیه باعث می شود تا به راحتی اسناد مورد نظر خوب را پیدا کنید.

همچنین خرید اینترنتی کازیه به شما کمک می کند تا حجم قابل توجهی از اسناد و مدارک کاغذی خود را در فضای کمی از میز کار خود سازماندهی نمایید. این محصول فضای کوچکی از میز کار شما را اشغال می کند.

انواع کازیه

انواع کازیه به لحاظ طرح و جنس قابل دسته بندی هستند اما عموماً در بازار لوازم اداری انواع کازیه را بر اساس جنس آنها طبقه بندی می کنند. طبق این الگو انواع کازیه به شرح زیر دسته بندی می شوند:

- کازیه پلاستیک شفاف

- کازیه پلاستیک فشرده

- کازیه فلزی

نکات مهم در انتخاب کازیه

برخی از لوازم اداری با ساختاری ساده بیشترین تأثیر را بر روی سرعت گردش کار خواهند داشت، کازیه یکی از این لوازم اداری ساده اما پرکاربرد است. در هنگام خرید آنلاین کازیه لازم است سه عامل را در نظر داشته باشید.

- شکل کازیه

با توجه به فضای در نظر گرفته شده بر روی میز کار توجه نمایید که شکل کازیه به چه صورت است. آیا از قسمت عرض قابل استفاده است یا از قسمت طول؟ شکل دهانه هر طبقه این مورد را مشخ می نماید.

- تعداد طبقات کازیه

فروش کازیه بصورت یک سینی رومیزی ساده تا یک محصول طراحی شده در چند طبقه در بازار صورت میگیرد. انتخاب یکی از این مجموعه ها به حجم اسناد و مدارک شما بستگی دارد.

- جنس کازیه

بطور معمول کازیه در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید می شود که هر دو وزن سبکی دارند و به آسانی قابل حمل هستند.

قیمت کازیه

همانند دیگر محصولات اداری عواملی مانند برند، جنس و تعداد طبقات در قیمت کازیه تأثیرگذار است. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک انواع کازیه با بدنه فلزی و پلاستیکی با تعداد طبقات متنوع با قیمت مناسب عرضه شده است.

خرید اینترنتی کازیه با برندهای متنوع از دفتردستک

برای خرید آنلاین کازیه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دفتردستک می توانید انواع کازیه FIS را با بدنه فلزی و پلاستیکی مشاهده نمایید. کازیه FIS با طراحی ظریف و دقیق و استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده است. با اطمینان از کیفیت، اصالت و سلامت فیزیکی کالا سفارش خود را در دفتردستک ثبت نمایید.