معرفی چند ایده جذاب برای هدیه روز کارمند

 معرفی چند ایده جذاب برای هدیه روز کارمند

در ایران روز چهارم شهریور ماه بنام روز کارمند نامگذاری شده است. اگر به دنبال ایده هایی برای هدیه روز کارمند هستید در خواندن این مقاله با ما همراه شوید. پیدا کردن هدیه و چگونگی قدردانی و تشکر کردن از یک تیم سخت کوش میتواند کاری بسیار دشوار باشد؛ اما در عین حال مزایای زیادی دارد.

در ایران روز چهارم شهریور ماه بنام روز کارمند نامگذاری شده است. اگر به دنبال ایده هایی برای هدیه روز کارمند هستید در خواندن این مقاله با ما همراه شوید. پیدا کردن هدیه و چگونگی قدردانی و تشکر کردن از یک تیم سخت کوش میتواند کاری بسیار دشوار باشد؛ اما در عین حال مزایای زیادی دارد. طی مطالعاتی که انجام شده است، نشان میدهد که 63% از کارمندانی که از آنها قدردانی می شود، طی 3 تا 6 ماه آینده به دنبال شغل جدید نمیگردند!

هدیه روز کارمند

به این فکر کردید که از کجا شروع کنید؟ گزینه هایی زیادی برای کادو روز کارمند در بازار وجود دارد، اما انتخاب مناسبترین هدیه روز کارمند مهم است. همچنین در نظر گرفتن مواضع مختلف ضروری است. آیا کارمندانی دارید که دور کار هستند؟ آیا یک کارمند جدید که به تازگی شروع به کار کرده است، در شرکت خود دارید؟ بسته به موقعیت شغلی و نقش آن‌ ها در شرکت، نوع هدیه ‌ای که برای کارمندان انتخاب می کنید می‌تواند بسیار متفاوت باشد، از کارت هدیه گرفته تا خرید گل‌ و وسایلی که می ‌توانند در خانه یا دفتر کار استفاده شوند.

بهترین هدیه روز کارمند

اگر کسی سزاوار قدردانی بیشتر است، این کارمندان شما هستند. کسانی که زمان و انرژی بی‌ پایانی را صرف کمک به موفقیت شرکت شما می ‌کنند. هدایا روشی عالی برای نشان دادن اینکه چقدر برای اعضای تیم خود و مشارکت آنها ارزش قائل هستید، بشمار می رود و هدیه مناسب می تواند لحظه ای به یاد ماندنی و معنادار ایجاد کند. اما چگونه می توانید پی ببرید که بهترین هدیه روز کارمند چیست؟

کیف اداری

انتخاب و خرید کیف اداری بخش مهمی از زندگی حرفه ای هر فرد شاغل است. کیفی که برای کار با خود حمل می کنید نشان دهنده نقش و شخصیت شماست. یک کیف کار افسانه ای به احتمال زیاد می تواند به شما کمک کند تا ضروری ترین ابزار کار را همیشه به همراه داشته باشید.

اما برای هدیه دادن شاید انتخاب کیف بزرگ کمی سخت و چالش بر انگیز باشد؛ نباید ناامید شد! باید به این نکته توجه کرد که امروزه کلیه افراد به کیف پول و یا کیف کارت اعتباری یا همان جاکارتی نیاز دارند. ایده برای هدیه روز کارمند که کاملاً کاربردی و البته جذاب است.

 کیف اداری چرم (هدیه روز کارمند)

در این زمینه فروشگاه اینترنتی دفتردستک مجموعه متنوعی از کیف و کوله پشتی، کیف پول چرم و کیف کارت اعتباری چرم از برند جوهر را دارد که شما می توانید بسته به رنگ و طرح، گزینه مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید.

خودکار یا خودنویس لوکس

شاید بهترین کادو روز کارمند، خرید خودکار یا خودنویس لوکس باشد. دفتر دستک مفتخر است که مجموعه متنوع و درخشانی از قلم های لوکس را از نامداترین برندهای جهانی مانند: پارکر، واترمن، کاوکو، فابرکاستل، لامی، مونته گراپا، استربروک، کیلک و ... عرضه نموده است. شما میتوانید بر اساس بودجه مورد نظر، رنگ، جنسیت افراد و میزان علاقه آنها به استفاده از خودنویس، روان نویس، خودکار یا اتود محصول موردنظرتان را خریداری نمایید.

کادو روز کارمند

قلم لوکس و فاخر از مواد بسیار باکیفیت و گرانبها مانند رزین با کیفیت بالا، پلاتین، رودیوم، نقره یا حتی طلا ساخته شده اند. طراحی و تولید قلم لوکس اغلب توسط دستگاه های بسیار ظریف و دقیق و یا هنر دست صنعتکاران ماهر و یا ترکیبی از هر دو تکنیک صورت می گیرد. از آنجایی که تمامی کارمندان با نگارش سر و کار دارند، پس بطور یقین خرید یک قلم لوکس با قابلیت حک نام، هدیه خاص و ارزشمندی محسوب می شود.

جا قلمی چرم

شاید یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز کارمند در کنار قلم لوکس انتخاب و خرید یک جا قلمی چرم باشد. این محصول برای افرادی که علاقه زیادی به قلم دارند و در نگهداری آن دقت زیادی را به خرج می دهند بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. با این حساب شما میتوانید برای قدردانی از تیم خود جا قلمی یا لفاف چرم هدیه دهید. حتی اگر فرد مورد نظرتان کلکسیونر باشد میتوانید به او کیف جاقلمی هدیه دهید. در دفتردستک انواع متنوعی از جاقلمی های چرم در اندازه های گوناگون از برند معتبر کاوکو، مونته گراپا و شوالیه موجود است.

بهترین هدیه روز کارمند

برای نمونه کیف جاقلمی پرزنتیشن کاوکو که یک برند آلمانی است مناسب برای قرار دادن ۲۰ قلم و دارای جاقلمی های کشی برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی قلم است. این کیف همچنین دارای یک پارچه مخملی در دو طرف کیف برای جلوگیری از خط افتادن و ساییدگی قلم ها بر روی هم است. در مقابل لفاف ها و یا کیف های جاقلمی چرم وجود دارند که مناسب برای قرار دادن یک یا دو قلم هستند. شما بر اساس میزان استفاده، رنگ و بودجه خود میتوانید این هدیه زیبا را خریداری کنید.

مغزیجات آجیلی

شاید یکی از جذابترین هدایا برای روز کارمند، بسته های آجیل باشد. امروزه با توجه به شیوه زندگی و آلودگی های محیطی در شهرهای پر جمعیت و صنعتی، ممکن است مشکلاتی برای سلامتی افراد ایجاد شود. از آنجایی که کارمندان در طول روز برای مدت طولانی پشت میز کار مینشینند و ممکن است برای میان وعده خود از خوردنی های ناسالم استفاده کنند؛ بهتر است برای قدردانی از آنها و فرهنگ سازی در خصوص اهمیت تغذیه سالم از بسته های آجیل به همراه میوه خشک به عنوان هدیه استفاده کنید.

مغزیجات آجیلی

ساعت رومیزی

زمان مهمترین رکن برای یک کارمند است. اگر برای مدت زمان طولانی مشغول انجام کاری است، باید زمان را در نظر داشته باشد. پس انتخاب و خرید ساعت رومیزی میتواند گزینه مناسبی برای هدیه باشد. با داشتن یک ساعت در مقابل چشمان خود، میتوانیم گذر زمان را احساس کنیم و برنامه ریزی مشخصی داشته باشیم و به تمامی اهداف روزانه خود بپردازیم.

دکمه سردست و کراوات

یکی دیگر از ایده های هدیه برای روز کارمند، دکمه سردست است. از آنجایی که امروزه بسیاری از شرکت ها برای کارمندان خود لباس فرم رسمی طراحی می کنند و اغلب آقایان موظف به پوشیدن کت و شلوار رسمی هستند؛ خرید دکمه سر دست و کراوات به عنوان هدیه روز کارمند میتواند گزینه کاربردی و بسیار مناسبی باشد.

هدفون و پاوربانک

هدفون و پاوربانک (کادو روز  کارمند)

امروزه از جمله هدایای کاربردی برای روز کارمند، لوازم جانبی الکترونیکی را می توان نام برد مانند: هدفون، پاوربانک، هندزفری، تبلت و ... . امروزه استفاده از پاوربانک در میان افراد به شدت رایج شده است و هر زمان فرد نیاز به شارژ گوشی بصورت اضطراری داشته باشد میتواند از این وسیله استفاده کند. همچنین بیشتر افراد برای شنیدن پیام های کاری که به صورت فایل صوتی ارسال شده است و یا برای شنیدن یک موزیک بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به هندزفری نیاز خواهند داشت.

هدیه ارزان برای روز کارمند

همیشه انتخاب هدیه بر طبق مناسبت های تاریخی دشوار به نظر میرسد. اما انتخاب هدایای پرکاربرد و روزمره که تمام مردم با آنها سروکار دارند نیز بسیار مناسب است و همیشه هر کالایی که قیمت بالاتری داشته باشد، لزوماً پرکاربرد نیست. در ادامه پیشنهاداتی برای شم خواهیم داشت.

ماگ و لیوان دمنوش

اگر اهل خوردن نوشیدنی های گرم هستید، قطعاً با نام ماگ یا لیوان دمنوش آشنا هستید. ماگ ویژگی هایی دارد که آن را با بقیه لیوان ها متمایز میکند. اولی جنس متفاوت آن و دیگری اندازه بزرگتر آن نسبت به لیوان معمولی است. ماگ ها از نظر طرح، رنگ و جنس دارای تنوع بسیاری هستند. بعضی از ماگ ها قابلیت چاپ اسم یا لوگو را دارند که میتواند هدیه مناسبی برای اعضای تیم شما در شرکت باشد.

ماگ و لیوان دمنوش

اما بسیاری از افراد هم علاقه مند به خوردن چای گیاهی متنوع مانند چای سبز، دمنوش آویشن، دمنوش گل گاوزبان و ... را دارند. پس انتخاب و خرید لیوان دمنوش نیز بسیار کاربردی است.

پلنر و دفترچه یادداشت

یکی دیگر از مناسبترین هدایا برای روز کارمند پلنر یا همان دفتر برنامه ریزی روزانه است. اگر به دنبال نظم بخشیدن به برنامه های کاری خود هستید، حتما به پلنر یا یک دفترچه یادداشت نیاز دارید. یک دفتر برنامه ریزی به شما کمک میکند تا سازمان یافته عمل کنید و در رؤیای روزانه خود غرق نشوید بلکه به صورت هفتگی یا ماهیانه تمام اهداف خود چه کاری و چه شخصی را در پلنر بنویسید و سعی کنید تا پایان زمان مشخص شده به اهداف خود برسید.

دفترچه یادداشت هم میتواند همین کار را انجام دهد. شما میتوانید از دفتر برای نگارش لیست کارهای انجام شده یا نشده استفاده کنید. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک از برندهای معتبر در زمینه تولید دفترچه یادداشت همچون مولسکین، بنه نوت، لاتن و ... محصولات متنوعی عرضه شده است.

 

برای مشاهده و خرید انواع دفتر و دفترچه یادداشت کلیک کنید: خرید دفتر

 

ست رومیزی اداری

ست رومیزی اداری

شاید بتوان اینگونه اعلام کرد که یکی بهترین ایده ها برای کادو روز کارمند، خریداری ست رومیزی اداری است. تمامی کارکنان بر روی میز کاری خود نیازمند خودکار، قیچی، هایلایتر، چسب، منگنه، سوزن کش، خط کش، مداد، پاک کن و کاغذ یادداشت هستند. پس داشتن وسیله ای که همه این موارد را در خود داشته باشد، بسیار ضروری است. دفتر دستک به شما ست رومیزی دلی و یا پست ایت را پیشنهاد می دهد.

جا شمعی

امروزه بسیاری از افراد برای تزئین میز کار، کتابخانه و بطور کلی فضایی که در آن کار یا زندگی می کنند علاقه بسیاری به استفاده از انواع شمع و در عین حال جا شمعی دارند. شمع های امروزی با طراحی های بسیار متنوع هر صاحب سلیقه ای را سر ذوق می آورند. بنابراین انتخاب و خرید یک شمع و جا شمعی زیبا بعنوان هدیه یک انتخاب مناسب است.

بهترین کادو روز کامند جهت افزایش انگیزه کارمندان

خرید هدیه خاص که با فکر انتخاب شده باشد در حفظ انگیزه کارکنان و ایجاد روابط قوی با آنها کمک زیادی می کند. بر اساس یک مطالعه تحقیقاتی که در هاروارد ریویو ذکر شده است، حتی هدایای کوچک اگر متفکرانه باشند؛ می تواند بهره وری را بسیار بیشتر از هدیه ای که به شکل پول نقد داده شود، افزایش دهد.

دوره های آموزشی مرتبط با حرفه کارمندان

برنامه های آموزشی و توسعه فردی برای کارکنان به گونه ای طراحی شده اند که به آنها کمک نماید دانش، مهارت ها و توانایی های لازم برای انجام کارها را به طور مؤثر کسب کنند. آنها می توانند برای افزایش عملکرد کارکنان، آماده سازی کارکنان برای نقش های شغلی جدید و حمایت از تغییرات سازمانی اجرا شوند. این برنامه ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از آموزش سنتی مبتنی بر کلاس درس گرفته تا آموزش الکترونیکی و آموزش حین کار.

برنامه های آموزشی فنی و مبتنی بر مهارت برای کمک به کارکنان برای کسب مهارت های فنی مورد نیاز برای انجام کارها به طور مؤثر طراحی شده اند. برنامه های آموزشی تخصصی و مهارت محور موفق می تواند بهره وری را در شرکت یا سازمان افزایش دهد، رضایت شغلی را بهبود بخشد و میزان خطا را کاهش دهد.

کتاب های مرتبط با حرفه کارمندان

با ارائه دانش و مهارت های لازم به کارکنان برای انجام مؤثر وظایف، برنامه های آموزشی و توسعه می تواند به دستیابی به هر معیار عملکردی که می خواهید برای موفقیت آنها هدف قرار دهید، کمک کنید. کارکنانی که به کتاب های آموزشی و توسعه دسترسی دارند، احساس می ‌کنند که از سوی کارفرمایان خود حمایت می شوند. در نتیجه، افزایش سطح رضایت شغلی و کاهش نرخ جابجایی کارکنان امکان پذیر می شود.

دوره های آموزشی مهارت های نرم

برنامه های آموزشی مهارت های نرم به کارکنان کمک می کند تا مهارت های غیر فنی مانند ارتباط، کار گروهی، مدیریت زمان و هنر حل مسئله را در خود توسعه دهند. این برنامه ها می تواند شامل آموزش مبتنی بر کلاس درس، آموزش الکترونیکی، مربیگری و راهنمایی باشد. برنامه های آموزشی مهارت های نرم موفق می تواند مشارکت کارکنان، بهره وری و خدمات مشتری را بهبود بخشد.

کلام آخر

زمانی که کارکنان مهارت ها و دانش مورد نیاز برای انجام کار خود را به طور مؤثر داشته باشند، می تواند منجر به بهبود عملکرد سازمانی و افزایش سودآوری سازمان شود. تعهد به آموزش و توسعه کارکنان و قدردانی و تشکر از آنها می تواند شهرت شرکت را به عنوان یک کارفرمای انتخابی افزایش دهد. این می تواند به جذب استعدادهای برتر و بهبود تصویر برند شرکت کمک نماید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی