معرفی 18 پیشنهاد ویژه برای کادو روز مرد و پدر

معرفی 18 پیشنهاد ویژه برای کادو روز مرد و پدر

روز مرد در ایران مصادف با روز 13 رجب و ولادت حضرت علی (ع) جشن گرفته می شود. اعضای خانواده از چند ماه قبل در فکر یافتن هدیه ای مناسب برای همسران یا پدران خود هستند و خرید کادو روز مرد یک دغدغه مهم بشمار می رود.

روز مرد در ایران مصادف با روز 13 رجب و ولادت حضرت علی (ع) جشن گرفته می شود. اعضای خانواده از چند ماه قبل در فکر یافتن هدیه ای مناسب برای همسران یا پدران خود هستند و خرید کادو روز مرد یک دغدغه مهم بشمار می رود. شاید زمان آن فرا رسیده است که از خود بپرسید که چه هدیه ای مناسب برای افراد خاص زندگیتان است؟ این معمایی است که باید هر سال آن را حل کنید. قبل از خرید هدیه به سن و میزان علاقه مندی و کاربرد محصول خریداری شده، دقت کنید.

هدیه لوکس برای روز مرد

ست چرمی

یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه روز مرد، خرید ست چرمی شامل کیف پول چرم، جا کارتی چرم، کمربند چرم و جاکلیدی چرم است. این محصولات چرمی در دو گروه چرم طبیعی و چرم مصنوعی طراحی و تولید شده اند و معمولاً در دو رنگ مشکی و قهوه ای که بسیار پرطرفدار هستند عرضه می شوند. امروزه این محصولات چرمی بخشی جدایی ناپذیر از وسایل روزانه بسیاری از افراد بشمار می روند؛ همچنین خرید محصولات چرم با کیفیت نشان دهنده بخشی از هویت و سبک زندگی افراد خواهد بود. اما قبل از خرید باید به نوع چرم دقت کنید! اگر توان مالی مناسبی دارید ما به شما خرید محصولات تولید شده با چرم طبیعی را پیشنهاد می کنیم که آن نیز انواع متنوعی دارد و بر اساس نوع چرم درجه بندی شده است. مورد بعدی به اندازه محصول توجه نمایید؛ بطور مثال تعدادی از آقایان تمایل به خرید کیف پول کتابی که بزرگ تر است؛ دارند و معمولاً این کیف پول مناسب برای جیب داخلی کت و پالتو طراحی شده است؛ در صورتی که عده ای کیف پول جیبی که دارای ابعاد کوچک تری است را ترجیح می دهند. با رعایت این نکات کلیدی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کادو روز مرد

ساعت هوشمند یا کلاسیک

اگر به دنبال یک ایده برای هدیه روز پدر هستید، ساعت همیشه یک انتخاب جذاب و منحصربفرد است. ساعت هوشمند یا کلاسیک محصولی است که بصورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد و تا سالیان سال همراهی صمیمی خواهد بود تا همواره با نگاه کردن به آن خاطرات زیبایی زنده شود. امروزه ساعت ها در دو مجموعه کلاسیک و هوشمند تقسیم بندی می شوند که شما باید با توجه به علاقه و سن فرد مورد نظر، یکی از این موارد را انتخاب کنید. اگر بخواهیم به طور کلی به تفاوت های این دو مدل بپردازیم، باید گفت که ساعت های هوشمند قابلیت های بیشتری نسبت به مدل کلاسیک دارند، به طوری که شما با داشتن مدل هوشمند می توانید پیامک ها، اعلان ها، ایمیل ها و دیگر مواردی که در تلفن همراه خود دریافت می نمایید را کنترل کنید؛ همچنین با برنامه های مرتبط با حوزه سلامت میتوانید تعداد قدم ها، ضربان قلب، سطح اکسیژن و استرس روزانه خود را بررسی نمایید. اما ساعت کلاسیک ظاهری ساده دارد و شما تنها قادر هستید تا زمان را کنترل کنید. از نظر قیمت با توجه به نام برند و قابلیت های هر دو مجموعه چه ساعت های هوشمند و چه ساعت کلاسیک متغیر است و تنوع قابل توجهی دارد. گاهی اوقات قیمت یک ساعت کلاسیک میتواند از یک ساعت هوشمند بالاتر باشد یا بالعکس.

هدیه روز مرد (تصویر 1)


بیشتر بخوانید : راهنمای خرید بهترین کادو برای روز مهندس


پاوربانک

پاور بانک یک شارژر قابل حمل است که برای شارژ مجدد دستگاه های الکترونیکی شما مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت و ... در هنگام حرکت طراحی شده است. این محصول در اندازه های مختلف از پاور بانک های باریک جیبی تا پاوربانک های بزرگتر و با ظرفیت بالاتر طراحی و تولید شده است. پاوربانک هم می تواند یک گزینه کاربردی و مناسب برای هدیه روز مرد باشد.

هدیه روز مرد (تصویر 2)

خودنویس و روان نویس

یکی از باوقارترین هدایا برای روز مرد خرید نوشت افزار لوکس شامل خودنویس، روان نویس و خودکار لوکس است. نوشت افزار لوکس برای موقعیت های خاص مناسب است و به عنوان یک هدیه خاص محبوبیت بسیاری دارد. این محصولات ممتاز ماندگاری طولانی تری دارند و بهترین گزینه برای بزرگداشت یک مناسبت خاص مانند روز پدر است. البته قبل از خرید این هدیه ارزشمند به کاربردی بودن آن برای شخص مورد نظر دقت کنید؛ چرا که اگر کالایی بی نهایت لوکس و زیبا باشد، اما مورد استفاده قرار نگیرد ارزشی نخواهد داشت! در دفتر دستک مجموعه های بسیار متنوعی از قلم نفیس از نامدارترین برندهای جهانی مانند پارکر، کاوکو، واترمن، فابرکاستل، مونته گراپا و ... عرضه شده است. شما می توانید با توجه به بودجه و سبک مورد نظرتان قلم لوکس را خریداری نمایید.

هدیه روز مرد (تصویر 3)

ماشین اصلاح

ریش تراش یا ماشین اصلاح یکی از کالاهای مورد استفاده و پرکاربرد برای آقایان است که به طور مداوم از آن استفاده می شود. می توان اینگونه عنوان کرد که ماشین اصلاح یکی دیگر از لوکس ترین هدایا برای روز مرد است که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. ماشین اصلاح همزمان دارای چند قابلیت است تا در زمینه آرایش و پیرایش آقایان محصولی کامل بشمار رود.

هدیه روز مرد (تصویر 4)

قهوه جوش

اگر پدر یا همسر شما در طول روز علاقه زیادی به خوردن قهوه در خانه یا محل کار خود دارد، پس خرید قهوه جوش هدیه مناسب روز مرد به حساب می آید. امروزه با توجه به رشد برندهای مختلف در خصوص طراحی و تولید دستگاه قهوه جوش، مدل های متنوعی در بازار وجود دارند. اما ما به شما خرید قهوه جوش بایترون را با قیمت مناسب پیشنهاد می کنیم که از قیمت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. شما می توانید این قهوه جوش را با اطمینان از اصالت و سلامت فیزیکی کالا از دفتردستک خریداری کنید.

هدیه روز مرد (تصویر 5)

کیف

یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین هدایا برای روز مرد خرید کیف دستی است. هر فرد برای نگهداری از لوازم همزاه خود مانند گوشی، قلم، جا کلیدی، تبلت، کیف پول و ... به یک کیف دستی نیاز دارد. این محصول در طرح های بسیار متنوعی تولید می شود و این به شما امکان میدهد تا در نهایت طرح مورد علاقه خود را پیدا و انتخاب نمایید.

هدیه روز مرد (تصویر 6)

دفترچه یادداشت

یکی دیگر از مهم ترین لوازم مورد نیاز برای هر فرد داشتن یک دفترچه یادداشت روزانه برای نگارش لیست کارهای روزانه و هفتگی است. اگر فرد مورد نظرتان تمایل زیادی به نگارش برنامه ها و اتفاقات روزانه و یا کارهای مهم در طولانی مدت دارد پس انتخاب و خرید دفتر با کیفیت می تواند گزینه مناسبی باشد. توجه به کیفیت کاغذ بکار رفته در دفتر و نوع صحافی می تواند شما را موفق به انتخاب یک محصول منحربفرد نماید.

هدیه روز مرد (تصویر 7)


بیشتر بخوانید : راهنمای خرید بهترین هدیه برای روز دانشجو


دکمه سردست

وقتی صحبت از هدایای روز پدر می شود، هیچ چیز کلاسیک تر از خرید یک جفت دکمه سر دست نیست! این دکمه سر دست ها در یک پیراهن سفید عالی به نظر می رسند. اگر پدر شما از این محصول زینتی استفاده می کند، پس چیزی بهتر از آن وجود ندارد!

هدیه روز مرد (تصویر 8)

ست رومیزی

اگر قصد خرید یک هدیه منحصر به فرد برای روز مرد دارید و می دانید پدر یا همسرتان دارای یک میز کار مخصوص به خود است؛ می توانید برای زینت بخشیدن به میز کار و البته سازماندهی بیشتر لوازم و اسناد بر روی میز کار او، یک ست رومیزی خریداری نمایید. داشتن یک میز کار منظم در محیط کار یکی از اصول مهم برای حرفه ای بودن است که به کاهش استرس و عملکرد بهتر کمک بسیاری می کند. شما می توانید در دفتردستک انواع متنوعی از ست رومیزی دلی، پست ایت، FIS و ... را مشاهده و به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

هدیه روز مرد (تصویر 9)

کادو روز مرد با قیمت مناسب

عینک

اگر به دنبال انتخاب و خرید عینک برای هدیه روز مرد هستید، ابتدا باید به سلیقه و سبک شخصی فرد مورد نظر نیز توجه کنید. اگر فرد مورد نظرتان علاقه مند به مدل های کلاسیک است بهتر است با توجه به آن عینک مورد نظر را خریداری کنید. دومین موردی که باید به آن توجه نمایید رنگ و مدل شیشه عینک و البته چاقی و لاغری صورت شخص است که باید در نظر بگیرید. اگر به همه موارد توجه کنید به طور قطع می توانید انتخابی بی عیب و نقص داشته باشید.

 هدیه روز پدر (تصویر 1)

کراوات

کراوات برای اولین بار در قرن نوزدهم در کرواسی طراحی شد و به دلیل محبوبیت زیاد بخصوص در میان ثروتمندان و سیاستمداران مورد استقبال قرار گرفت. کراوات به عنوان محصولی زینتی در پوشش رسمی برای آقایان اهمیت زیادی دارد. به طور معمول کروات از پارچه ابریشمی در رنگبندی بسیار متنوع طراحی و تولید می شود و به عنوان یک هدیه خاص و زیبا گزینه ای مناسب برای کادو روز مرد بشمار می رود.

 هدیه روز پدر (تصویر 2)

لباس ورزشی

لباس ورزشی بسته به نوع ورزش متفاوت است. اما در کل لباس ورزشی شامل شلوار، تیشرت و کفش است. برای انتخاب یک لباس ورزشی مناسب به عنوان یک هدیه خاص برای روز پدر باید به موارد زیر توجه کرد:

  • نوع فعالیت ورزشی: هر حرفه و ورزشی لباس مخصوص خود را دارد و شما باید متناسب با آن لباس را خریداری کنید.
  • جنس پارچه: برای ورزش هایی که فرد تعرق زیادی دارد، پارچه هایی همچون پلی استر که عرق را جذب می کند، گزینه مناسبی نیستند.
  • اندازه: برای خرید لباس و کفش ورزشی لازم است به اندازه آن توجه نمایید.

 هدیه روز پدر (تصویر 3)

وسایل ورزشی

خرید وسایل ورزشی به عنوان هدیه روز پدر می تواند شگفت انگیز و خاص باشد. به طور مثال اگر پدر یا همسرتان علاقه زیادی به کوهنوردی دارند، پس خرید یک کوله پشتی، عصا کوهنوردی، کفش مخصوص و یا یک قمقمه آب می تواند بسیار خاص و در عین حال کاربردی باشد و با هر بار استفاده خاطرات زیبایی را یادآوری کند.

 هدیه روز پدر (تصویر 4)


بیشتر بخوانید : راهنمای خرید بهترین هدیه برای روز معلم


کتاب

کتاب به عنوان هدیه روز مرد یک انتخاب خوب و شایسته است و یک هدیه فرهنگی و متفاوت محسوب می شود که می تواند شخصیت و دیدگاه فرد را تغییر دهد. شما می توانید با توجه به سلیقه افراد کتاب های مختلفی اعم از روان شناسی، تاریخی، داستان و یا شعر خریداری کنید. خرید کتاب نفیس برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی همیشه هدیه ای متمایز خواهد بود.

 هدیه روز پدر (تصویر 5)

ابزار آلات

از آنجایی که بیشتر آقایان علاقه زیادی به انجام کارهای فنی دارند خرید ابزار آلات مختلف برای انجام کارهای فنی خانگی، باغبانی و غیره یک هدیه بسیار ارزنده خواهد بود. در ابتدا برای خرید هر یک از ابزار باید بدانید که پدر یا همسر شما به کدام حرفه علاقه مند است و با توجه به آن ابزار مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین در هنگام خرید به نام تجاری آن شرکت توجه کنید چرا که اعتبار برند بسیار مهم است.

 هدیه روز پدر (تصویر 6)

لوازم جانبی خودرو

آقایان بطور معمول علاقه زیادی به ماشین و لوازم جانبی خودرو دارند، خرید هر یک از این وسایل می تواند بینهایت آنها را خوشحال کند؛ چرا که بیشتر آقایان تمایل زیادی به اسپورت کردن ماشین خود دارند. اما قبل از خرید به نوع علاقه فرد توجه کنید. به طور مثال مردی علاقه زیادی به تزئین ماشین خود دارد، پس بهتر است روکش صندلی، کفی، روکش فرمان را خریداری کنید و یا اینکه لوازم جانبی خودرو اعم از ضبط، دوربین ثبت وقایع و وسایلی از این قبیل خریداری نمایید.

 هدیه روز پدر (تصویر 7)

هندزفری یا هدفون

یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای هدیه روز مرد خرید هندزفری یا هدفون است که اغلب باعث خوشحالی بسیار می شود. اگر فرد مورد نظر شما علاقه زیادی به گوش کردن موسیقی در زمان پیاده روی و یا هنگام ورزش دارد و یا برای مکالمه تلفنی در حین رانندگی از هندزفری استفاده می نماید تا از هر گونه خطر در هنگام رانندگی جلوگیری شود، پس انتخاب این وسیله الکترونیکی می تواند بسیار ارزنده و خاص باشد.

 هدیه روز پدر (تصویر 8)

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی