روان نویس لوکس

34
روان نویس لوکس

روان نویس به دلیل داشتن سهولت در نگارش، قلمی است مناسب برای اشخاصی که به مشاغل حرفه ای مشغول هستند. لذت نگارش با روان نویس ترکیبی از نوشتن با جوهر براق و روان یک خودنویس و سهولت نوشتن با یک خودکار است. در زمان نوشتن با روان نویس اگر دست نویسنده به کاغذی که جوهر آن هنوز خشک نشده است برخورد نماید امکان جوهری شدن دست و کثیف شدن کاغذ وجود دارد.

جوهر روان نویس بر پایه آب بوده و به همین دلیل نوشتن با روان نویس بسیار روان تر و نرم تر از نوشتن با خودکار است. نکته مهم در مورد جوهر روان نویس سرعت خشک شوندگی آن است که در جوهرها با کیفیت بالا این مهم در نظر گرفته شده است تا صفحه کاغذ لک نشود.

روان نویس های گران قیمت همانند خودنویس درب دار هستند و اسکلت قلم فلزی بوده به همین دلیل وزین و ماندگار است. همچنین در قسمت درب قلم بطور معمول گیره تعبیه شده است تا بتوانید از زیبایی آن بصورت کاربردی و زینتی در جیب پیراهن و یا کت خود استفاده نمایید. بطور مثال گیره پیکانی شکل در قلم پارکر بسیار منحصربفرد و ظریف طراحی شده و جلوه ای از شکوه و زیبایی را به نمایش می گذارد. در ساخت قطعات روان نویس لوکس نیز از فلزات گران بها مانند طلا، نقره، پلاتین و رودیوم استفاده شده است.

یکی از مهم ترین ویژگیهای روان نویس لوکس قابلیت تعویض مغزی یدک آن است که عامل ماندگاری قلم است. در قلم هایی که بدنه آنها از جنس استیل خش دار تولید شده و یا دارای روکش لاک اعلاء هستند امکان حکاکی نام و یا نشان تجاری نیز وجود دارد که فروشگاه اینترنتی دفتردستک بصورت رایگان این خدمات را به مشتریان خود ارائه می نماید تا قلمی کاملاً اختصاصی را داشته باشند.

در صفحه روان نویس لوکس فروشگاه اینترنتی دفتردستک از برندهای جهانی و نامدار طراحی و تولید قلم مانندروان نویس پارکر (Parker)، واترمن (Waterman)، مونته گراپا (Montegrappa)، کاوکو (Kaweco) و فابرکاستل (Faber-Castell) مجموعه های متنوعی ارائه شده است که با داشتن گارانتی اصالت و ضمانت فیزیکی کالا شما می توانید تجربه یک خرید مطمئن را داشته باشید تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.

شما می توانید سؤالات خود را با تیم مشاورین فروشگاه اینترنتی دفتردستک در میان بگذارید تا در صورت نیاز شما را در انتخاب گزینه ای مناسب راهنمایی نمایند.

faq
پرسش های متداول

فروشگاه اینترنتی دفتردستک در زمینه فروش انواع قلم لوکس و لوازم جانبی مرتبط با آن از برندهای پیشرو و نامدار در جهان مانند پارکر، واترمن، کاوکو، مونته گراپا، فابرکاستل و ... بصورت حرفه ای فعالیت دارد و به سراسر نقاط ایران ارسال صورت می گیرد.

با در نظر گرفتن نوع طراحی و جنس بدنه همینطور برند تولید کننده روان نویس لوکس قیمت آن نیز متفاوت است. اما بطور متوسط قیمت روان نویس لوکس از حدود 600 هزار تومان تا 12 میلیون تومان متغیر است.

برخی از برترین برندهای روان نویس لوکس در ایران و جهان عبارتند از: روان نویس پارکر، روان نویس واترمن، روان نویس مونته گراپا، روان نویس کاوکو، روان نویس دیزاین فابرکاستل و ...