بهترین هدایای مدیریتی؛ مناسبترین هدیه برای مدیر چیست؟

بهترین هدایای مدیریتی؛ مناسبترین هدیه برای مدیر چیست؟

آیا به دنبال بهترین گیفت مدیریتی برای قدردانی از مدیر خود هستید؟ در نظر داشته باشید؛ یک خط باریک بین یک هدیه عالی و یک هدیه وجود دارد که می تواند خیلی شخصی یا بیش از حد غیر شخصی به نظر برسد. دفتر دستک در زمینه هدایای مدیریتی خاص، خرید قلم لوکس را بصورت ویژه پیشنهاد می دهد.

همیشه انتخاب هدایای مدیریتی خاص کار دشواری است و لازم است هوشمندانه باشد. هر فردی که سبک زندگی کارآفرینان را دنبال می ‌کند، می‌ داند که مدیریت خوب می‌ تواند در کار تفاوت ایجاد کند. برای آن دسته از افرادی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که مدیری داشته باشند که در عین حال یک دوست و مربی نیز باشد، خرید هدیه خاص، هر چقدر هم که کوچک باشد؛ راهی عالی است تا به مدیر خود نشان دهند چقدر از حمایت آنها قدردانی می کنند.

بهترین هدایای مدیریتی

هدایای مدیریتی چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

انتخاب بهترین هدایای مدیریتی نشان دهنده توجه است، اما باید برای محیط کار نیز مناسب باشد. هدیه ای که انتخاب می کنید همچنین می تواند رابطه شما با مدیرتان تقویت کند و پیشرفت حرفه ای شما را بهبود بخشد. اما باید به این نکته توجه کنید که هدایای مدیریتی باید دارای ویژگی های خاصی باشند.

- توجه داشته باشید که خرید مناسبترین هدایای مدیریتی بر اساس سن و سلیقه فرد مورد نظرتان باشد.

- به این نکته توجه کنید که محصول خریداری شده هم با کیفیت و هم کاربردی باشد و مطابق با شأن و منزلت مدیرتان محصول انتخاب شده باشد. میتوانید برای این منظور بصورت گروهی با همکاران خود مشورت نمایید.

هدایای لوکس مدیریتی

آیا به دنبال بهترین گیفت مدیریتی برای قدردانی از مدیر خود هستید؟ در نظر داشته باشید؛ یک خط باریک بین یک هدیه عالی و یک هدیه وجود دارد که می تواند خیلی شخصی یا بیش از حد غیر شخصی به نظر برسد. دفتر دستک در زمینه هدایای مدیریتی خاص، خرید قلم لوکس هدیه را بصورت ویژه پیشنهاد می دهد.

بیشتر مدیران در طول روز بخصوص در جلسات کاری مشغول نگارش یا امضاء قراردادهای و مدارک مختلف هستند. انتخاب یک قلم لوکس میتواند انتخابی هوشمندانه باشد. میتوانید به این منظور ابتدا نوع قلم را انتخاب کنید؛ خودنویس، روان نویس، خودکار یا اتود. به دستان مدیرتان نگاه کنید اگر دستانی درشت و بزرگ داشته باشند انتخاب قلم های باریک میتواند گزینه اشتباهی باشد! همچنین به قلم هایی که توسط مدیرتان استفاده می شود دقت نمایید. در فروشگاه اینترنتی دفتردستک انواع مختلفی از قلم لوکس با برندهای معتبر جهانی همچون پارکر، واترمن، کاوکو، لامی، فابرکاستل، استربروک و ... در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه شده است. توجه داشته باشید در دفتردستک خدماتی نظیر حک نام بر روی قلم و بسته بندی نیز انجام می شود. در دفتر دستک می تواند هدیه ایده آل خود را پیدا کنید!

هدایای لوکس مدیریتی

هدایای چرم مدیریتی

امروزه یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری برای تمام افراد، کیف پول چرم یا کیف کارت اعتباری است. پس از انواع هدایای مدیریتی می توان به این محصولات چرمی پر کاربرد اشاره نمود.

کیف پول چرم گزینه ای لوکس و با وقار بشمار می رود. کیف های چرمی انعطاف پذیری بالایی دارند و با قرار دادن کارت های متعدد به هیچ عنوان شکل ظاهری آنها تغییر نمیکند. امروزه کیف پول چرم از تنوع طراحی، اندازه و رنگبندی بالایی برخوردار است. همیشه در هنگام خرید کیف پول چرم و با توجه به هزینه ای که برای آن می پردازید، به رنگ چرم توجه کنید چرا که نوع چرم و فرآیند تولید آن در کیفیت نهایی آن تأثیرگذار خواهد بود.

کیف کارت اعتباری چرم گزینه ای دیگر برای خرید هدیه خاص است. امروزه تمامی افراد بسیاری از عملیات های بانکی خود را توسط کارت های اعتباری انجام میدهند. از این رو نگهداری و حفظ این کارت ها امری بسیار مهم است. برای تحقق این امر استفاده از کیف کارت اعتباری برای افراد لازم و ضروری است چرا که بهترین راه محافظت و نگهداری از کارت های بانکی و اعتباری است. هنگام خرید کیف کارت اعتباری چرم به تعداد و اندازه فضای قرار گیری کارت اعتباری دقت نمایید.

مناسبترین هدایای مدیریتی

پیشنهاد ویژه دفتر دستک محصولات چرم جوهر است؛ برای مشاهده و خرید مدل های بسیار متنوع و خاص کیف پول و کیف کارت اعتباری چرم برند چرم جوهر کلیک کنید

ست هدایای مدیریتی

به این نکته توجه نمایید که گاهی اوقات این امکان فراهم است تا 2 یا چند محصول مرتبط با یکدیگر را به صورت یک مجموعه، بعنوان هدیه خریداری کنید. در ادامه به چند پیشنهاد برای بهترین گیفت مدیریتی پرداخته شده است.

  • ست رومیزی مدیریتی

داشتن یک میز کار منظم در محیط کار یکی از اصول مهم برای حرفه ای بودن است که به کاهش استرس و عملکرد بهتر کمک بسیاری میکند. کی از مؤثرترین راه ها در زیبایی ظاهری دفتر کار نظم و چیدمان صحیح لوازم اداری بر روی میز کار است. خرید ست رومیزی یکی از بهترین گزینه ها برای تجهیز نمودن و هویت بخشیدن به میز کار یک مدیر است. ست های رومیزی چند تکه هستند و معمولاً بهترین نوع آن چرمی است که کاملاً مناسب برای هدیه مدیریتی است.

هدایای مدیریتی خاص

  • ست کمربند و جاکلیدی لوکس

کمربندهای چرمی یکی از اصلی ترین زیورآلات مردانه در کمد لباسی آقایان محسوب میشود. پس میتوان آن را به یک هدیه لوکس تبدیل کرد. در خرید به نوع چرم توجه کنید تا هدیه ای مناسب و با کیفیتی را خریداری کنید. این محصول را می توان با یک عدد جاکلیدی یا حتی دکمه سر دست ست کرده و در یک بسته قرار داد.

صنایع دستی:از بهترین هدایای مدیریتی

اگر شما مدیران هنرمند و خلاقی را میشناسید، میتوانید از صنایع دستی شهرهای مختلف و یا حتی کشورهای دیگر به عنوان هدیه محصولاتی را انتخاب نمایید. به عنوان مثال میتوانید از محصولات مرتبط با صنایع پارچه بافی، مجسمه ها، ظروف رنگارنگ، تابلو فرش و ... گزینه ای را انتخاب نمایید. چنانچه مدیر شما فردی علاقه مند به موسیقی است میتوانید ماکت سازهای دست ساز چوبی در ابعاد مختلف را بعنوان هدیه خریداری کنید.

 صنایع دستی: از بهترین هدایای مدیریتی

بهترین هدایای مدیریتی مناسب پذیرایی

  • شکلات، قهوه و دمنوش ها

هیچ چیز دلچسب تر از نوشیدن یک فنجان نوشیدنی داغ در طول یک روز کاری سخت و یا یک روز سرد در فصل پاییز و زمستان نیست. مجموعه ای از انواع قهوه ، دمنوش و شکلات میتواند انتخابی عالی برای هدیه به یک مدیر باشد.

بهترین هدایای مدیریتی مناسب پذیرایی

  • قهوه جوش

با خرید یک دستگاه قهوه ساز یا چای ساز دم کردن قهوه یا هر دمنوش دیگری در دفتر کار به راحتی قابل انجام است، بنابراین نیازی نیست نگران باشید! به راحتی و در کمترین زمان می توانید برای خود یا همکاران و مهمانانتان یک نوشیدنی گرم و دلچسب آماده کنید. یک هدیه عالی برای تجهیز

بهترین هدایای مدیریتی مناسب پذیرایی

هدیه مدیریتی:محصولات دیجیتالی و الکترونیکی

  • پاور بانک

با توجه به سبک زندگی در عصر دیجیتال و استفاده مداوم از محصولات الکترونیکی هر فردی نیاز به داشتن یک پاوربانک دارد. از آنجاییکه مدیران هر مجموعه روزانه در جلسات مختلفی در خارج از شرکت مشغول هستند؛ جهت شارژ موبایل یا تبلت خود به یک عدد پاوربانک پر قدرت نیاز دارند. خرید یک پاوربانک با ولتاژ 20000 هزار میلی آمپر میتواند گزینه مناسبی باشد.

 هدیه مدیریتی: محصوالت  دیجیتالی و الکترونیکی (تصویر 1)

  • اسپیکر بلوتوثی

اگر به دنبال یک هدیه مدیریتی لوکس هستید که مدرن، شیک و کاربردی باشد، خرید اسپیکر بلوتوثی با یک برند معتبر گزینه کاملاً مناسبی است! اسپیکر بلوتوثی در ابعاد و با قدرت های مختلف پخش صدا در کنار سایر ابزارهای فناوری مانند پاور بانک، هدفون ‌و موارد دیگر به سرعت به یکی از محبوب‌ ترین محصولات برای هدیه مدیریتی تبدیل شده‌ اند.

 هدیه مدیریتی: محصوالت  دیجیتالی و الکترونیکی (تصویر 2)

  • هندزفری بلوتوثی

در زمان خرید محصولات دیجیتالی به دنبال بهترین ها باشید. هر چقدر محصول خریداری شده با کیفیت تر و از برند معتبری باشد، قابلیت طولانی تری برای نگهداری شارژ دارد و شما میتوانید ساعت ها بدون نگرانی، از آن استفاده نمایید. همچنین با داشتن قابلیت حذف نویز اضافی، مکالمه لذت بخش تری را تجربه کنید.

هدایای مدیریتی خاص:محصولات سلامت محور

رسیدگی به بدن موجب سلامت ذهن و روح در فرد میشود. زمانی که بدن سالمی داشته باشید، عملکرد ذهنی بالاتری دارید و میتوانید در انجام کارها بیشترین بازدهی را داشته باشید. میتوانید یک مجموعه از مکمل های تقویتی اعم از انواع ویتامین ها آماده کنید و آن را به عنوان هدیه مدیریتی تقدیم کنید. محصولات مراقبت از پوست هم مانند کرم های دست و صورت، کرم شب یا روز، کرم ضد آفتاب انتخابی کاربردی و عالی بشمار می روند.

هدایای مدیریتی خاص: محصوالت سلامت  محور

سبد گل و شکلات: از مناسبترین هدایای مدیریتی

یکی دیگر از هدایای خاص و زیبا مناسب برای قدردانی از زحمات مدیران، خریداری یک سبد گل به همراه یک جعبه شکلات است. میتوانید برای این مورد قبل از خرید، دقت کنید تا با توجه به سلیقه فرد، گل مورد علاقه یا شکلات دلخواه وی را خریداری کنید.

سبد گل و شکلات: از مناسبترین هدایای مدیریتی

نکات مهم در خرید هدایای مدیریتی

از نظر روانشناسی، هدیه دادن هم برای هدیه دهنده و هم برای گیرنده مزایای زیادی دارد. با این حال، در هنگام خرید هدیه سازمانی و مدیریتی لازم است به نکات زیر توجه کنید.

- مناسبتی که برای آن هدیه می‌ خرید را می ‌توان مهم‌ ترین عامل در انتخاب نوع هدیه در نظر گرفت. اگر به دنبال یک هدیه تولد هستید، پس باید یک هدیه منحصر به فرد و سرگرم کننده در نظر بگیرید.

- وقتی برای شخص دیگری هدیه می ‌خرید، شخصیت او به همان اندازه مهم است. علاقه ‌مندی‌ های گیرنده را در نظر بگیرید تا بتوانید هدیه ‌ای مبتکرانه و سرگرم ‌کننده پیدا کنید تا قطعاً از آن استفاده کرده و لذت ببرد.

- وقتی صحبت از خرید هدیه به میان می آید تعیین بودجه آن اهمیت دارد. بنابراین باید قبل از شروع خرید، بودجه ای را در نظر بگیرید. بیاموزید که چگونه برای خرید هدیه خود بودجه تعیین کنید و در عین حال در هزینه ها صرفه جویی کنید؛ اما هدیه ای شگفت انگیز خریداری نمایید.

کلام آخر

هدیه دادن به مدیران میتواند چالش برانگیز ترین موضوع باشد. چرا که باید تمامی نکات و آداب لازمه رعایت شود. اما موضوعی که بسیار مهم است اینست که تنها به فکر خرید هدایای گران قیمت نباشید، چرا که نفس کار شما مهم تر است.

در دفتر دستک مجموعه ای از انواع قلم نفیس، محصولات چرمی و ملزومات اداری که همگی مناسب برای یک مدیر است با تنوع بسیاری عرضه شده است.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی