راهنما خرید بهترین هدیه برای روز معلم

راهنما خرید بهترین هدیه برای روز معلم

در ایران تاریخ 12 اردیبهشت برای بزرگداشت روز معلم تعیین شده است که تمامی دانش آموزان از چند هفته قبل، در فکر خرید کادو روز معلم هستند. سؤالی که برای اغلب ما پیش می آید این است که هدیه برای روز معلم چه بخریم؟

تمامی افراد از همان سنین ابتدائی راهی مدرسه شده اند و فرهنگ و ادبیات زندگی را از معلمان خود آموخته اند. بخش مهمی از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی از مدرسه، معلمان و همکلاسی ها است. وقتی به روزهای مدرسه یا دانشگاه خود نگاه می کنید، آن معلم یا استاد خاصی را به یاد می آورید که راهنمایی او مسیر زندگی شما را مشخص کرده است. به همین دلیل در بیشتر فرهنگ ها روزی مخصوص در تقویم به بزرگداشت مقاوم معلم اختصاص داده شده است.

 کادو روز معلم

در ایران تاریخ 12 اردیبهشت برای بزرگداشت روز معلم تعیین شده است که تمامی دانش آموزان از چند هفته قبل، در فکر خرید کادو روز معلم هستند. سؤالی که برای اغلب ما پیش می آید این است که هدیه برای روز معلم چه بخریم؟

در این مقاله فروشگاه اینترنتی دفتردستک سعی دارد تا به شما چندین ایده برای هدیه روز معلم پیشنهاد دهد. اما به این نکته توجه کنید که محصولات انتخابی مورد نیاز و مناسب سن معلم باشد و از خرید کالای غیرمرتبط پرهیز کنید.

دانش آموزان می توانند به معلم خود کارتی خلاقانه و دست ساز هدیه بدهند، شعر بنویسند یا یک اثر هنری خلق کنند. معلمان وقتی می دانند که دانش آموزانشان چیزی یاد می گیرند و کارشان بیهوده نیست احساس خوشحالی می کنند. نکته کلیدی در اینجا این است که تا حد امکان خلاقیت به خرج دهید و یک سورپرایز شیرین به معلمان خود بدهید!

دفتردستک به شما چند پیشنهاد ویژه کادو برای روز معلم میدهد.

برای خرید کادو روز معلم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

چندین نکته برای خرید کادو برای روز معلم وجود دارد که بهتر است به آن ها توجه کنید.

- در گام اول به جنسیت معلم خود توجه کنید. اگر معلم شما مرد باشد بهتر است از رنگ های تیره تر و یا سنگین تر استفاده کنید. اما اگر در مقابل معلم شما زن باشد، میتوانید در خرید از رنگ های شاد و جذاب استفاده کنید.

- در گام دوم بهتر است متناسب با سن هر فرد به او هدیه دهید به عنوان مثال ممکن است خرید یک ماگ جذاب برای معلم مسن شما مناسب نباشد!

- درگام سوم به علایق معلم خود توجه کنید. به طور مثال اگر قصد خرید هدیه برای معلم ادبیات خود دارید، بهتر است گزینه خرید خودکار، روان نویس و یا کتاب را انتخاب نمایید.

- در گام چهارم بهتر است تنها به فکر خرید هدایای گران قیمت نباشید. بهتر است کمی خلاقانه عمل کنید و هدایایی متفاوت تهیه کنید. هدیه ای ماندگار و کاربردی برای معلم محبوبتان.

پیشنهاد هدیه برای روز معلم

- قلم (Pen)

از آنجایی که معلمان و کسانی که بصورت مداوم با آموزش سر و کار دارند، به طور مدام در حال نوشتن هستند؛ پس به خودکار و یا روان نویس به عنوان ابزاری کاربردی نیاز دارند. گاهی اوقات برخی افراد تمایل زیادی به نوشتن با خودنویس دارد؛ پس خرید خودنویس نیز می تواند گزینه ای مناسب برای هدیه باشد. خرید یک قلم مناسب میتواند تا بی نهایت در ذهن و خاطره بماند. ابتدا برای خرید قلم بودجه مشخصی را در نظر بگیرید. خرید قلم لوکس از دفتر دستک می تواند از مجموعه پارکر، واترمن، مونته گراپا، کاوکو، فابرکاستل، استربروک و ... باشد. اما در کنار این مجموعه لوکس، انواع نوشت افزار مصرفی با کیفیت نیز در دفتر دستک عرضه شده است که انتخابی کاربردی و شایسته بشمار می روند.

هدیه برای روز معلم

- دفتر یادداشت (Notebooks)

اهمیت یادداشت برداری و نوشتن فهرست کارهای روزانه و برنامه ریزی در ناخودآگاه ذهن برای ارائه بهترین راه حل جهت اجرای صحیح و به موقع امور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خرید دفتر یادداشت به عنوان هدیه روز معلم و درج نام بر روی آن می تواند یک هدیه خاص و منحصربفرد همچنین بسیار پرکاربرد برای معلم محبوب شما باشد. دفتر دستک دفتر مولسکین و دفتر بنه نوت را برای کادو روز معلم پیشنهاد می دهد.

هدیه روز معلم

- ست رومیزی (Desk Organizer)

داشتن یک میز کار منظم در محیط کار یکی از اصول مهم برای حرفه ای بودن است که به کاهش استرس و عملکرد بهتر کمک بسیاری میکند. ست رومیزی یکی از بهترین ابزار برای تجهیز نمودن و هویت بخشیدن به میز کار یک مدیر و یا معلم است. شما میتوانید انواع متنوعی از ست رومیزی دلی، پست ایت و FIS را از فروشگاه اینترنتی دفتردستک با بهترین قیمت خریداری نمایید.

کادو برای روز معلم (تصویر 1)

- جاکلیدی (Keychains)

یکی دیگر از وسایل پرکاربرد برای اغلب افراد جاکلیدی است. جاکلیدی لاتن با طراحی مدرن و متفاوت مزین به حروف انگلیسی گزینه ای جذاب برای هدیه است. شما میتوانید حرف اول اسم معلم خود را از این مجموعه انتخاب و خریداری نمایید. در دفتر دستک جاکلیدی مونته گراپا با بدنه ای از چرم مرغوب ایتالیایی و طراحی کلاسیک و وزین، می تواند هدیه ای خاص برای این مناسبت ویژه باشد.

کادو برای روز معلم (تصویر 2)

- کارت پستال (Teacher Appreciation Cards)

قدردانی خود را بابت تمام درس هایی که یاد گرفته اید، در یک کارت پستال زیبا بنویسید. سعی کنید این کارت پستال را به صورت آماده خریداری نکنید و با وسایلی که در اختیار دارید مانند کاغذ رنگی، ماژیک نقاشی، مداد رنگی، روبان و ... خلاقانه آن را طراحی نمایید.

کادو برای روز معلم (تصویر 3)

- لیوان شخصی (Custom Mugs)

لیوان سفارشی هدیه ای عالی برای معلمان شما است. می توان از این لیوان به عنوان یک جامدادی رومیزی برای نگه داشتن خودکار و مداد استفاده کرد یا هر روز صبح از آن برای نوشیدن چای یا قهوه استفاده نمود. این لیوان را می توان با توجه به سبک و شخصیت معلم سفارشی کرد. یک عکس یا نقل قول مورد علاقه او را اضافه کنید تا یک هدیه عالی برای او بسازید. از لیوان های سنتی گرفته تا لیوان های مسافرتی و ... ، می توانید بهترین هدیه را برای معلم محبوب خود خریداری نمایید.

کادو برای روز معلم (تصویر 4)

- ساک دستی سفارشی (Custom Tote Bags)

نمی دانید به معلمی که همه چیز دارد چه هدیه ای بدهید؟ چرا یک کیف یا ساک دستی شخصی به آنها نمی دهید تا تمام وسایل خود را در آن قرار دهند؟ یک ساک دستی پارچه ‌ای را برای معلم خود سفارشی کنید. از خودکار و مداد گرفته تا کتاب و ظرف و غذا و ... را می توان با این ساک دستی به راحتی جابجا کرد. یک نقل قول و یا تصویر زیبا را بر روی ساک دستی با استفاده از رنگ پارچه خلق نمایید تا جلوه ای زیبا و ماندگار را داشته باشد.

کادو برای روز معلم (تصویر 5)

- شمع (Personalized Candles)

خرید شمع تزیینی سفارشی یک ایده عالی برای هدیه روز معلم بشمار می رود. معلمان از خلاقیتی که در ساخت این شمع های یادگاری انجام میدهید، قدردانی خواهند کرد. شمع نمادی از روشنایی است که هر تاریکی را روشن میکند.

کادو برای روز معلم (تصویر 6)

- آلبوم عکس (Photo Books)

هیچ چیز احساسی تر از یک آلبوم عکس پر از عکس های مورد علاقه معلم شما در سال تحصیلی نیست. یک آلبوم عکس سفارشی به عنوان هدیه شخصی معلم بسازید که تصویر کل بچه های کلاس در آن باشد. آن را با عکس های سال های گذشته یا مجموعه ای از دانش آموزان کلاس خود در سال تحصیلی طراحی کنید. حتی می‌ توانید از همکلاسی های خود بخواهید آلبوم عکس را امضاء کنند و یک پیام شخصی بنویسند تا بهترین هدیه قدردانی از معلم خود را که هرگز فراموش نخواهد کرد، تهیه کنید.

کادو برای روز معلم (تصویر 7)

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی