بهترین هدیه روز دانش آموز (15 ایده کاربردی)

بهترین هدیه روز دانش آموز (15 ایده کاربردی)

اگر به دنبال ایده برای پیدا کردن هدیه برای روز دانش آموز و یا پایان تعطیلات تابستان و آغاز سال تحصیلی جدید هستید، بهتر است در خواندن این مطلب با ما همراه شوید. هدیه های متنوعی با بودجه های متفاوت وجود دارد که در ابتدا بهتر است بودجه خود را مشخص نمایید و با توجه به آن کادو مناسب روز دانش آموز را انتخاب و خریداری نمایید.

اگر به دنبال ایده برای پیدا کردن هدیه برای روز دانش آموز و یا پایان تعطیلات تابستان و آغاز سال تحصیلی جدید هستید، بهتر است در خواندن این مطلب با ما همراه شوید. هدیه های متنوعی با بودجه های متفاوت وجود دارد که در ابتدا بهتر است بودجه خود را مشخص نمایید و با توجه به آن کادو مناسب روز دانش آموز را انتخاب و خریداری نمایید. در قدم بعدی بهتر است به دنبال رنگ مورد علاقه هر فرد باشید و متناسب با آن هدیه را انتخاب یا بسته بندی کنید. به طور مثال کوله پشتی، دفتر یادداشت، نوشت افزار مانند اتود، خودکار، روان نویس و ... محصولاتی کاربردی و جذاب برای هر دانش آموز هستند. در کنار انتخاب لوازم تحریر بسته به علاقه افراد می توان انواع لوازم هنری یا محصولات بازی و سرگرمی را نیز انتخاب نمود.

هدیه برای روز دانش آموز

پس به یاد داشته باشید که قبل از خرید کادو برای روز دانش آموز به جزئیاتی مانند جنسیت، گروه سنی، علاقه مندیهای فردی دانش آموز توجه نمایید.

برای هدیه ی روز دانش آموز چه بخریم؟

· نوشت افزار

خرید خودکار، روان نویس، اتود، ماژیک هایلایت، مداد و ... برای هر دانش آموزی کاربردی و بسیار هیجان انگیز خواهد بود. امروزه برای جزوه نویسی و علامتگذاری مطالب مهم دانش آموزان از انواع نوشت افزار در رنگ های مختلف استفاده میکنند. این امر به روند یادگیری مطالب درسی بسیار کمک می کند.

کادو مناسب روز دانش آموز (تصویر 7)

· جامدادی

جامدادی یک ابزار کاربردی و مهم برای نگهداری و ساماندهی لوازم تحریر به خصوص برای دانش آموزان و دانشجویان است. امروزه انواع جامدادی در شکل، اندازه و طرح های بسیار متنوع تولید می شوند که گاهی این اندازه از تنوع انتخاب را دشوار می نماید. در دفتر دستک مجموعه متنوعی از جامدادی با بهترین کیفیت عرضه شده است.

کادو برای روز دانش آموز

· دفتر و دفترچه خاطرات

چه هدیه ای زیباتر و جذاب تر از خرید دفتر و دفترچه خاطرات؟ نگارش مطالب درسی و یا خاطرات رنگارنگ روزهای مدرسه برای هر دانش آموزی جذاب است. دفاتر با صحافی های متنوع و جلدهای رنگین طیف گسترده ای از دانش آموزان را در گروه های سنی مختلف هدف قرار داده اند.

هدیه مناسب روز دانش آموز

خط کش، گونیا، نقاله

یکی از پرکاربردترین محصولات لوازم التحریر برای دانش آموزان، لوازم رسم شامل خط کش، گونیا و نقاله است که امروزه از جنس های متنوعی مانند چوبی، ژله ای، فلزی طراحی و تولید شده و در بازار موجود می باشد. خرید خط کش، گونیا و نقاله بخصوص برای دانش آموزان دوران ابتدایی از جنس پلاستیک نشکن، ژله ای یا چوبی توصیه می شود چرا که سبک و ایمن بوده و دارای دوام بیشتری است؛ اما در رده حرفه ای جنس استیل پیشنهاد می شود.

کادو روز دانش آموز (خط کش، گونیا، نقاله)

. پازل و اسباب بازی ساختنی

ساختن هر نوع پازل و یا حل کردن هر نوع معما، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند و سرعت کار کردن ذهن را بهبود می بخشد و یک روش بسیار ویژه برای تقویت و بهبود عملکرد حافظه کوتاه مدت است و از آنجایی که ذهن کودکان منبع بی پایانی از ایده های نوین است پس این نوع سرگرمی می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد و همین موضوع ممکن است در سنین کودکی علاقه به رشته و گرایش خاصی از هنر، علم و صنعت را در کودک ایجاد نماید. در دفتر دستک امکان خرید اینترنتی پازل و اسباب بازی ساختنی در طرح های بسیار متنوع را خواهید داشت.

کادو مناسب روز دانش آموز (تصویر 1)

· لوازم نقاشی

مجموعه متنوعی از انواع مداد رنگی، پاستل، مداد شمعی، آبرنگ، گواش و ... می تواند انتخابی هیجان انگیز برای دانش آموزان علاقه مند به هنر و نقاشی کردن باشد. این ابزار وسیله ای مناسب برای خلق ایده های جدید و نوآورانه هستند و کمک می نماید تا دانش آموز هر آنچه در ذهن دارد را بر روی کاغذ ثبت نماید. در هنگام خرید لوازم نقاشی توجه به برند که یکی از فاکتورهای شناسایی کیفیت بشمار می رود مهم است. خرید لوازم نقاشی از برندهایی مانند فابرکاستل، استدلر، پریمو، استابیلو، بیک، آرت لاین و ... پیشنهاد دفتر دستک به شما بعنوان هدیه مناسب روز دانش آموز است.

کادو مناسب روز دانش آموز (تصویر 2)

· خمیربازی

خمیربازی یک وسیله سرگرمی فوق العاده است که برای هر سنی میتواند جذاب باشد و تبدیل به یک هدیه خاص و البته مقرون بصرفه شود. خمیر بازی به پرورش خلاقیت و توانایی حرکتی کودکان کمک بسیاری می نماید.

کادو مناسب روز دانش آموز (تصویر 3)

· قمقمه آب

قمقمه یک هدیه کاربردی بشمار می رود که میتوان از آن در مدرسه، سفر و پیکنیک استفاده کرد. قمقمه نیز انواع بسیار متنوعی دارد که برخی دمای نوشیدنی را تا چندین ساعت حفظ می نمایند. در دفتر دستک امکان خرید قمقمه با قیمت مناسب در طرح ها و رنگ های متنوع فراهم است.

کادو مناسب روز دانش آموز (تصویر 4)

. ظرف غذاخوری

از دیگر وسایلی که میتوان به عنوان هدیه روز دانش آموز انتخاب کرد، ظرف غذا است. قبل از خرید حتما به جنس ظرف خریداری شده، توجه نمایید. امروزه در بیشتر مدارس برای گرم کردن غذای دانش آموزان از مایکروفر استفاده می شود. خرید ظرف غذا که دارای چند محفظه برای قرار دادن مواد خوراکی مختلف باشد گزینه ای بسیار کاربردی بشمار می رود. شما میتوانید تمام مواد غذایی شامل غذای اصلی به همراه میوه و سبزیجاتی که در طول روز بدن به آنها نیاز دارد را در یک ظرف غذاخوری حمل نمایید.

. بسته بهداشتی

با شروع مدارس و تغییر فصل گسترش انواع سرماخوردگی بین دانش آموزان رایج است؛ در نتیجه برای جلوگیری از انتقال ویروس بهتر است هر فرد در داخل کیف شخصی خود یک بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده دست، دستمال کاغذی، ماسک، صابون شستشوی دست و یک لیوان تاشو حتی چسب زخم نیز به همراه داشته باشد. با رعایت تمامی این موارد میتوانید از هر گونه آلودگی و ویروس در امان باشید.

. کتاب کودک و نوجوان

یکی دیگر از بهترین پیشنهادات برای هدیه روز دانش آموز خرید کتاب است. انواع کتاب با مضامین ادبیات داستانی، علمی-تخیلی، فرهنگنامه و ... می تواند با آگاهی از علاقه مندی دانش آموزان گزینه ای مناسب و یک هدیه خاص باشد. همچنین شما میتوانید با این هدیه کودک خود را به مطالعه، داستان سرایی و یا حتی در آینده ای نزدیک به نویسندگی تشویق کنید.

کادو مناسب روز دانش آموز (تصویر 5)

· نشانگر کتاب

خواندن یک مهارت کلیدی برای هر دانش آموز است و برای تقویت این مهارت تشویق به مطالعه امری ضروری است. یک هدیه کوچک اما کاربردی خرید نشانگر کتاب است. مجموعه متنوعی از نشانگر کتاب در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است که با بودجه ای مناسب می توان خریداری نمود.

کادو مناسب روز دانش آموز (تصویر 5)

. فلش مموری

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، قطعاً هدیه دادن یک فلش مموری باکیفیت و زیبا میتواند برای هر دانش آموز بسیار کاربردی و مهیج باشد. بهتر است قبل از خرید به برند و ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات با توجه به نیاز دانش آموز توجه نمایید. همچنین میتوانید قبل از هدیه دادن، چندین محتوای آموزشی مناسب با سن دانش آموز را بر روی فلش مموری ذخیره نمایید.

کادو روز دانش آموز (فلش مموری)

. ماشین حساب

بسیاری از معلمان بر این باور هستند که اگر ماشین حساب ها خیلی زود و در سال های اولیه تحصیل معرفی شوند، کودکان به شدت به ماشین حساب وابسته شده و قادر نیستند حساب و کتاب های ساده را بصورت ذهنی انجام دهند و ماشین ‌حساب ‌تبدیل به ابزاری مضر برای رشد ذهنی کودکان می شوند. اما در سنین نوجوانی برای درک و حل مفاهیم ریاضی یکی از کاربردیترین لوازم برای دانش آموزان است.

کادو روز دانش آموز (ماشین حساب)

. کره زمین

خرید کره زمین برای دانش آموزان ابتدایی به رشد و شناخت بصری آنها از جهان کمک بسیاری می نماید. هدیه ای سرگرم کننده برای درک بهتر قاره ها، کشورها، دریاها، اقیانوسها و ... .

کادو مناسب روز دانش آموز (تصویر 6)

فروشگاه دفتر دستک امیدوار است با خواندن این مقاله به شما در انتخاب کادو مناسب روز دانش آموز کمک کرده باشد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی