راهنما خرید کادو برای روز مهندس

راهنما خرید کادو برای روز مهندس

مهندسین صنایع مختلف، افراد شگفت انگیزی هستند. آنها کسانی هستند که بیشتر زیرساخت های مدرن ضروری برای زندگی ما را طراحی کرده و می سازند. در ایران 5 اسفند ماه روز مهندس نام گذاری شده است و با نزدیک شدن به این روز شوق خرید کادو روز مهندس بیشتر می شود.

مهندسین صنایع مختلف، افراد شگفت انگیزی هستند. آنها کسانی هستند که بیشتر زیرساخت های مدرن ضروری برای زندگی ما را طراحی کرده و می سازند. در ایران 5 اسفند ماه روز مهندس نام گذاری شده است و با نزدیک شدن به این روز شوق خرید کادو روز مهندس بیشتر می شود.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک مهندس در میان آشنایان و دوستان نزدیک خود دارید، باید مطمئن شوید که هدیه مناسبی را پیدا می کنید که با طرز فکر کنجکاو و منطقی مهندسین سازگار باشد تا از دیدن آن نهایت لذت را ببرند. راهنمای هدیه برای روز مهندس ما لیستی از ایده های منحصر بفرد و جالب است که شما به دنبال آن بوده اید. ما پیشنهاداتی را برای خرید هدیه روز مهندس آماده کرده ایم. این پیشنهادات با شخصیت خلاق و جستجوگر مهندسین بسیار سازگار است.

کادو روز مهندس

نکات مهم برای خرید هدیه روز مهندس

از جمله نکاتی که باید در هنگام خرید کادو برای روز مهندس به آن توجه کنیم به شرح زیر است.

  • توجه به سن یکی از نکات مهم در خرید است. به طور مثال شاید خرید بازی های فکری و ساختنی برای یک مهندس سالخورده مناسب نباشد.
  • توجه به گرایش و رشته یکی دیگر از نکات مهم است. به طور مثال برای یک دانشجوی رشته مهندسی عمران با دانشجوی رشته برق گزینه های مختلفی را می توان برای خرید هدیه در نظر گرفت.
  • توجه به علایق فرد نیز در هنگام انتخاب و خرید هدیه بسیار حائز اهمیت است.

پیشنهاد کادو برای روز مهندس

هنگامی که به دنبال هدیه خاص برای روز مهندس هستید، برای یافتن یک هدیه کاملاً عالی فقط به این دلیل که دقیقاً باید چه چیزی را انتخاب کنید؛ ممکن است چالش برانگیز باشد. برای انتخاب و خرید هدیه مناسب، دانستن اطلاعاتی بیشتر در مورد رشته تحصیلی و نوع فعالیت کاری در کنار توجه به روحیات و سلیقه شخصی فرد می تواند به انتخاب موردی کمک کند که دقیقاً همان چیزی است که او می خواهد! محصولی که می تواند بسیار کاربردی و البته دائمی باشد.

قلم

بطور کلی انواع قلم لوکس در سه گروه خودنویس لوکس، روان نویس لوکس و خودکار لوکس یک هدیه وزین و ماندگار برای این روز خاص است. انتخاب و خرید قلم لوکس با توجه به فیلترهایی از قبیل رشته تخصصی، سن، جایگاه اجتماعی، قیمت و ... صورت میگیرد. بطور مثال قلم های لوکس با ظاهری کلاسیک و رنگ های تیره برای مهندسین با سابقه بیشتر مناسبت تر است.

یکی دیگر از امتیازات خرید قلم لوکس امکان شخصی سازی کردن با استفاده از قابلیت حک نام بر روی بدنه است. شما با خرید قلم لوکس از دفتر دستک می توانید از این امتیاز نیز بصورت رایگان بهره مند شوید.

 هدیه روز مهندس

اتود مهندسی

خرید اتود مهندسی بخصوص برای دانشجویان معماری، مهندسی عمران و صنایع یک انتخاب بسیار کاربردی و جذاب است. اتود مهندسی از برندهای جهانی کاوکو، فابرکاستل، روترینگ و ... گزینه های شایسته برای کادو روز مهندس هستند.

کادو روز مهندس (تصویر 6)

دفتر

بسیاری از مهندسین به یادداشت برداری در جلسات کاری و یا ثبت ایده های خلاقانه خود در یک دفتر یادداشت کوچک عادت دارند. پس خرید دفتر البته با طراحی و ساختاری کمی متفاوت از دفاتر معمولی به عنوان هدیه برای روز مهندس می تواند انتخابی شایسته باشد. خرید دفتر با جلد محکم و مقاوم از ایده های خلاقانه و متون مهم کاری شما بطور کامل محافظت می نماید.

کادو روز مهندس (تصویر 7)

لگو، پازل و اسباب بازی ساختنی

خرید لگو، پازل سه بعدی یا اسباب بازی ساختنی یک ساختار چالش برانگیز است و به بهبود حافظه و تقویت تمرکز و استرس زدایی کمک بسیار می کند. ساختن هر نوع پازل و یا حل کردن هر نوع معما، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند و سرعت کار کردن ذهن را بهبود می بخشد و یک روش بسیار ویژه برای بهبود حافظه کوتاه مدت و رشد خلاقیت است.

بسیاری از مهندسین جوان با تکیه به ویژگی های عنوان شده و توجه به مباحث خلاقیت و ایده پردازی علاقه زیادی به انواع لگو، پازل سه بعدی و اسباب بازی ساختنی دارند.

کادو برای روز مهندس

کیف

بطور معمول تمامی مهندسین وسایل و ابزار زیادی را روزانه در کیف کار خود حمل می کنند. با توجه به این موضوع یک هدیه ویژه برای روز مهندس خرید یک کیف بزرگ و جادار، با کیفیت، محکم، ضد آب و البته سبک است. همچنین توجه به تمامی استانداردهای لازم به لحاظ بحث سلامت نیز امری لازم و ضروری است.

هدیه برای روز مهندس

ماشین حساب مهندسی

واژه مهندسی با عباراتی نظیر محاسبات دقیق ریاضی عجین شده است. برخی از این محاسبات پیچیده هستند و برای محاسبه و پردازش آن نیاز به ابزاری مانند ماشین حساب مهندسی است. خرید ماشین حساب مهندسی در کنار نرم افزارهای حرفه ای که برای صنایع مختلف طراحی شده اند امری ضروری است. با این وصف خرید ماشین حساب مهندسی می تواند انتخابی خوب بعنوان کادو روز مهندس بشمار رود.

کادو روز مهندس (تصویر 1)

تخته رسم

تخته رسم ابزاری کاربردی برای کمک به اجرای دستورالعمل‌ های برش، رسم زاویه های دقیق و اندازه‌گیری‌ است. این محصول بطور معمول با ابزار جانبی مانند خط کش و گونیا عرضه می شود و از جنس پلاستیک فشرده یا چوب تولید شده است.

کادو روز مهندس (تصویر 2)

ابزارهای چند منظوره

یکی دیگر از وسایل مورد علاقه مهندسان، خرید ابزارهای چند منظوره است. این محصول بسیار کاربردی که ابزارهای مختلفی مانند چاقو، سوهان، درب باز کن، قیچی و ... را در دل خود دارد و جنس آن معمولاً از فولاد ضد زنگ بادوام است؛ هدیه ای جذاب و کارآمد برای روز مهندس است.

کادو روز مهندس (تصویر 3)

ست رومیزی

یکی از نیازهای مهندسین داشتن میز کار تجهیز شده و البته منظم است. خرید ست رومیزی که در عین کاربردی بودن و اینکه فضای زیادی از میز را اشغال نکند می تواند به عنوان یک هدیه بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. برخی از این محصولات با ابزار جانبی متنوعی مانند خودکار، مداد سیاه، کاتر، قیچی، منگنه، گیره کاغذ، چسب، یادداشت چسبان (استیکی نوت) و ... عرضه می شوند. بطور مثال در دفتر دستک ست رومیزی دلی و پست ایت از برند جهانی 3M به همراه لوازم جانبی متنوع و کاربردی عرضه شده است و پیشنهاد ویژه دفتر دستک برای هدیه روز مهندس است.

کادو روز مهندس (تصویر 4)

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی