معرفی انواع برندهای معروف لوازم التحریر ایرانی و خارجی

معرفی انواع برندهای معروف لوازم التحریر ایرانی و خارجی

صنعت لوازم التحریر در طی سال های متمادی به یک تجارت پر سود تبدیل شده است که در این حوزه واردات و صادرات گسترده ای صورت گرفته است. با توجه به شمار روز افزون واردات کشورهای اروپایی، آسیای شرقی و مرکزی بیشترین و سریع ترین رشد را در این خصوص داشته اند. بخش بزرگی از صنعت لوازم التحریر مربوط به لوازم التحریر مخصوص دانش آموزان است که در این حوزه هم واردات و صادرات بسیار زیادی صورت گرفته است. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع برندهای معروف لوازم التحریر ایرانی و خارجی مانند استابیلو، استدلر، فابر کاستل، یونی بال، روترینگ، مپد، لاتن، پارس مداد، فابل، آریا و ... آشنا کنیم.

صنعت لوازم التحریر در طی سال های متمادی به یک تجارت پر سود تبدیل شده است که در این حوزه واردات و صادرات گسترده ای صورت گرفته است. با توجه به شمار روز افزون واردات کشورهای اروپایی، آسیای شرقی و مرکزی بیشترین و سریع ترین رشد را در این خصوص داشته اند. بخش بزرگی از صنعت لوازم التحریر مربوط به لوازم التحریر برای دانش آموزان است که در این حوزه هم واردات و صادرات بسیار زیادی صورت گرفته است. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع برندهای معروف لوازم التحریر ایرانی و خارجی مانند استابیلو، استدلر، فابر کاستل، یونی بال، روترینگ، مپد، لاتن، پارس مداد، فابل، آریا و ..... آشنا کنیم.

معرفی برندهای معروف لوازم التحریر ایرانی

در این قسمت با تعدادی از برندهای معروف لوازم التحریر ایرانی و محصولاتی که تولید می کنند آشنا خواهید شد.

محصولات پارس مداد

شرکت پارس مداد (Pars Medad) در سال 1361 با مدرنترین ماشین آلات و بکارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی آغاز به کار نمود. این شرکت طی 30 سال گذشته تنوع تولیدات خود را گسترش داده و تولید انواع اتود و خودکار را نیز به گروه محصولات خود افزوده است. همچنین محصولاتی مانند لاک غلط گیر، چسب ماتیکی، ماژیک وایت برد و ماژیک رنگ ثابت نیز اقلام وارداتی این شرکت می باشند. یکی از محصولات شناخته شده این شرکت از گذشته تا به امروز مداد سیاه و مداد قرمز است. پارس مداد در تولید مجموعه مدادهای خود از مواد سمی و فلزات سنگین چه در بدنه و چه در مغزی استفاده نمی نماید.

پارس مداد با سه نام تجاری مختلف کالاهای خود را به بازار عرضه می نماید: پارس مداد، لاک پشت و استایلیش.

برندهای معروف لوازم التحریر ایرانی

محصولات فابل

برند فابل Fabl یک محصول طراحی و ساخت ایران است که در سال 1380 شمسی آغاز به کار نمود. فابل با هدف تولید محصولات آموزشی در زمینه لوازم التحریر مهندسی شروع به طراحی و تولید گروه متنوعی از محصولات نمود. در حال حاضر محصولات تولید شده شرکت فابل گروه متنوعی از لوازم التحریر، لوازم رسم و لوازم اداری را شامل می شود و یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولید کنندگان انواع تخته رسم، خط کش، شابلون، گونیا و نقاله، تخته شاسی و خودکار در ایران است.

لوازم التحریر ایرانی

محصولات بن

برند بُن (Basenotes) در زمینه تولید انواع دفتر دست ساز فعالیت خود را در سال های اخیر در ایران آغاز نموده است. این شرکت با تکیه بر تکنیک های صحافی از گذشته تا به امروز و تلفیق آن با زندگی امروزی موفق به طراحی و تولید محصولاتی کارآمد و ساده شده است. سادگی از ویژگی های بارز محصولات بن است که آن را از دیگر محصولات متمایز کرده است. این شرکت بر روی تکنیک های ساخت، صحافی و طراحی تمرکز نموده است. حضور استادانی با مهارت های مختلف در کنار یکدیگر باعث خلق محصولاتی بسیار با کیفیت شده است. در شکل گیری این محصولات بی نظیر رویکردهای زیست محیطی بطور کامل رعایت شده است و کلیه مواد و فرآیند تولید در این محصولات قابل بازیافت هستند.

بهترین دفتر طراحی

محصولات آریا

مصولات آریا ARYA (شرکت نقش تندیس آریا) صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، لوازم هنری و آموزشی و اولین تولید کننده خمیر بازی و مجسمه سازی، رنگ انگشتی، رنگ گریم کودکان و چسب ماتیکی در ایران است. در حال حاضر محصولات آریا در زمینه لوازم تحریر، لوازم هنری و بازی و سرگرمی برای کودکان بسیار متنوع است. با پیشرفت و توسعه فرهنگی در جامعه و درک عمیق تر نیازهای کودکان در بخش های مختلف آموزشی، هنری و سرگرمی توجه به این موارد در بین والدین و مربیان کودک بیشتر شد. گروه محصولات آریا مناسب با نیازهای کودکان در زمینه پرورش و رشد خلاقیت های ذهنی و فعالیت های هنری و لوازم جانبی مرتبط با آن طراحی و تولید شده اند که از جمله محصولات می توان به مداد، مداد رنگی، مداد شمعی، پاستل، آبرنگ و ... اشاره کرد.

 بهترین لوازم التحریر ایرانی

معرفی برندهای معروف لوازم التحریر خارجی

در این قسمت با تعدادی از برندهای معروف لوازم التحریر خارجی و محصولاتی که تولید می کنند آشنا خواهید شد.

محصولات استابیلو

استابیلو (STABILO) یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید انواع نوشت افزار و لوازم تحریر جهت نگارش و رنگ آمیزی شهرت دارد. شرکت استابیلو بزرگ‌ترین تولید کننده انواع ماژیک مانند ماژیک نقاشی، ماژیک هایلایت و ماژیک وایت برد با مجموعه متنوعی از طرح ها و رنگ ها در دنیا به شمار می رود. محصولات استابیلو در چند گروه اصلی نوشت افزار و لوازم التحریر شامل انواع مداد سیاه، اتود، روان نویس، خودنویس، مداد رنگی، انواع ماژیک هایلایت استابیلو، پاک کن، تراش و نوک اتود و لاک غلط گیر طراحی و تولید می شوند. محصولاتی بسیار با کیفیت با طرح های متنوع که هر بیننده ای را به خود جذب می نماید.

برندهای معروف لوازم التحریر

محصولات استدلر

تجربیات قرون متمادی برند استدلر (Staedtler) در کنار پیشرفت هایی در تحقیق و توسعه منجر به تولید محصولات نوآورانه در بالاترین کیفیت شده است. محصولات استدلر بسیار متنوع است و در دسته های متنوعی تقسیم بندی می شود.

نوشت افزار و لوازم التحریر استدلر شامل مجموعه متنوعی از خودکار، روان نویس، اتود، مداد، ماژیک، ماژیک هایلایت، ماژیک وایت برد، تراش، پاک کن است.

لوازم نقاشی و طراحی استدلر شامل انواع مداد طراحی، مداد رنگی، آبرنگ، گواش، مداد شمعی و پاستل است.

ابزار رسم استدلر شامل مجموعه متنوعی از پرگار، تخته رسم، راپید مهندسی، روان نویس راپیدی و ... است.

مارک های معروف لوازم تحریر

محصولات فابرکاستل

فابرکاستل ((Faber-Castell به عنوان یکی از قديمي‌ترين كارخانجات نوشت افزار در جهان شناخته می شود. هدف لوتهار فابر از همان ابتدا رسيدن به نقطه اوج يعنى ساخت بهترين نوشت افزار در دنيا بود. بارون لوتهار فابر پدر مداد دنيا كه در حقيقت اولين كسى بود كه نوشت افزارى با نام اختصاصی ارائه داده بود. فابرکاستل قدیمی ترین شرکت نوشت افزار جهان است که همچنان پس از گذشت بیش از 250 سال به صورت خانوادگی اداره می شود. این نشان تجاری از اعتبار و جایگاه ویژه ای در سر تا سر جهان برخوردار است. فابرکاستل نیز گروه محصولات متنوعی را در دو گروه تجربی و حرفه ای طراحی و تولید می نماید.

انواع نوشت افزار و لوازم تحریر فابرکاستل که شامل روان نویس، خودکار، مداد، اتود، پاک کن، تراش، خط کش، ست ریاضی، ماژیک وایت برد و ماژیک هایلایت در طرح و رنگ های متنوع با کیفیتی شایسته نام فابرکاستل است. طراحی با بسته بندی متنوع محصولات و کاربردهای مختلفی که دارند رضایت هر نوع سلیقه ای را جلب می نمایند.

انواع لوازم نقاشی و طراحی این برند شامل مداد رنگی فابرکاستل، پاستل، آبرنگ، گواش و ... است.

 برندهای معروف لوازم التحریر خارجی

محصولات یونی بال

یونی بال Uniball)) در دهه 60 میلادی شروع به طراحی و تولید انواع نوشت افزار مصرفی و قلم های کاربردی با نوک فلزی و جوهر بسیار روان نمود. پس از موفقیت بزرگی که مجموعه خودکار و روان نویس یونی بال در سراسر دنیا به دست آورد و استقبالی که از قلم ها شد برند یونی بال شروع به طراحی و تولید نوشت افزارهای کاربردی دیگر مانند انواع ماژیک پوستر، ماژیک صنعتی، ماژیک هایلایت و اتود و لاک غلط گیر نمود و محصولات خود را به سراسر دنیا عرضه کرد تا تبدیل به نامی پرآوازه و ماندگار شود.

بهترین برندهای لوازم التحریر

محصولات روترینگ

روترینگ ((Rotring یک شرکت آلمانی در زمینه تولید انواع نوشت افزار و لوازم رسم و مهندسی است که در شهر هامبورگ آلمان قرار دارد. شرکت روترینگ برای اولین بار در سال 1928 به عنوان تولید کننده انواع بیشماری از لوازم التحریر تأسیس شد. در واقع یکی از مواردی که باعث تشخیص اصل بودن کالا می شود وجود و یا عدم وجود حلقه قرمز رنگ بر بدنه محصولات است! روترینگ از زمان شروع به کار خود تا کنون طیف گسترده ای از لوازم التحریر و نوشت افزار مهندسی را تولید کرده است که یکی از محصولات مهم و مشهور آن قلم راپید با بیش از 10 قطر نوشتاری است که به همراه لوازم جانبی آن شامل جوهر راپید، محلول شست و شو قلم راپید و ظرف شست و شو عرضه شده است. همچنین از دیگر محصولات روترینگ می توان به تخته رسم، کیف تخته رسم، انواع خط کش، شابلون و ... اشاره کرد.

 لوازم التحریر خارجی

محصولات گرافیک

برند لوازم تحریر گرافیک (Graphic) با هدف تولید گروه محصولات تخصصی رسم در سالهای اخیر آغاز به کار کرده است. تیم طراحان گرافیک با هدف طراحی و تولید گروه متنوعی از ابزار تخصصی رسم و عرضه آن با قیمت مناسب در بازار در کشور چین مشغول به کار است. کیفیت و استاندارد مطلوب و قابل قبول این محصولات باعث شد تا در مدت زمان کمی محصولات شرکت گرافیک در بازار مورد استقبال قرار گرفته و بخصوص در بین دانش آموزان و دانشجویان طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. از محصولات مهم و پرکاربرد گرافیک می توان به انواع اتود، نوک اتود و پرگار اشاره کرد.

لوازم التحریر خارجی با قیمت مناسب

محصولات اونر

برند اونر (owener) نام تجاری محبوب از کشور کره جنوبی است که در زمینه طراحی و تولید انواع نوشت افزار، لوازم التحریر، ابزار رنگ آمیزی و لوازم اداری برای کودکان و بزرگسالان فعالیت دارد. شرکت اونر با تولید محصولات نوآورانه و بسیار متنوع از طراحی محصول تا بسته بندی آن همچنین توجه به جزئیات و انتخاب مواد اولیه با کیفیت در تولید محصولات همواره تلاش نموده است محصولاتی منحصربفرد و با کیفیت و استاندارد بسیار بالا را روانه بازار نوشت افزار و لوازم التحریر نماید. محصولات اونر در گروه های متنوعی عرضه می شوند که عبارتند از:

نوشت افزار و لوازم تحریر اونر که شامل انواع مداد، اتود، خودکار، روان نویس، جامدادی، پاک کن، تراش، پرگار، چسب و ... است.

لوازم نقاشی و رنگ آمیزی اونر شامل مداد رنگی، پاستل، آبرنگ و ... است.

بهترین لوازم التحریر خارجی

محصولات زبرا

زبرا (Zebra) با نشان تجاری گورخر در سال 1914 توسط آقای ایشیکاوا در توکیو ژاپن آغاز به کار نمود. امروزه نام تجاری زبرا با طراحی و تولید محصولاتی منحصربفرد و با کیفیت در زمینه نوشت افزار مانند انواع خودکار، روان نویس، اتود و ماژیک هایلایت و ماژیک CD، قلم های چند کاره و مغزی یدک خودکار و صادرات آن در بازار جهانی طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب نموده است.

بهترین مارک لوازم التحریر

شما میتوانید تمامی لوازم التحریر مورد نیازتان را از مارک های معروف لوازم تحریر در فروشگاه اینترنتی دفتردستک خریداری نمایید. دفتردستک مفتخر است با عرضه بهترین برندهای لوازم التحریر به مرجع تخصصی این گروه از محصولات تبدیل شود. تمامی کالاهای عرضه شده اصل و دارای و دارای ضمانت کیفیت هستند و در سریع ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می شوند.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی