نکات و راهنما خرید بهترین هدیه برای روز دانشجو

نکات و راهنما خرید بهترین هدیه برای روز دانشجو

در ایران روز 16 آذر به نام روز دانشجو نامگذاری شده است. اگر به دنبال ایده برای خرید هدیه روز دانشجو هستید؛ بهتر است خواندن این مطلب را از دست ندهید!

در ایران روز 16 آذر به نام روز دانشجو نامگذاری شده است. اگر به دنبال ایده برای خرید هدیه روز دانشجو هستید؛ بهتر است خواندن این مطلب را از دست ندهید! برای خرید کادو روز دانشجو بهتر است به سراغ لوازم التحریر و وسایلی بروید، که هر دانشجو برای رفتن به دانشگاه به آن احتیاج دارد. به این نکته توجه کنید که اگر تمایل قلبی برای خرید هدیه دارید، انتخابی شایسته و قابل استفاده داشته باشید. توجه به این نکته اصل اساسی خرید هدیه برای روز دانشجو است.

هدیه روز دانشجو

نکاتی که باید قبل از خرید کادو روز دانشجو به آن توجه کنیم

اما اگر بخواهیم به صورت گزینشی به شما در انتخاب بهترین کادو برای روز دانشجو کمک کنیم، بهتر است به نکات زیر توجه نمایید.

  • انتخاب و خرید هدیه بر اساس رشته تحصیلی دانشجو. به طور مثال اگر فردی گرایش هنر دارد، بهتر است برای خرید هدیه به سراغ لوازم هنری بروید.
  • انتخاب و خرید هدیه بر اساس سن دانشجو
  • انتخاب و خرید هدیه بر اساس علایق دانشجو
  • انتخاب و خرید هدیه بر اساس جنسیت دانشجو

اگر قبل از خرید هدیه روز دانشجو به این موارد اساسی و مهم توجه کنید، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه ای متنوع، با کیفیت و برجسته از هدایای مناسب برای دانشجو را مشاهده نمایید و به صورت اینترنتی خریدی آسان را تجربه کنید.

پیشنهاد هدیه روز دانشجو

هنگامی که به دنبال هدیه خاص برای روز دانشجو هستید، ممکن است در هنگام انتخاب دچار اضطراب شوید. برای انتخاب و خرید هدیه مناسب، دانستن اطلاعاتی بیشتر در مورد رشته تحصیلی و نوع فعالیت کاری در کنار توجه به روحیات و سلیقه شخصی فرد می تواند به انتخاب یک هدیه مناسب و کاربردی کمک کند و شما دقیقاً همان چیزی را که او به آن نیاز دارد را بخرید! همانطور که قبلا هم ذکر شد، محصولی خریداری کنید که همیشه قابل استفاده و کاربردی باشد.

- کیف و کوله پشتی

انتخاب یک کیف یا کوله پشتی مناسب که فضای کافی برای قرار دادن وسایل و به خصوص لپ تاپ را داشته باشد، امری دشوار است. همچنین انتخاب کیف یا کوله پشتی که دارای اندازه و وزن مناسب و استاندارد باشد تا در طولانی مدت موجب آسیب دیدگی مهره های گردن و ستون فقرات فرد نشود، از اهمیت بالایی برخوردار است. از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید کیف و کوله پشتی به آن توجه کرد، جنس آن و توجه به آستردوزی چند لایه جهت مقاوم سازی در برابر ضربات و گرد و غبار است. شما میتوانید انواع متنوعی از کیف رودوشی و کوله پشتی را از برندهای معتبر و شناخته شده در فروشگاه اینترنتی دفتردستک خریداری نمایید.

هدیه برای روز دانشجو

- قلم

یکی دیگر از اصلی ترین نیازهای یک دانشجو، خرید قلم خوش دست، سبک با کیفیت نوشتاری روان است که در طولانی مدت دست را خسته نکند و البته ظاهر زیبا آن نیز رضایت را دو چندان خواهد کرد. انواع قلم شامل خودنویس، خودکار و روان نویس است. البته برای جزوه نویسی خرید خودکار و روان نویس با توجه به اینکه جوهر آنها به سرعت خشک میشوند مناسب تر است. در دفتر دستک مجموعه متنوعی از خودکار و روان نویس با برندهای نامدار جهانی عرضه شده است تا شما را در راحت نوشتن یاری نماید.

کادو برای روز دانشجو

- دفتر

یکی دیگر از اصلی ترین نیازهای دانشجو برای جزوه نویسی دفتر است. در دفتر دستک انواع دفتر و دفترچه یادداشت در اندازه های استاندارد با کاغذ استاندارد و با کیفیت عرضه شده است. خرید دفتر یک پیشنهاد کلاسیک، جذاب و البته کاربردی برای کادو روز دانشجو است. پیشنهاد ما به شما خرید دفتر از برندهای شوالیه، بنه نوت و لاتن است.

کادو روز دانشجو

- اتود (مداد مکانیکی)

خرید مداد اتود یا همان مداد مکانیکی یکی دیگر از گزینه های مناسب و کاربردی برای هدیه روز دانشجو است. در این بین انتخاب و خرید اتود مهندسی برای داشنجویان رشته های مهندسی و معماری گزینه ای استثنایی، کاربردی و بسیار ارزشمند بشمار می رود. در دفتر دستک مجموعه متنوعی از اتود مصرفی و اتود تخصصی با قطر نوشتاری متنوع شامل 0.3، 0.5، 0.7، 0.9، 1.4، 2 و 3.2 از برندهای جهانی لوازم تحریر مانند فابرکاستل، یونی بال، روترینگ، استابیلو، استدلر، بیک و ... عرضه شده است. خرید اتود با قیمت مناسب همراه با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا، پیشنهاد ویژه دفتر دستک برای کادو روز دانشجو است.

هدیه روز دانشجو (تصویر 1)

- ماژیک هایلایت (هایلایتر)

ماژیک هایلایت یا هایلایتر یکی از محصولات جذاب برای دانش آموزان و دانشجویان بشمار می رود. بسیاری از دانشجویان برای درک بهتر مطالب درسی تمایل و علاقه زیادی به نشانه گذاری نکات مهم دارند و اغلب اینکار را با ماژیک هایلایت انجام میدهند. پس برای این دسته از دانشجویان خرید ماژیک هایلایت در رنگ های متنوع میتواند بهترین گزینه برای خرید هدیه باشد.

هدیه روز دانشجو (تصویر 2)

- جامدادی

شاید خرید جامدادی برای تمامی دانشجویان کاربردی نباشد؛ چرا که ممکن است با گذشت زمان و استفاده از ابزارهای دیجیتالی نیاز به استفاده از جامدادی کمرنگ تر شده باشد. اما هنوز هم تعدادی قابل توجهی از دانشجویان همچنان از جامدادی در ابعاد کوچک تر برای نگهداری و حمل نوشت افزار خود استفاده میکنند.

هدیه روز دانشجو (تصویر 3)

- کاغذ یادداشت چسبان

اگر به دنبال خرید هدیه ای کوچک اما کاربردی هستید پیشنهاد دفتر دستک به شما خرید کاغذ یادداشت چسبان یا همان استیکی نوت است. گاهی اوقات برای یادداشت های مهم نیاز داریم تا نکته های مهم را در فضایی خارج از دفتر یا کتاب بنویسیم؛ همین مورد در رابطه با علامتگذاری صفحات مهم نیز در میان جزوه درسی مصداق دارد. برای این امر ما به شما خرید کاغذ یادداشت چسبان پست ایت را پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید از فروشگاه اینترنتی دفتردستک این کاغذهای چسبان کوچک و رنگارنگ را خریداری نمایید.

هدیه روز دانشجو (تصویر 4)

- جاکلیدی

یکی دیگر از هدایای جذاب برای یک دانشجو خرید جاکلیدی است که شامل طرح، رنگ و قیمت بسیار متنوعی است. در دفتر دستک جاکلیدی پارتیکل لاتن یک گزینه جذاب بعنوان هدیه روز داشنجو بشمار می رود. جاکلیدی از جنس نیکل مزین به حروف انگلیسی برجسته، یک انتخاب ساده و زیبا برای هدیه یک روز خاص.

هدیه روز دانشجو (تصویر 5)

- قمقمه و بطری آب

امروزه قمقمه های فلزی که قابلیت سرد و گرم نگه داشتن مایعات را دارد، در میان دانشجویان از محبوبیت بالایی برخوردار است. جنس به کار رفته در این قمقمه ها معمولاً از فولاد ضد زنگ است که بسیار با دوام بوده و نسبت به بطری های پلاستیکی طعم و بوی کمتری را جذب می کنند. در کنار این مدل، قمقمه پلاستیکی با استوانه یخی نیز بخصوص برای استفاده در فصل گرما یک انتخاب کاربردی و مناسب برای هدیه است. اندازه این محصولات استاندارد بوده و در کیف و کوله پشتی به راحتی قرار میگیرد.

هدیه روز دانشجو (تصویر 6)

- ظرف غذا

ساعات کلاس های درس و بحث مسافت بین دانشگاه تا منزل، بسیاری از دانشجویان را مجبور میکند که در بیرون از منزل وعده غذایی خود را صرف کنند و برای اینکار بهتر است ظرف غذایی مناسب را خریداری کرد. حال بهتر است این ظرف غذا قابلیت خنک نگه داشتن غذا را تا چند ساعت داشته باشد تا از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری نماید. برای این منظور دفتر دستک خرید ظرف غذا روو را به شما پیشنهاد میدهد.

هدیه روز دانشجو (تصویر 7)

- لوازم نقاشی و طراحی

برای خرید این گروه از محصولات بهتر است در گام اول گرایش تحصیلی دانشجو مورد نظرمان را انتخاب نماییم. به طور مثال برای خرید هدیه مناسب دانشجویان رشته هنر، بهتر است لوازمی از قبیل مداد طراحی، مداد رنگی پلی کروم، رنگ آکریلیک، رنگ شیشه، آبرنگ، گواش، پالت و یا مجموعه کاملی از قلم موهای مختلف را خریداری نمایید.

هدیه روز دانشجو (تصویر 8)

مواردی که در این مقاله به آنها اشاره شد، همگی در گروه نوشت افزار، لوازم تحریر و لوازم نقاشی و طراحی قرار می گیرند؛ اما شما میتوانید با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب های دیگری نیز داشته باشید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی