بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

در دنياي امروز مداد رنگي يك ابزار نقاشی و رنگ آمیزی محبوب در ميان كودكان است و كمتر کودکی است كه به اين وسيله علاقه اي نداشته باشد چرا كه دنياي كودكان جهاني سرشار از رنگ و خلاقیت است. اما اينكه چه مداد رنگي مناسب كودكان است سؤالي است كه ذهن همه والدين را به خود مشغول كرده است. پس با ما همراه شويد تا با بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان آشنا شويد. بايد بدانيد كه مداد رنگي ها از لحاظ كاربردي انواع متفاوتي دارند كه بسته به نياز فرزندتان بايد از ميان مجموعه های متنوع آنها را انتخاب كنيد. به طور كلي مدادرنگي ها يا به صورت حرفه اي و يا براي مصارف مبتدی تولید می شوند.

در دنياي امروز مداد رنگی يك ابزار نقاشی و رنگ آمیزی محبوب در ميان كودكان است و كمتر کودکی است كه به اين وسيله علاقه اي نداشته باشد چرا كه دنياي كودكان جهاني سرشار از رنگ و خلاقیت است. اما اينكه چه مداد رنگي مناسب كودكان است سؤالي است كه ذهن همه والدين را به خود مشغول كرده است. پس با ما همراه شويد تا با بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان آشنا شويد.

بايد بدانيد كه مداد رنگي ها در دسته ی لوازم نقاشی جای میگیرند و از لحاظ كاربردي انواع متفاوتي دارند كه بسته به نياز فرزندتان بايد از ميان مجموعه های متنوع آنها را انتخاب كنيد. به طور كلي مدادرنگي ها يا به صورت حرفه اي و يا براي مصارف مبتدی تولید می شوند.

بهترین مداد رنگی برای کودک

مداد رنگي هاي حرفه اي معمولاً از مواد بسيار با كيفيت در تولید بدنه و مغزی با قدرت پوشانندگي بالاي رنگ تولید شده اند كه در زمان استفاده به فشار بيش از حد دست نيازي ندارند. همچنين برندهاي معروفي در جهان سالیان طولانی است که طيف وسيعي از انواع مدادرنگی حرفه ای و مبتدی را وارد بازار جهاني نوشت افزار كرده اند. مداد رنگي هاي معمولي كه به آنها مداد رنگي دانش آموزي هم گفته مي شود در طرح ها و كيفيت ها و بسته بندی های متنوع در تمامي فروشگاه هاي لوازم التحرير وجود دارند كه هم از نظر كيفيت و هم قيمت به صرفه بوده و كاملاً مناسب براي استفاده كودكان در سنين رشد هستند.


خرید انواع مداد رنگی با قیمت عالی


ویژگی های مداد رنگی مناسب برای کودکان

یکی از نكات مهم كه قبل از خريد مداد رنگي لازم است به آن توجه نمایید این است که آیا فرزند شما براي اولين بار است که می خواهد مداد رنگی را به دست گیرد و يا اينكه احتياج به مداد رنگي حرفه اي دارد. دومين نكته اي که بايد به آن توجه داشت نرمي نوك مداد رنگي است، چرا كه اگر کودک مجبور باشد كه براي رنگ آميزي با دست فشار زيادي به مداد وارد نماید خیلی زود خسته شده و اشتیاق خود را از دست خواهد داد که در اینصورت بدانید انتخاب خوبی را در خرید مداد رنگی نداشته اید. همچنين اگر مغزي بيش از اندازه نرم باشد و در زمان رنگ آميزي مرتب بشكند كودك شما را نسبت به رنگ آميزي كاملاً دلزده مي كند. همچنین بهتر است توجه نمایید که محصول انتخابی طبق الگوی دوستداری محیط زیست تولید و عرضه شده باشد.

یک نکته دیگر که باید به آن توجه داشت فرم بدنه مداد رنگي است. برخی از مداد رنگی های مخصوص کودکان دارای بدنه ای قطورتر از مداد معمولی است که تحت عنوان "جامبو" نامیده می شوند و دارای بدنه 6 یا 8 ضلعی هستند تا به راحتی در دستان کودک قرار گیرند و برخی نیز دارای بدنه 3 وجهی هستند.

در کنار این ویژگیها باید به بسته بندی مداد رنگی نیز توجه نمود که شامل سه نوع مقوایی، پلاستیکی و فلزی است که برای دانش آموزان بسته بندی مقوایی و پلاستیکی مناسبتر است چرا که هم به لحاظ وزن سبک تر است و هم اینکه چنانچه از روی میز بر زمین بیفتد سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند.

آیا مداد رنگی های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای کودکان مناسب اند؟

مداد رنگي هاي حرفه اي و يا نيمه حرفه اي به علت كيفيت و ساختاري كه دارند براي كودكاني مناسب هستند كه به صورت حرفه اي نقاشي مي كنند. اين افراد با توجه به آموزش هايي كه ديده اند نيازمند اين نوع مداد رنگي هستند چرا كه در كيفيت و طراحي بينظير و بدون نقص هستند و کودک می تواند جلوه های خلاقانه تری را در اثر خود ایجاد نماید. بطور مثال برخی از مداد رنگی ها دو یا سه کاره هستند بدین معنا که می توان همزمان سه نوع تکنیک مداد رنگی، مداد شمعی و آبرنگ را با کمک آنها در نقاشی پیاده سازی کرد!

در فروشگاه دفتردستک مداد رنگی آبرنگی استدلر (Steadtler) و مداد رنگی سه کاره وودی استابیلو (Stabilo) برای این دسته از کودکان ارائه شده است.

بهترین مارک مداد رنگی خارجی برای کودکان

1. يكي از مشهورترين انواع مداد رنگي شناخته شده در سراسر جهان مداد رنگی فابركاستل (Faber-Castell) با طرح قلعه و شوالیه مشهور آن است. بدنه اين مداد شش ضلعي و از با كيفيت ترين چوب درختان جنگلی تحت حفاظت این برند که بصورت اختصاص برای تولید مداد پرورش داده می شوند ساخته شده و با توجه به شكل ارگونومي كه دارد در طولاني مدت به هيچ عنوان دست را خسته نمي كند و در بین انگشتان نمی لغزد. اين شركت مشهور جهاني باز هم توانسته در زمينه توليد مداد رنگي با كيفيت و طراحي بينظير در ساخت، طرفداران زيادي از زمان هاي گذشته تا به امروز جذب كند.

فابرکاستل بهترین برند مداد رنگی برای کودکان

ساختار اين مداد رنگي بسيار مقاوم بوده و مغزي نرمي دارد كه در زمان كشيدن بر سطح كاغذ احتياج به فشار دست نیست، همچنين رنگ ها به راحتي با هم تركيب مي شوند. در دفتر دستک مجموعه متنوعی از مداد رنگی های فابرکاستل عرضه  شده است.

2. استدلر (Steadtler) یکی دیگر از برندهای آلمانی قدیمی و نام آور حوزه لوازم تحریر و نوشت افزار است که محصولات با کیفیت آن زبانزد کل جهانیان است. مداد رنگی‌ های استدلر دارای بدنه شش وجهی ارگونومیک است که این موضوع مانع خستگی دست کودک و لغزش مداد می شود. نوک مداد‌های استدلر بسیار نرم است. جنس مداد به گونه ای است که در برابر شکستن مقاوم بوده و همچنین به راحتی تراشیده می شود. دفتر دستک مجموعه جذاب مداد رنگی نوریس کلاب استدلر را عرضه نموده است.

مدادرنگی آبرنگی استدلر نوریس کلاب

3. استابيلو (Stabilo) دیگر برند آلمانی در حوزه نوشت افزار و لوازم هنری است که توانسته محصولات بي نظير مخصوص كودكان توليد نماید. در کنار تولید مداد رنگی معمولی، مداد رنگي سه كاره وودي استابيلو يك مداد نقاشی چوبی کوتاه و قطور است كه کاملاً ایده آل برای نقاشی کودکان طراحی شده. مداد رنگی جادویی که با آن سه ابزار نقاشی شامل مداد رنگی، مداد شمعی و آبرنگ را خواهید داشت. پس تنها با خریداری یک محصول بینظیر به فرزندانتان این امکان را بدهید تا همزمان بتوانند روی کاغذ و یا مقواهای تیره و حتی سطوح شیشه ای نقاشی بکشند. این مداد رنگی سحر آمیز را به همراه تراش مخصوص آن می توانید از فروشگاه دفتردستک خریداری نمایید.

مدادرنگی 3 کاره وودی استابیلو

4. از ديگر برندهاي مطرح در جهان در حوزه لوازم هنری محصولات پريمو (Primo) را می توان برد كه طرفداران زيادي را به خود جلب كرده است. اين برند مطرح ایتالیایی در جهان موفق به تولید محصولات بی نظیر در زمینه رنگ آمیزی شده است كه مداد رنگی جامبو پریمو یکی از این محصولات است که بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفت. این مداد رنگی با توجه به شکل ارگونومی بدنه و مطابق با حالت انگشتان کودک به‌ صورت سه وجهی طراحی شده تا در استفاده طولانی مدت دست را خسته نکند. مقاومت بالای نوک مداد هنگام رنگ ‌آمیزی باعث افزایش دقت و تمرکز کودکان می ‌شود. همینطور در هنگام نیاز می‌توان از دو تراش و پاک ‌کن موجود در بسته بندی مداد رنگی نیز استفاده کرد.

مدادرنگی جامبو پریمو

5. بیک (Bic) یک برند جهانی از کشور فرانسه است که به خصوص عموماً نام بیک را با خودکار کریستال آن به خاطر می آوریم! اما بیک محصولات بسیار متنوعی را در حوزه لوارم التحریر طراحی و تولید کرده و به بازارهای جهانی ارائه کرده است. یکی از محصولات خاص و پرفروش آن مداد رنگی بیک است که با بدنه ای 6 وجهی و در رنگ های درخشان و متنوع مخصوص کودکان تولید شده است که همگی طبق الگوی سازگار با محیط زیست تولید شده اند.

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

6. ليرا (LYRA) يك شركت آلماني در زمينه توليد محصولات با كيفيت براي هنرمندان، نقاشان و حتي كودكان است. محصولات اين شركت از با كيفيت ترين مواد تولید می شوند. مدادرنگی لیرا مغزي نرم و رواني دارد كه به راحتي بر روي كاغذ حرکت کرده و رنگ ها از شفافيت خاصي برخوردارند و به راحتي با هم تركيب مي شوند.

مدادرنگی لیرا

7. فكتيس (FACTIS) كه يك برند پرتغالي است و از سال ١٩٩٥ وارد دنياي نوشت افزار شده است اما در زمانی کوتاه توانست با سرعتي باورنكردني جاي خود را باز كند و طرفداران بيشماري پيدا كند. اين برند معتبر تا به امروز در زمينه توليد مداد، مداد رنگي، دفتر، خودكار، تراش و پاك كن فعاليت داشته است. مدادرنگي فكتيس به دليل داشتن بدنه اي سبك و مقاوم در طولاني مدت دست را خسته نمي كند.

یک ویژگی کلی و بسیار مهم که در بین همه این برندها مشترک است استفاده نکردن از مواد سمی در مراحل تولید مداد رنگی است که این خود نکته ای حائز اهمیت برای سلامت کودکان است.

بهترین مارک مداد رنگی ایرانی برای کودکان

1. آريا (ARYA) يك شركت توليد كننده لوازم التحرير و لوازم هنری و بازی ايراني است که توانسته است مطابق با استانداردهای روز دنیا ابزارهای متنوعی را در زمینه لوازم هنری و سرگرمی کودکان وارد بازار كند که هر کدام سعی در پرورش و رشد خلاقیت در کودکان را دارند. مداد رنگی‌ آریا با بدنه چوبی 6 وجهی و مغزی نرم و مقاوم در برابر شکستن در بسته بندی های جذاب استوانه ای، مقوایی و فلزی در رنگ های متنوع و درخشان با قیمت بسیار مناسب تولید و عرضه شده اند.

مدادرنگی آریا تولید و ساخت ایران

2. آرت لاين (Artline) يك شركت توليد كننده لوازم التحرير است كه توانسته است مجوز تولید در ایران را به دست آورد و در ميان رقبای خارجي طرفداران زيادي پيدا كند. طراحی بدنه مداد رنگي آرت لاين 6 وجهی و از چوب رنگ شده با مواد غیر سمی است.

مدادرنگی استوانه ای آرت لاین

3. شرکت پارس مداد نیز یک نام قدیمی در بازار نوشت افزار ایران است که موفق به تولید مداد و مداد رنگی بسیار با کیفیت شده است. مغزی مداد رنگی نرم است و با کمترین فشار دست رنگ های درخشان بر روی کاغذ نمایان می شوند. چوب مدادهای غیراستاندارد برای ارزان تر شدن معمولاً پخته نمی شوند بنابراین امکان آلودگی آن به انواع میکروب ها، قارچ ها و تخم انگل ها وجود دارد. اما در شرکت پارس مداد روند پخت چوب طبق استانداردهای جهانی صورت گرفته و نتیجه یک مداد رنگی استاندارد با مغزی نرم و مقاوم است که در هنگام تراشیدن دارای تراشه های به هم پیوسته و یکنواخت بوده که این خود نشانه ای مهم از کیفیت بالای این محصولات است.

مدادرنگی پارس مداد

در فروشگاه دفتردستک تعداد بسیاری از بهترین برندهای مداد رنگی برای کودکان که در این مقاله به آنها اشاره شده ارائه گردیده که شما با اطمینان از کیفیت و اصالت و سلامت کالا می توانید این محصولات را تنها با یک کلیک خریداری نمایید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی