لیست کاملی از بهترین هدیه روز خبرنگار در سال 1403

لیست کاملی از بهترین هدیه روز خبرنگار  در سال 1403

در تقویم شمسی 17 مرداد ماه، روز خبرنگار نامگذاری شده است. از آنجایی که کم کم به روز خبرنگار نزدیک میشویم بهتر است برای قدردانی از دوست خبرنگار خود، از همین حالا به فکر خرید هدیه روز خبرنگار باشید تا حمایت و قدردانی خود را نشان دهید.

در تقویم شمسی 17 مرداد ماه، روز خبرنگار نامگذاری شده است. از آنجایی که کم کم به روز خبرنگار نزدیک میشویم بهتر است برای قدردانی از دوست خبرنگار خود، از همین حالا به فکر خرید هدیه روز خبرنگار باشید تا حمایت و قدردانی خود را نشان دهید. در این مقاله ما به شما لیست کاملی از لوازم تحریر را معرفی میکنیم تا بتوانید کادو روز خبرنگار را خریداری کنید.

هدیه روز خبرنگار

به این نکته توجه کنید که بهترین هدیه برای خبرنگاران فقط ابزارهای خاص برای حرفه آنها نیست! انتخاب یک دفترچه یادداشت شیک یا یک قلم نفیس منحصر به فرد می تواند هم خلاقانه و هم کاربردی باشد.

خودنویس

امروزه هنوز هم افرادی هستند که علاقه دارند برای نگارش مطالب و یا امضاء از خودنویس استفاده کنند. مهم ترین مزیت خودنویس نوشتن ساده و آسان است و دست نوشته با خودنویس کمتر قابل جعل است که توجه به این ویژگی برای یک خبرنگار بسیار مهم است. برای خرید بهترین هدیه روز خبرنگار میتوانید خودنویس پارکر را انتخاب کنید. برند پارکر از زمان های گذشته تا امروز به طراحی و تولید نوشت افزار با کیفیت و زیبا معروف است. خودنویس پارکر همانند خودکار پارکر به طراحی زیبا و کلاسیک و کیفیت نوشتاری روان به واسطه سر قلم منحصربفرد آن مشهور است؛ همچنین تنوع در طرح، رنگ و قیمت از ویژگی های مهم آن بشمار می رود.

در فروشگاه اینترنتی خرید لوازم التحریر دفتر دستک مجموعه متنوعی از انواع خودنویس لوکس تولید شده توسط برندهای جهانی عرضه شده است؛ مانند خودنویس واترمن، خودنویس مونته گراپا، خودنویس کاوکو، خودنویس فابرکاستل، خودنویس لامی، خودنویس کیلک، خودنویس استربروک و... . این تنوع به شما امکان می دهد با توجه به بودجه موجود یک انتخاب عالی داشته باشید.

دفتر دستک برای شخصی سازی هدیه با توجه به طراحی بدنه خودنویس، امکان حک نام را نیز فراهم نموده است. تنها کافیست با کارشناسان دفتر دستک تماس بگیرید.

 کادو روز خبرنگار

روان نویس

بسیاری از خبرنگاران علاقه زیادی به نگارش سریع و روان دارند تا بتوانند در مدت زمان کم مطالب مورد نظر خود را در دفتر ثبت کنند. پس انتخاب یک روان نویس با کیفیت می تواند هدیه مناسب روز خبرنگار باشد. دفتر دستک مجموعه روان نویس یونی بال را پیشنهاد می دهد. جوهر به کار رفته در روان نویس یونی بال دارای سه ویژگی مهم است که عبارتند از: با دوام، مقاوم در برابر نور و ضد آب. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه متنوعی از روان نویس یونی بال در رنگهای متنوع عرضه شده است.

 بهترین هدیه روز خبرنگار

خودکار لوکس

انتخاب و خرید خودکار لوکس نیز می تواند هدیه ویژه روز خبرنگار بشمار رود. از مهمترین ویژگی های خودکار لوکس طراحی بدنه و مواد بکار رفته در تولید آن است که معمولاً از مرغوبترین مواد مانند انواع فلزات مس، برنج، آلومینیوم، استیل، چوب مرغوب و ... برای استحکام بیشتر استفاده می شود. همچنین از ویژگی های مهم خودکار نفیس می توان به قابلیت شارژ آن اشاه کرد.

بطور معمول انواع خودکار لوکس در دو نوع فشاری و چرخشی طراحی شده اند. اگر به دنبال خرید خودکار لوکس هستید؛ دفتر دستک مجموعه متنوعی از انواع خودکار لوکس را که توسط برندهای جهانی مانند پارکر، کاوکو، واترمن، لامی، مونته گراپا، فابرکاستل، استربروک و ... طراحی و تولید شده اند عرضه نموده است.

بهترین هدیه برای خبرنگاران

دفترچه

با توجه به عادت خبرنگاران به نگارش رویدادهای روزانه، خرید یک دفتر یادداشت مناسب میتواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. اهمیت نگارش رویدادهای مهم در طول روز برای خبرنگاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پیشنهاد ویژه دفتر دستک مجموعه دفتر بنه نوت، دفتر شوالیه و دفتر مولسکین است.

هدیه مناسب روز خبرنگار

کیف پول چرم

یکی دیگر از هدایای محبوب و البته کاربردی، خرید کیف پول چرم است. کیف های ساخته شده از چرم طبیعی بسیار لوکس و با وقار هستند و طول عمر بالایی دارند. همچنین کیف های چرمی انعطاف پذیری بالایی دارند و با قرار دادن کارت های متعدد به هیچ عنوان شکل ظاهری آنها تغییر نمیکند. کیف پولی انتخاب کنید که علاوه بر جادار بودن دارای اندازه و وزن مناسبی نیز باشد.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 1)

دفتر دستک به شما کیف پول چرم جوهر را پیشنهاد می کند. محصولات چرم جوهر تولید شده از چرم طبیعی بسیار با کیفیت هستند که در رنگهای متنوعی تولید شده است.

قهوه جوش

گاهی اوقات لازم است که به نوع علایق افراد در زمینه غذایی نیز دقت کنیم. اگر فردی به خوردن قهوه در طول روز علاقه دارد، میتوانیم به او یک قهوه جوش هدیه بدهیم. امروزه در بسیاری از سازمان ها، فضایی را برای استراحت کارمندان و نوشیدن چای یا قهوه قرار داده اند. قهوه سازها انواع بسیار متنوعی دارند، اما قبل از خرید بهتر است در مورد عملکرد دستگاه و میزان فضای لازم برای آن تحقیق کنید.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 2)

کتاب

یکی از زیباترین هدایا برای هر مناسبتی، خرید کتاب است. اما قبل از خرید، سؤالی که در ذهن وجود دارد آن است که در چه ژانر و سبکی کتاب انتخاب کنیم. آیا رمان عاشقانه خریداری کنیم و یا کتاب های تاریخی؟ اگر از علاقه فرد آگاه هستید، خریداری کتاب میتواند به عنوان هدیه ویژه روز خبرنگار تلقی شود. بطور یقین خبرنگاران در کنار نگارش به مطالعه در زمینه های مختلف علاقه مند هستند.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 3)

کوله پشتی

یکی از کاربردی ترین وسایل برای یک خبرنگار، خرید کوله پشتی یا کیف است. از آنجایی که خبرنگاران مدت زمان زیادی در روز را مشغول جا به جایی و حمل وسایل سنگین هستند، پس داشتن یک کوله پشتی سبک و در عین حال جادار بسیار ضروری است. کوله پشتی انواع متنوعی دارد، اما بهتر است قبل از خرید کیف یا کوله پشتی به جنس، کیفیت، تعداد جیب ها و وزن آن توجه کنید.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 4)

دوربین حرفه ای

در دنیای تکنولوژی امروز، اخبار و رویدادهای مختلفی با سرعت زیادی پخش میشوند. به همین دلیل خبرنگاران حرفه‌ای نیاز دارند که با سرعت و کیفیت بی‌نظیر خبرها را ثبت کنند. دوربین عکاسی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در زمینه تهیه گزارش تصویری بشمار می رود. قبل از خرید به اطلاعات فنی دوربین توجه کنید؛ ویژگی هایی مانند رزولوشن بالا، اتصال به اینترنت، پردازش تصاویر و قابلیت ضبط و انتقال تصاویر با سرعت بالا وجه تمایز انواع دوربینها با یکدیگر است.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 5)

دوره های آموزشی

تمامی افراد تازه کار در حرفه خود نیاز به گذراندن کلاس های آموزشی برای خبره شدن در حرفه خود را دارند. پس شما میتوانید با خریداری دوره های آموزشی غیر حضوری در زمینه های زیر به دوست خبرنگار خود کمک کنید!

  • دوره غیر حضوری عکاسی خبری
  • دوره آموزشی تخصص روزنامه نگاری
  • دوره مجازی گزارش نویسی در رسانه
  • دوره مترجمی خبر
  • دوره فن بیان

ماگ یا فلاسک

امروزه بسیاری از افراد شاغل یک ماگ یا فلاسک شخصی بر روی میز کار خود و یا در کیف همراه خود دارند. خبرنگاران به دلیل ذات حرفه خود، در طول روز مدت زیادی را در خیابان های شهر و یا سازمانهای مختلف به سر میبرند. پس داشتن یک ماگ یا فلاسک با قابلیت سرد یا گرم نگهداشتن نوشیدنی برای چند ساعت میتواند به آنها کمک زیادی کند.

در هنگام خرید ماگ یا فلاسک به حجم، وزن و از همه مهم تر جنس محصول توجه نمایید.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 6)

قمقمه

اگر فردی هستید که در طول روز فعالیت زیادی دارید؛ بخصوص در روزهای گرم تابستان خرید قمقمه برای شما ضروری است. امروزه مدل های بسیار متنوعی از قمقمه در بازار وجود دارند اما توجه به جنس محصول از مهم ترین نکات محسوب میشود. در دفتردستک انواع قمقمه کول گیر با استوانه خنک کننده یک انتخاب ایده آل برای روزهای گرم تابستان است.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 7)

پاور بانک و فلش مموری

به دلیل ذات حرفه خبرنگاری و استفاده مداوم از تلفن همراه، تبلت یا دستگاه ضبط صدا همراه داشتن یک عدد پاور بانک برای شارژ لوازم الکترونیکی و یک عدد فلش مموری برای انتقال اطلاعات امری ضروری بشمار می رود. در عین حال توجه به ویژگی های محصول مانند ظرفیت، اندازه، وزن و ... بسیار حائز اهمیت است.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 8)

اکسسوری

اکسسوری کوچک یک هدیه ماندگار خواهد بود. برای مثال خرید یک جاکلیدی چرمی کوچک، هدیه ای خاطره انگیز و کاربردی برای روز خبرنگار است. دفتر دستک به شما جاکلیدی چرم مونته گراپا را پیشنهاد می دهد. این محصول از مرغوب ترین چرم ایتالیایی به همراه حلقه ای از جنس استیل با روکش نیکل مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی تولید شده است.

هدیه ویژه روز خبرنگار (تصویر 9)

صنایع دستی

صنایع دستی ایران به واسطه وسعت کشور پهناورمان از تنوع بسیاری برخوردار است. محصولات بسیار متنوعی مانند خاتم کاری، مینا کاری، فیروزه کوبی، قلمزنی روی مس، فرش، گلیم و ... از صنایع دستی بینظیر ایران بشمار می روند. خرید صنایع دستی بعنوان هدیه خاص انتخابی شایسته برای مناسبتهای مختلف است.

چند توصیه مهم در رابطه با خرید هدیه روز خبرنگار

برای انتخاب و خرید هدیه مناسب روز خبرنگار، بهتر است از چند روز جلوتر اقدام کنید. در هنگام خرید تنها به قیمت محصول توجه نکنید! انتخاب هدیه ای پر کاربرد صرف نظر از گران بودن، از ارزش بیشتری برخوردار است. همچنین قبل از خرید هر محصول، سعی کنید اطلاعات کاملی از آن به دست آورید و به جنس، کیفیت، کاربرد و البته سلیقه طرف مقابل دقت نمایید.

کلام آخر

خرید هدیه مناسب برای خبرنگاران، موضوعی است که نیازمند توجه و انتخاب دقیق است. این هدیه بهتر است با ذات فعالیت خبرنگار منطبق باشد.

در فروشگاه اینترنتی دفتردستک مجموعه متفاوتی از هدایای شخصی و سازمانی با توجه به بودجه و سلیقه شما عرضه شده است. با اختصاص دادن کمی وقت و دقت می توانید هدیه خاص و کاربردی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی