قلم مو

2
قلم مو

اگر به تازگی به هنر نقاشی روی آورده اید ممکن است از خود سؤالاتی از این قبیل بپرسید: چرا انواع مختلفی از قلم مو وجود دارد؟ یا چگونه می توانم بفهمم چه زمانی از چه نوع قلم مو استفاده نمایم؟

قلم مو با شکل متنوع برس و اندازه های متفاوت طراحی و تولید می شود که هر کدام مناسب یک کاربرد است. در هنگام خرید قلم مو شما می توانید بسته به ابعاد نقاشی و موضوع نقاشی مجموعه ای از قلم مو را انتخاب نمایید.

انواع قلم مو

فروش قلم مو در بازار لوازم هنری در 4 نوع پرکاربرد و شناخته شده صورت می گیرد که در اینجا به معرفی آنها می پردازیم:

- قلم مو سر گرد

این قلم مو از پرکاربردترین و سازگارترین انواع قلم مو است که می توانید کارهای زیادی را با آن انجام دهید. قلم مو سر گرد در هنگام شستشو، رنگ آمیزی سطوح بزرگ و رسم خطوط در هر اندازه بسیار عالی است. همچنین زمانی که صحبت از رنگ آمیزی سطوح ظریف و کوچک نیز می شودقلم مو سر گرد یک انتخاب ایده آل است.

- قلم مو تخت

این قلم مو بافت سنگین تری نسبت به دیگر انواع قلم مو دارد و بیشتر برای تکنیک هایی که با ضربه رنگ را در حجم زیاد به سطح نقاشی منتقل می کنند مناسب است.

- قلم مو زاویه دار

این قلم مو نمونه تغییر یافته قلم مو تخت است. این قلم مو برای تغییر زاویه بخصوص در قسمت های ظریف نقاشی به نقاش بسیار کمک کرده و بافت های متنوعی را می توان به واسطه آن بر روی سطح نقاشی ایجاد کرد.

- قلم مو پرچمی

قلم مو پرچمی یا بادبزنی برای محو کردن مرز سطوح رنگی بسیار کاربردی است. همچنین برای خلق بافت گیاهی متراکم همانند برگ درختان نیز کاربرد بسیاری دارد.

- قلم مو سوزنی

این نوع قلم مو برای دورگیری با خطوط ظریف و دقیق پیشنهاد می شود.

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید اینترنتی قلم مو باید در نظر داشته باشید نوع موی بکار رفته در ساخت قلم است. بطور معمول یا از الیاف مصنوعی و یا از موی طبیعی حیوانی برای تولید انواع قلم مو استفاده می شود که در کیفیت، دوام و نوع اثرگذاری رنگ بسیار تأثیر گذار است.

نکات مهم در انتخاب قلم مو

در هنگام خرید آنلاین قلم مو همانند دیگر محصولات لازم است به نکاتی توجه نمایید تا در نهایت از انتخاب خود رضایت داشته باشید.

- نوع مو در قلم مو

همانطور که پیشتر اشاره در تولید قلم مو از الیاف مصنوعی و یا از مو طبیعی حیوانات استفاده می شود. قلم مو ساخته شده از موی طبیعی بافت نرم و لطیفی دارند و برای تکنیک ها آبرنگ و گواش بسیار مناسب هستند. میزان جذب رنگ در قلم مو با موی طبیعی بسیار بیشتر از قلم مو با الیاف مصنوعی است. در کنار این موارد شستشو و دوام قلم مو ساخته شده با مو طبیعی بسیار راحت تر است دیگر انواع قلم مو است.

توجه به نحوه شستشو قلم مو با در نظر گرفت نوع رنگ در دوام و طول عمر آن بسیار اثرگذار است. بطور مثال قلم مو آبرنگی با آب به راحتی شسته می شود اما قلم مو آغشته به رنگ آکریلیک لازم است با مخلوطی از آب و صابون شسته شود. توجه داشته باشید به هیچ عنوان قلم مو را طولانی مدت و مداوم در آب و یا هر محلول تمیز کننده دیگر نگذارید.

- شکل و اندازه سر قلم مو

قلم مو نقاشی با تنوع قابل توجهی در شکل و اندازه های متنوع در بازار عرضه شده است. با توجه به تکنیک نقاشی، ابعاد نقاشی و نوع پوشش رنگ می توانید یک یا چند نوع قلم مو را انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت قلم مو

قلم مو همانند دیگر لوازم نقاشی و طراحی در دو گروه مبتدی و حرفه ای تولید می شود. قلم مو حرفه ای عمدتاً از موی طبیعی و یا ترکیب موی طبیعی و الیاف مصنوعی طراحی و تولید می شود و قلم مو مبتدی و نیمه حرفه ای از الیاف مصنوعی. قیمت قلم مو

با در نظر گرفتن این ویژگی مشخص می شود. برای افراد مبتدی و نیمه حرفه ای مقرون بصرفه است تا قلم مو را با قیمت مناسب خریداری نمایند و پس از فراگیری کامل تکنیک های متفاوت اقدام به خرید قلم مو حرفه ای نمایند.

خرید اینترنتی قلم مو با برندهای متنوع از دفتردستک

در فروشگاه اینترنتی دفتردستک امکان خرید قلم مو در دو گروه نیمه حرفه ای و حرفه ای فراهم شده است. قلم مو FIS بصورت یک مجموعه از انواع قلم مو با شکل و اندازه های متنوع در یک کیف زیپ دار عرضه شده است. با اطمینان از کیفیت و سلامت کالا سفارش خود را در دفتر دستک ثبت نمایید. در هر لحظه از خرید همراه شما هستیم.