لیست وسایل مورد نیاز کودکان برای نقاشی

لیست وسایل مورد نیاز کودکان برای نقاشی

طراحی فقط به یک مداد و کاغذ محدود نمی شود! به بچه ها اجازه دهید ابزارهای مختلف نقاشی را کشف کنند تا با ویژگی های ابزارهای مختلف نقاشی آشنا شوند تا بتوانند با استفاده از ابزاری غیر از مداد عشق به نقاشی را در خود پرورش دهند. نقاشی یک زبان جهانی برای بیان ناگفته های کودکان است به طوری که شما میتوانید از این طریق با روحیات کودک خود بهتر آشنا شوید. ترکیب کردن رنگ ‌ها و کشف جهان رنگی تازه می‌تواند برای هر کودکی جذاب و هیجان انگیز بوده و به کودک برای شکوفایی استعدادهای خود کمک کند.

طراحی فقط به یک مداد و کاغذ محدود نمی شود! به بچه ها اجازه دهید ابزارهای مختلف نقاشی را کشف کنند تا با ویژگی های ابزارهای مختلف نقاشی آشنا شوند تا بتوانند با استفاده از ابزاری غیر از مداد عشق به نقاشی را در خود پرورش دهند. نقاشی یک زبان جهانی برای بیان ناگفته های کودکان است به طوری که شما میتوانید از این طریق با روحیات کودک خود بهتر آشنا شوید. ترکیب کردن رنگ ‌ها و کشف جهان رنگی تازه می‌تواند برای هر کودکی جذاب و هیجان انگیز بوده و به کودک برای شکوفایی استعدادهای خود کمک کند. بنابراین فراهم کردن فرصت و امکان بروز این خلاقیت برای هر کودک امری مهم تلقی می شود. کودکان برای نقاشی نیاز به ابزاری دارند که بتوانند تجربه خوبی از نقاشی و رنگ آمیزی داشته باشند. به همین جهت دفتر دستک سعی دارد در این مقاله به معرفی انواع وسایل نقاشی کودکان بپردازد و همچنین برای خرید لوازم تحریر مورد نیاز نقاشی کودکان می توانید  فروشگاه اینترنتی دفتردستک را انتخاب نمایید. 

وسایل نقاشی کودکان

لیست وسایل نقاشی کودکان

ابزار نقاشی کودکان

مداد رنگی برای نقاشی کودکان

مداد رنگی به عنوان یک ابزار پرکاربرد و بسیار محبوب از سنین کودکی مورد استفاده نسلهای زیادی بوده است چرا که قادر بودند رؤیاها و ایده های خود را با طیف گسترده ای از رنگ ها بر روی کاغذ ثبت نمایند. همیشه در خرید مداد رنگی مناسب برای کودکان به مواد بکار رفته در تولید آن دقت نمایید. در تولید مداد رنگی مرغوب از رنگ های غیر سمی و فاقد مواد حساسیت زا برای مغزی و رنگ بدنه استفاده می شود تا در صورت به دهان بردن مداد و یا در دست گرفتن آن کودک دچار مسمومیت و حساسیت پوستی نشود که البته این موضوع از اهمیت بسیاری در بحث سلامت و بهداشت کودک برخوردار است. در کنار این موارد برخی از مجموعه های مداد رنگی با قطر بدنه بیشتری تولید شده اند که در اصطلاح به آنها عنوان مداد رنگی جامبو تعلق گرفته است. مداد رنگی جامبو به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در دستان ظریف کودکان قرار می گیرد و کودک با تسلط و اعتماد بیشتری به رنگ آمیزی و نقاشی می پردازد.

مدادرنگی ها در انواع و تعداد رنگ مختلفی مانند مدادرنگی 12 رنگ، مداد رنگی 24 رنگ، مداد رنگی 36 رنگ و... تولید می شوند که در بین برندهای ایرانی می توان به مداد رنگی آریا و در بین برندهای خارجی می توان به مداد رنگی فابرکاستل اشاره کرد.

مداد رنگی برای نقاشی کودکان


خرید انواع مدادرنگی با قیمت مناسب 


پاستل برای نقاشی کودکان

پاستل به دو نوع گچی و روغنی تقسیم بندی می شود که استفاده از هر دو نوع آن میتواند برای کودکان بسیار سرگرم کننده باشد. اما پاستل روغنی با ظاهری صاف و بافتی نرم احساسی از رضایت و شادی را برای کودک به همراه دارد چرا که با کمترین فشار اثر قوی از خود بر روی کاغذ باقی می گذارد.

به طور کلی برای جلوگیری از کثیف شدن محیط و ایجاد لکه های گوناگون بر روی سطوح، استفاده از پاستل را برای کودکان بالای 5 سال توصیه می کنیم.

پاستل برای نقاشی کودکان

 

مداد شمعی برای نقاشی کودکان

مداد شمعی یکی از رایج ترین وسایل نقاشی کودکان است که تقریباً همه والدین این وسیله را برای کودکان خود خریداری کرده و می کنند. مداد شمعی به راحتی در هر فروشگاه لوازم تحریر پیدا می شود، قیمت آن مناسب است و استفاده از آن آسان! می توانید جعبه ای با رنگ های فراوان بخرید تا به بچه ها اجازه دهید گزینه های بی پایانی داشته باشند. مداد شمعی ماندگاری بالایی دارد و در صورت شکستن باز هم قابل استفاده است. مداد شمعی دوکی و مداد شمعی مثلثی انتخاب مناسب برای کودکان 2 تا 4 سال هستند چرا که به به راحتی در دستان کودکان قرار می گیرند. دفتردستک مداد شمعی مثلثی پریمو را به شما پیشنهاد می کند. شکل مثلثی آنها باعث می‌ شود که انگشتان کودکان در مقایسه با سایر اشکال، راحت تر روی مداد شمعی قرار گیرد.

مداد شمعی برای نقاشی کودکان


خرید انواع مداد شمعی با قیمت عالی


آبرنگ برای نقاشی کودکان

به طور کلی ما آبرنگ را برای کودکان 5 سال به بالا توصیه می کنیم. نقاشی کردن با آبرنگ به آموزش و مهارت بیشتری نیاز دارد تا کودکان یاد بگیرند که چگونه رنگ ها را به درستی با آب مخلوط کنند و چگونه قلم مو خود را در این بین تمیز کنند. آبرنگ برای رنگ آمیزی یک ابزار هنری هیجان انگیز و عالی است و استفاده از آن در کنار مداد رنگی یا ماژیک نتایج عالی دارد. علاوه بر این آنها به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه هستند.

آبرنگ برای نقاشی کودکان


خرید انواع آبرنگ با قیمت عالی 


مداد طراحی برای نقاشی کودکان

طراحی با مداد از ابتدایی ترین روش های خلق اثر هنری است. شما می توانید مدادهایی با درجه های سختی مختلف از 10Hتا 12Bخریداری نمایید. در حالی که حرف H نشان دهنده درجه سختی است و حرف B نشان دهنده درجه تیرگی یا نرمی گرافیت است. هر چقدر درجه مداد سخت تر باشد خطوط نازک و روشنی را ایجاد می کند در مقابل یک مغزی نرم اثر تیره‌ تری بر جای می گذارد. اما بهترین مداد برای کودکان مداد HB است، چرا که هم مغزی مقاوم دارد و هم اثر تیرگی مناسبی را بر روی کاغذ بر جای می گذارد.

مداد طراحی برای نقاشی کودکان


مداد طراحی | خرید و قیمت انواع مداد طراحی 


ماژیک برای نقاشی کودکان

کودکان ماژیک را به دلیل ساختار متفاوت آن بسیار دوست دارند. جوهر بکار رفته در ماژیک نمای روشن تر و واضح تری از رنگ را نسبت به مداد رنگی ارائه می دهد. تنها نقطه ضعف ماژیک آن است که این ابزار نقاشی کودکان معمولاً به اندازه مداد رنگی دوام ندارد. همچنین در هنگام خرید ماژیک نقاشی برای کودکان مطمئن شوید که به طور خاص روی آن نوشته شده است: «قابل شستشو». ما دریافته ایم که بسیاری از انواع ماژیک واقعاً قابل شستشو نیستند و می ‌توانند به شدت بر روس سطوح مختلف لکه ایجاد کنند، حتی اگر بسته‌بندی برای بچه ‌ها عرضه شده باشد.

ماژیک برای نقاشی کودکان


خرید و قیمت انواع ماژیک رنگی نقاشی 


گواش برای نقاشی کودکان

گواش نوعی رنگ با غلظت و قدرت پوشانندگی بالا است که حلال در آب می باشد و به همین دلیل اثر آن به راحتی از روی سطوح پارچه ای، شیشه و سرامیک پاک می شود. گواش یا رنگ پوستر بر روی کاغذ یا مقوا به راحتی قابل کنترل بوده و سرعت خشک شوندگی بالایی دارد. گواش یک رنگ همه کاره است و به عنوان یک رنگ پوششی استفاده می شود. خاصیت پوشانندگی گواش این امکان را می دهد تا از رنگ های روشن بر روی رنگ های تیره استفاده شود همچنین می توان با ترکیب نمودن رنگها به مجموعه وسیعی از رنگ های جدید دست یافت!

گواش برای نقاشی کودکان


خرید انواع گواش با قیمت مناسب


رنگ روغن برای نقاشی کودکان

رنگ روغن دارای ویژگی‌ های متفاوتی است که آن را ماندگار کرده است. با گذشت زمان کیفیت و قوام رنگ روغن تغییر می کند و این به علت عوامل زیادی است که مستقیماً بر روی رنگ روغن تأثیر می گذارد. به طور کلی در خصوص رنگ روغن عوامل مختلفی از جمله دما، آب، آلاینده ها و حتی مواد افزودنی میتوانند بر روی درخشندگی رنگ و ماندگاری آنها تأثیر بگذارند. یکی از مهم ترین و بارزترین مشخصه رنگ روغن سرعت خشک شوندگی آرام آن است که همین امر باعث می شود تا طی مراحل طولانی تر فرصت تغییر و یا اصلاح و پیاده سازی طرح میسر شود. همچنین از دیگر ویژگی های مهم رنگ روغن قابلیت ترکیب شدن رنگ ها با یکدیگر است. اما بطور کلی رنگ روغن برای کودکان یک ابزار هنری مناسب نیست! بهتر است کودکان ابتدا با دیگر ابزار هنری تکنیک ها و مهارت ها و رنگ ها را بشناسند.

رنگ روغن برای نقاشی کودکان


خرید و قیمت انواع رنگ روغن 


کاغذ برای نقاشی کودکان

خرید کاغذ برای نقاشی و رنگ آمیزی امری ضروری است. جهت پرورش خلاقیت و شناخت بافت بهتر است هر نوع کاغذی را با رنگ های مختلف امتحان کرد و اثر رنگ را بر روی آن مشاهده نمود. استفاده از کاغذ با گرماژ کمی سنگین برای انواع وسایل رنگ آمیزی کودکان مناسب است. خرید یک دفتر طراحی با قیمت مناسب به شما کمک کند تا پیشرفت و رشد کودک خود را در زمینه نقاشی و رنگ آمیزی راحت تر پیگیری نمایید.

کاغذ برای نقاشی کودکان

مداد تراش برای نقاشی کودکان

هنگام استفاده از مداد و یا مداد رنگی، داشتن یک تراش به کودک کمک بسیار زیادی می کند. حتی با مداد تراش توانایی حرکتی ماهیچه های دست کودک بهبود می یابد. پیشنهاد دفتر دستک خرید مداد تراش رومیزی یا مداد تراش مخزن دار است.

مداد تراش برای نقاشی کودکان


خرید و قیمت تراش فانتزی دخترانه و پسرانه


رنگ انگشتی برای نقاشی کودکان

رنگ انگشتی یکی از سرگرم کننده ترین وسایل نقاشی کودکان است. حتی نوزادان 9 ماهه نیز می‌ توانند برای یادگیری و هماهنگی دست و چشم و مهارت‌ های حرکتی اولیه، نقاشی را با رنگ‌های انگشتی شروع کنند. آنها رنگ را دوست خواهند داشت و آنقدر شگفت زده می شوند که می توانند با دستان کوچک خود یک نقاشی خلق کنند!

رنگ انگشتی برای نقاشی کودکان

خرید انواع ابزار نقاشی کودکان در دفتر دستک

در فروشگاه اینترنتی دفتردستک امکان خرید وسایل نقاشی کودکان در مجموعه متنوعی از لوازم نقاشی و طراحی فراهم شده است. این ابزار نقاشی کودکان به همراه لوازم جانبی مرتبط با آن از برندهای جهانی نامدار مانند فابرکاستل (Faber-Castellاستورم (Storm)، محصولات استابیلو (Stabilo)، محصولات اونر (Owner)، بیک (Bic)، ماپد (Maped)، استدلر (Staedtler پارس مداد (Pars-Medad)، آریا (Arya آرت لاین (Artline) عرضه شده است. شما میتوانید با اطمینان از سلامت و اصالت کالا تمامی وسایل رنگ آمیزی و ابزار نقاشی کودکان را از فروشگاه اینترنتی دفتردستک خریداری نمایید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی