معرفی لیست کاملی از بهترین مارک روان نویس خارجی و ایرانی

معرفی لیست کاملی از بهترین مارک روان نویس خارجی و ایرانی

اگر به دنبال قلمی هستید که راحت در دست بنشیند و روان ‌ترین تجربه نگارش را برای شما به ارمغان ‌آورد، روان نویس ها بهترین انتخاب هستند. سرقلم روان نویس ها از یک توپ گردان کوچک برای پخش جوهر مایع روی کاغذ ساخته شده است. روان نویس و خودکار از عملکرد توپی یکسان برای پخش جوهر استفاده می کنند. اصطلاح Rollerball pen در محصولات وارداتی اشاره به روان نویس دارد.

اگر به دنبال قلمی هستید که راحت در دست بنشیند و روان ‌ترین تجربه نگارش را برای شما به ارمغان ‌آورد، روان نویس ها بهترین انتخاب هستند. سرقلم روان نویس ها از یک توپ گردان کوچک برای پخش جوهر مایع روی کاغذ ساخته شده است. روان نویس و خودکار از عملکرد توپی یکسان برای پخش جوهر استفاده می کنند. اصطلاح Rollerball pen در محصولات وارداتی اشاره به روان نویس دارد.

استفاده از جوهر مایع به این معنی است که توپ های غلتکی در روان نویس به فشار کمتری در حین نگارش نیاز دارند. استفاده از روان نویس فشار دست را کاهش می دهد و تجربه نگارش راحت و روانی را به همراه دارد. این مقاله لیست کاملی از بهترین مارک روان نویس را ارائه میدهد؛ بهتر از قبل از اقدام به خرید روان نویس این مطلب را بخوانید .

بهترین مارک روان نویس خارجی

اگر زیاد مینویسید، می دانید که انتخاب قلم مناسب برای نگارش روان و راحت چقدر مهم است. اما اندازه ‌ها و شکل‌ های بسیار متفاوتی از قلم وجود دارد؛ مانند روان نویس، خودکار، خودنویس و ... . اما اگر به سرعت و کیفیت در نگارش اهمیت می دهید در ادامه لیستی از بهترین مارک روان نویس خارجی بعنوان پیشنهاد ارائه می شود.

روان نویس یونی بال

یکی از بهترین برند روان نویس در دنیا که بسیار محبوب و خوشنام است روان نویس یونی بال میباشد. نوشتن با روان نویس یونی بال بینهایت لذت بخش است. روان نویس یونی بال با هر بار لمس کاغذ، یک خط کامل، بدون هیچ گونه قطعی را رسم می نماید. همچنین رنگدانه های جوهر در یونی بال از با کیفیت ترین مواد ساخته شده که بسیار مقاوم در برابر نور و امکان تقلب است. از اینرو میتواند گزینه مناسبی برای نوشتن چک یا امضاء کردن باشد. یکی از محبوب ترین مجموعه های روان نویس یونی بال که دارای ویژگی های فوق است؛ روان نویس هواپیمایی یونی بال را می توان نام برد. این روان نویس دارای یک مخزن مخصوص برای جلوگیری از نشت ناشی از تغییرات فشار هوا است که شما میتوانید به راحتی در هواپیما از آن استفاده کنید.

روان نویس یونی بال در مجموعه های بسیار متنوعی طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می گردد. از دیگر محصولات بسیار محبوب یونی بال مجموعه روان نویس چشمی و روان نویس سیگنو یونی بال است.

روان نویس یونی بال (در لیست بهترین مارک روان نویس خارجی)

روان نویس زبرا

روان نویس زبرا نیز در چند مجموعه متنوع طراحی و تولید می شود اما محبوب ترین مجموعه روان نویس زبرا ساراسا نام دارد؛ ابزاری عالی برای نگارش و رنگ ‌آمیزی. با جوهر ابریشمی صاف و با ویسکوزیته کم، می‌ توانید بدون نگرانی در مورد قطعی جوهر، به سرعت روی هر کاغذی بنویسید. روان نویس زبرا ساراسا دارای گریپ پلاستیکی برای قرار گیری راحت میان انگشتان دست است و از 75 درصد مواد بازیافتی تولید شده است. عملکرد این روان نویس کلیکی (فشاری) بوده و مناسب برای استفاده روزانه میباشد.

بهترین مارک روان نویس

روان نویس پارکر

روان نویس به دلیل داشتن سهولت در نگارش، قلمی است مناسب برای اشخاصی که به مشاغل حرفه ای مشغول هستند. اگر به دنبال روان نویس لوکس و حرفه ای هستید مجموعه روان نویس پارکر با طراحی متنوع بهترین انتخاب است. روان نویس پارکر به دلیل مجهز بودن به سیستم تغذیه جوهر مناسب، زمانی که قلم در جیب شما به صورت عمودی قرار گرفته شود، جوهر با عملکرد مویرگی به داخل مخزن تخلیه میشود؛ این عملکرد به جلوگیری از خشک شدن مغزی روان نویس کمک میکند. پارکر در طراحی و تولید قلم های لوکس پیشتاز رقیبان خود در بازارهای جهانی است. از مجموعه های پرفروش و مناسب برای هدیه مدیریتی، روان نویس پارکر IM را می توان نام برد. این مجموعه دارای اسکلت برنجی و مقاوم در برابر ضربه است که در رنگ های متنوعی تولید شده. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه متنوعی از روان نویس پارکر اصل را مشاهده نمایید.

بهترین مارک روان نویس خارجی

روان نویس لامی

روان نویس لامی با طراحی ساده و ارگونومیک اما درخشان و فاخر، مناسب برای استفاده هر دو گروه افراد راست دست و چپ دست هستند؛ به این صورت که جوهر مغزی در کسری از ثانیه خشک می شود و به هیچ عنوان پخش نمی شود. از ویژگی های روان نویس لامی طراحی مثلثی شکل قسمت میانی قلم است که انگشتان بر روی آن قرار می گیرد؛ این ویژگی باعث می شود انگشتان شما به درستی بر روی قلم بنشیند و خستگی دست را کاهش می ‌دهد. از مجموعه های محبوب روان نویس لامی که دارای رنگ بندی متنوع هستند می توان به روان نویس لامی سافاری و روان نویس لامی آل استار اشاره کرد.

روان  نویس لامی

روان نویس فابرکاستل

یکی دیگر از برندهای معروف و شناخته شده در زمینه تولید روان نویس مصرفی و روان نویس لوکس برند فابرکاستل است که هر نگاهی را مجذوب خود میکند. مجموعه های لوکس روان نویس فابرکاستل با طراحی بی نظیر و درخشان، تولید شده از چوب یا آلومینیوم انعکاسی از هنر مدرن هستند. از محبوب ترین مجموعه های روان نویس فابرکاستل می توان به روان نویس فابرکاستل ایموشن اشاره کرد که به دلیل طراحی منحصربفرد آن طرفداران بسیاری دارد.

بهترین برند روان نویس

روان نویس استدلر

روان نویس استدلر با کیفیت نوشتاری بالا همراهان همه کاره و کاربردی برای مدرسه، دانشگاه و دفتر کار محسوب می شوند. همچنین به دلیل داشتن مزایایی همچون، قدرت خشک شوندگی بالا، جوهر مقاوم و بدون هیچ گونه ریزش یا ایجاد لکه بر روی کاغذ، دارای محبوبیت بالایی است. روان نویس استدلر دارای جوهر بر پایه آب است که به طور پیوسته از یک مخزن جوهر مخصوص پخش می شود. جوهر بر پایه آب تضمین می کند که قلم به راحتی و به نرمی روی کاغذ می لغزد و در عین حال اثر پر رنگ تری را بر جای میگذارد؛ همچنین دارای نوک بادوام و پایدار در برابر فشار هستند.

    خرید روان نویس استدلر رزینا    

روان نویس کاوکو

برند کاوکو در زمینه طراحی و تولید قلم لوکس بسیار خوشنام و محبوب است. مجموعه های بسیار متنوع روان نویس لوکس کاوکو در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع، تولید شده از رزین با کیفیت، آلومینیوم، فلزات قیمتی مانند برنز، نقره، برنج و ... امکان انتخاب قلم مناسب با هر سلیقه را به کاربران می دهد.

جوهر بکار رفته در مغزی روان نویس کاوکو از ژل بسیار با کیفیت است که از طریق توپی سرامیکی بر روی سطح کاغذ جریان می یابد. روان نویس کاوکو نگارشی نرم و ملایم را به ارمغان می آورد و با تولید مغزی یدک روان نویس کاوکو دیگر نگران شارژ روان نویس خود نخواهید بود. در دفتر دستک مجموعه بسیار متنوعی از روان نویس لوکس کاوکو با طیف گسترده ای از تنوع عرضه شده است.

روان نویس کاوکو

روان نویس واترمن

یکی دیگر از برندهای جهانی نامدار تولید روان نویس لوکس واترمن است. روان نویس واترمن دارای اسکلت فلزی بوده و به همین دلیل وزین، ماندگار و مقاوم در برابر ضربه است. جوهر بکار رفته در مغزی روان نویس واترمن بر پایه آب بوده و به همین دلیل نگارش با آن بسیار روان تر و نرم تر از نوشتن با خودکار است. نکته مهم در مورد جوهر روان نویس واترمن سرعت خشک شوندگی آن است که در جوهرها با کیفیت بالا این مهم در نظر گرفته شده است تا صفحه کاغذ لکه نشود. از محبوب ترین مجموعه روان نویس واترمن می توان به روان نویس واترمن اکسپرت اشاره که طرح لاک مشکی آن قابلیت حک نام را نیز دارد.

روان نویس واترمن

روان نویس مونته گراپا

نوشتن با روان نویس های مونته گراپا بسیار لذت بخش است. مونته گراپا که در سال 1912 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است، یکی از معتبرترین تولید کنندگان نوشت افزار لوکس در ایتالیا است که برترین مجموعه های قلم لوکس در جهان را شامل خودنویس، روان نویس و خودکار طراحی و تولید می کند.

بهترین مارک روان نویس ایرانی

علاوه بر مارک های تجاری خارجی، تعدادی برندهای داخلی نیز اقدام به تولید روان نویس کرده اند که از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. در ادامه لیستی از بهترین مارک روان نویس ایرانی ارائه می شود.

روان نویس پلیکان

شرکت پلیکان یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم التحریر است؛ از اینرو محصولات با کیفیتی را تولید کرده است که تا به امروز در میان دانش آموزان و افرادی که روزانه با خودکار و روان نویس سر و کار دارند، مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی مدرن و ظاهر ساده از مشخصه های روان نویس پلیکان است. از دیگر ویژگی های برجسته روان نویس پلیکان، جوهر بکار رفته در آن است که بسیار مرغوب و درخشان است.

روان نویس پلیکان (در لیست  بهترین مارک روان نویس ایرانی)

روان نویس پنتر

پنتر یکی از برندهای معروف در زمینه تولید محصولات متنوع لوازم التحریر در ایران است که در میان عموم مردم شناخته شده است. رعایت استانداردهای بین ‌المللی و کیفیت بالای محصولات از جمله ویژگی‌ های بارز محصولات تولید شده توسط پنتر است که با توجه به نیاز کاربران طراحی و تولید و روانه بازار شده اند. روان نویس نوک نمدی پنتر دارای سر قلم سوزنی با قطر نوشتاری F، با رنگبندی متنوع و قیمت مناسب از زمانی که وارد بازار تحریر شده توانسته است طرفداران بسیاری را جذب نماید.

روان نویس پنتر

روان نویس کنکو

شرکت کنکو در تولید محصولات، نظارت دقیقی را بر روی تمامی جنبه های کیفیت در مراحل تولید دارد تا اطمینان یابد که سطح بسیار بالایی از کیفیت را به کاربران خود عرضه نموده است. در تولید محصولات کنکو از بهترین مواد اولیه و بالاترین تکنولوژی روز استفاده می شود. کنکو دارای گروه محصولات بسیار متنوعی اعم از خودکار، ماژیک وایت برد، ماژیک رنگ ثابت، مداد سیاه، لاک غلط گیر، مداد رنگی، تراش، پاک کن و روان نویس است. روان نویس F5 کنکو دارای جوهری روان و نوک ساچمه ای است که به شما امکان نگارش راحت و روان را میدهد. همچنین دارای گریپ پلاستیکی برای قرار گرفتن راحت در میان انگشتان دست است. این روان نویس دارای عملکرد کلیکی (فشاری) با قطر نوشتاری 0.7 میلیمتر در بازار عرضه میشود.

بهترین مارک روان نویس ایرانی

روان نویس سی کلاس

برند شناخته شده سی کلاس یکی دیگر از بهترین مارک های موجود در بازار لوازم تحریر ایران است که از زمان های گذشته تا کنون، یکی از محبوب ترین محصولات آن در میان دانش آموزان، شرکت ها و سازمان ها لاک غلط گیر سی کلاس بوده است. اما به مرور تنوع محصولات شرکت بیشتر شده و به طراحی و تولید محصولاتی نظیر روان نویس، اتود، ماژیک، جامدادی و ... نیز پرداخته است. امروزه روان نویس سی کلاس کاندید با نوک سوزنی و قطر نوشتاری 0.5 میلیمتر از محبوب ترین محصولات سی کلاس بشمار می رود. این روان نویس در شش رنگ آبی، مشکی، سبز، قرمز، صورتی و بنفش عرضه می شود که در فروشگاه اینترنتی دفتردستک موجود است. روان نویس سی کلاس کاندید دارای جوهر ژل مبتنی بر آب است که بسیار روان می نویسد، بر روی کاغذ پخش نشده و به سرعت خشک می شود؛ به همین دلیل گزینه ای مناسب برای افراد چپ دست نیز بشمار می رود.

روان نویس سی کلاس

کلام آخر

همیشه قبل از خرید یک روان نویس حال چه مصرفی باشد و چه لوکس به مارک تجاری آن دقت کنید و اگر بودجه کافی در اختیار دارید؛ از برندهای معتبر انتخاب و خرید خود را انجام دهید. به طراحی بدنه، کیفیت جوهر و روان بودن آن توجه نمایید. با رعایت این نکات به ظاهر کوچک میتوانید نگارشی روان بدون هیچ گونه احساس خستگی را تجربه کنید.

دفتر دستک مجموعه متنوعی از انواع روان نویس با کیفیت و شناخته شده را گردآوری و عرضه نموده است.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی