معرفی بهترین برند های ماژیک هایلایت

معرفی بهترین برند های ماژیک هایلایت

هایلایترها ابزارهای ضروری برای مدرسه و محل کار هستند. مانند شعله های آتش در یک مسیر، آنها اطلاعات مهم را علامت گذاری می کنند و ما را در مسیر درست هدایت می کنند. در هنگام خرید یک ماژیک هایلایت به مارک تجاری، روان بودن جوهر، ماندگاری و اینکه آیا جوهر آن به صفحات زیر پس میدهد یا خیر، توجه کنید.

بهترین برندهای ماژیک هایلایت

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که چرا به برجسته کردن نکات مهم و ضروری بر روی دفتر یا کتاب درسی خود نیاز دارید؟ هایلایترها ابزارهای ضروری برای مدرسه و محل کار هستند. مانند شعله های آتش در یک مسیر، آنها اطلاعات مهم را علامت گذاری می کنند و ما را در مسیر درست هدایت می کنند. در هنگام خرید یک ماژیک هایلایت به مارک تجاری، روان بودن جوهر، ماندگاری و اینکه آیا جوهر آن به صفحات زیر پس میدهد یا خیر، توجه کنید. دفتردستک در این مقاله سعی دارد تا به شما بهترین برندهای ماژیک هایلایت را معرفی کند.

ماژیک هایلایت استابیلو: از بهترین برندهای ماژیک هایلایت

 بهترین مارک ماژیک هایلایت

استابیلو یکی از بهترین مارک ماژیک هایلایت در سراسر جهان است. استابیلو ادعایی که دارد آن است که به هیچ عنوان از کیفیت مواد ماژیک ها کم نمیگذارد. استابیلو نه تنها با طراحی کلاسیک همیشگی اش محبوب است، بلکه به دلیل جوهر ماندگار، کیفیت عالی و انتخاب گسترده ای از رنگ های زنده، در میان دانش آموزان و دانشجویان محبوبیت بالایی دارد. امروزه استابیلو مجموعه های متنوعی از هایلایترهای خود را روانه بازار کرده است که علاوه بر رنگ‌ های درخشان و دلپذیر، کیفیت جوهر را نیز با استفاده از فناوری Anti-Dry-Out ارتقاء داده است. این فناوری تا 4 ساعت از خشک شدن جوهرهای هایلایتر جلوگیری می کند، به خصوص اگر مانند کسانی هستید که اغلب فراموش می کنید درپوش را دوباره قرار دهید. جدای از آن، نوک هایلایتر با انعطاف پذیری خود عملکرد بهینه ای را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد عرض خطوط دوگانه تولید کنید به این معنی که هم امکان رسم خط با عرض 5 میلیمتر را دارید و هم امکان رسم خط 2 میلیمتر. شما میتوانید در فروشگاه اینترنتی دفتردستک انواع متنوعی از هایلایترهای استابیلو مانند باس اورجینال، باس پاستلی، باس مینی، سویینگ کول و لومینیتور را در رنگ های متنوع و درخشان خریداری کنید.

ماژیک هایلایت پنتر: از معروف ترین برندهای ماژیک هایلایت

ماژیک هایلایت پنتر: ازمعروف ترین برندهای ماژیک هایلایت

یکی دیگر از معروفترین برندهای ماژیک هایلایت که نیازی به تعریف و معرفی ندارد؛ ماژیک هایلایت پنتر است که در بین دانش آموزان محبوب و شناخته شده است. پنتر همانند دیگر مجموعه ها مدل های متنوعی از هایلایتر تولید کرده است که عبارتند از ماژیک هایلایت قلمی، جامبو و پاستلی. سرقلم تمامی هایلایترها از باکیفیت ترین مواد ساخته شده است و دارای جوهری بسیار روان است که تنها با کمی فشار میتوانید به راحتی نکات مهم را برجسته نمایید. این مجموعه دارای هایلایترهایی است که ماندگاری فوق العاده طولانی دارند و به راحتی با باز ماندن درب آن خشک نمی شوند. پنتر یکی از بهترین برندهای تولید کننده ماژیک هایلایت در ایران بشمار می رود.

ماژیک هایلایت پیکاسو: از محبوب ترین برندهای ماژیک هایلایت

بهترین مارک ماژیک هایلایتر

یکی دیگر از محبوبترین مارک های ماژیک هایلایت پیکاسو است. جوهر استفاده شده در این هایلایتر نسبت به نور پایدار بوده و بسیار مناسب برای علامتگذاری است. سرقلم و جوهر هایلایتر پیکاسو از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است و تنها با مقداری فشار اثر آن به روی کاغذ منتقل می شود. جوهر ماژیک هایلایت قدرت خشک شوندگی سریعی دارد و به همین دلیل مناسب برای افراد چپ دست است.

ماژیک هایلایت استدلر: از بهترین برندهای ماژیک هایلایتر

 معروفترین برندهای ماژیک هایلایت

توسعه تکنولوژی با سرعتی سرسام آور روز به روز درهای بیشتری را به روی ما باز می کند و در این میان هایلایترهای استدلر هم به نوعی از این تکنولوژی بهره مند شده اند. سرقلم این هایلایترها از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است و جوهری درخشان و روان که به شما کمک می کند تا نکات مهم را علامتگذاری کنید. تنها کافی است که یکبار از این ماژیک هایلایت استفاده کنید تا متوجه تفاوت های آن با محصولات مشابه شوید. مخزن جوهر هایلایتر استدلر نسبتا بزرگ طراحی شده است؛ از این رو ماندگاری طولانی تری نیز دارند.

ماژیک هایلایت فابرکاستل: از معروف ترین برندهای ماژیک هایلایتر

ماژیک هایلایت فابر کاستل: از محبوب ترین برندهای ماژیک هایلایتر

اگر به دنبال هایلایترهای با کیفیت عالی هستید، فابرکاستل یکی از قابل اعتمادترین مارک ها است. طراحی ارگونومیک و مسطح این ماژیک به شما این امکان را می دهد که به راحتی آنها را از میان لوازم تحریر خود پیدا کنید. همچنین از نظر سهولت استفاده و انعطاف پذیری محصولی بی رقیب بشمار می رود. طراحی سرقلم و کیفیت جوهر در گام اول به شما نوید استفاده از یک محصول عالی با عملکردی بینظیر را میدهد. همچنین رنگ ‌های پاستلی ظریف و ملایم برای علامت‌ گذاری به شما خوانایی استثنایی ‌تر را ارائه میدهد. با تمامی این ویژگی های ممتاز شما میتوانید از تجربه علامتگذاری مطالب مهم لذت ببرید.

ماژیک هایلایت اشنایدر: ازمحبوب ترین برندهای ماژیک هایلایتر

محبوبترین مارک های ماژیک هایلایت

یکی دیگر از بهترین مارک ماژیک هایلایتر اشنایدر است که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ماژیک نسبت به سایر محصولات مشابه این است که رنگ زرد جوهر این ماژیک علامتگذار در کاغذ معمولی، کپی و فکس، حداکثر درخشندگی و پایداری را دارد و درخشش خوبی را منعکس می کند. به این خاطر است که از این مدل در دانشگاه ها یا ادارات استفاده میشود. همچنین از دیگر شعار های این ماژیک وجود مخزن پلی پروپیلن ضد تبخیر است که طول عمر هایلایتر را تا دو سال تضمین میکند. به طوری که میتواند 15000 کلمه را علامتگذاری کند!

ماژیک هایلایت اسپات لاینر: ازبهترین برندهای ماژیک هایلایت

محبوبترین مارک های ماژیک هایلایت (تصویر 1)

این شرکت با مفهوم توسعه، نوآوری، اشتراک گذاری و رشد، محصولاتی جامع و نوآورانه با کیفیت بالا طراحی و تولید نموده است. هایلایترهای اسپات لاینر یکی از این محصولات است. تکنولوژی ساخت ماژیک هایلایت اسپات لاینر به شکلی است که با باز ماندن درپوش ماژیک تا ۴ ساعت جوهر ماژیک خشک نمی شود! این خود یکی از نکات تأثیرگذار در طول عمر ماژیک هایلایت و تبدیل آن به یک گزینه اقتصادی مقرون بصرفه است. پس دقت نمایید گزینه هایی را انتخاب کنید که علاوه بر ویژگی های کیفیتی که به آن اشاره شد دارای قیمت مناسب نیز باشند.

ماژیک هایلایت زبرا: ازمعروف ترین برندهای ماژیک هایلایت

ماژیک هایلایت زبرا: ازمعروف ترین برند های ماژیک هایلایت

اگر به فکر استفاده از ماژیک هایلایت برند زبرا هستید ما به شما مدل Midliners)) را پیشنهاد میکنیم. این هایلایتر دارای دو سر با دو قطر نوشتاری نازک نویس (۱میلیمتر) و ضخیم نویس (۴ میلیمتر) است. با چنین طراحی خلاقانه ای زبرا توانسته است دو محصول مختلف را در یک محصول ارائه نماید. این هایلایتر در رنگ‌ های درخشان و پاستلی عرضه می ‌شود و کیفیت آن به گونه ای است که خوانایی و وضوح کلمات را در متن از بین نمی برد؛ حتی زمانی که چندین لایه از آن را بر روی کلمات می کشید! این ماژیک را به راحتی می توانید از دفتردستک خریداری کنید.

ماژیک هایلایت بیک: از محبوب ترین برندهای ماژیک هایلایت

محبوبترین مارک های ماژیک هایلایت (تصویر 2)

یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع لوازم تحریر که نسل های زیادی با آن آشنا هستند و خاطره دارند مارک بیک است. از محصولات پرفروش بیک می توان به ماژیک هایلایت آن اشاره کرد. جدا از جوهر با ماندگاری طولانی، این هایلایترها دارای رنگ های فلورسنت فوق العاده شفاف هستند که بدون از بین بردن وضوح کلمات می توان از آنها استفاده کرد.

ماژیک هایلایت پلیکان: از بهترین برندهای ماژیک هایلایتر

محبوبترین مارک های ماژیک هایلایت (تصویر 3)

پلیکان یک مارک تجاری قدیمی و شناخته شده است که در میان دانش آموزان و والدین خوشنام است. جوهر استفاده شده در این هایلایترها برای علامتگذاری بسیار عالی هستند؛ همچنین شفافیت و درخشش قابل قبولی دارند. پلیکان دارای مدل های متنوعی از هایلایتر است که همگی دارای سرعت خشک شوندگی بالایی هستند و طراحی بدنه آنها بخ گونه ای است که به راحتی در میان انگشتان دست قرار می گیرند.

کلام آخر

هایلایتر ابزاری عالی برای دانش آموزان است که در هنگام مطالعه از آن استفاده می کنند. ماژیک هایلایت به دانش آموزان کمک می کند تا با علامتگذاری و برجسته نمودن اطلاعات جدید بهتر بیاموزند و نکات مهم را برای همیشه در ذهن خود نگهدارند.

در دفتر دستک مجموعه متنوعی از ماژیک هایلایت از برترین برندهای جهانی در بسته بندی های متنوع عرضه شده است. با دفتر دستک جامدادی خود را تجهیز نمایید!

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی