اگر می خواهید دفتر کار منظم داشته باشید باید چه وسایلی داشته باشید؟

اگر می خواهید دفتر کار منظم داشته باشید باید چه وسایلی داشته باشید؟

ناگفته پیداست که یکی از کلیدهای اساسی برای داشتن یک دفتر کار منظم سازماندهی وسایل است. شما نمی توانید در سرتاسر دفتر کارتان کاغذهایی به صورت انباشته شده روی هم داشته باشید. همچنین نمی توانید خودکار یا خودنویس مورد علاقه تان را روی میز رها کنید. پس برای داشتن یک میز کار منظم شما به یکسری وسائل نیاز دارید.

ناگفته پیداست که یکی از کلیدهای اساسی برای داشتن یک دفتر کار منظم سازماندهی وسایل است. شما نمی توانید در سرتاسر دفتر کارتان کاغذهایی به صورت انباشته شده روی هم داشته باشید و خودکار یا خودنویس مورد علاقه تان را روی میز رها کنید. پس برای داشتن یک میز کار منظم شما به یکسری وسائل نیاز دارید.

  • جامدادی: ممکن است فکر کنید که شما تنها یک قلم دارید و دیگر نیازی به داشتن جامدادی ندارید. اما داشتن یک جامدادی مطمئن به شما کمک می کند که میز تمیز و مرتبی داشته باشید به طوری که امکان قرار دادن خودکار، قیچی، ماژیک، کاتر و یا حتی لاک غلط گیر را درون جا قلمی دارید پس برای داشت دفتر کار منظم به یک جا قلمی حتما نیاز خواهید داشت.

جامدادی رومیزی


برای مشاهده و خرید جامدادی از دفتر دستک کلیک کنید


  • کازیه: با داشتن کازیه های کشویی به داشتن میزی مرتب و خالی از هر گونه کاغذ اضافی افتخار کنید و دیگر نگرانی در مورد کاغذهای خود نداشته باشید چرا که ما یک راه حل داریم. داشتن کازیه به شما کمک می کند که پرونده های مهمی که روزانه با آنها سر و کار دارید را همیشه در کنار خود و در یک جای مطمئن داشته باشید. همچنین کازیه ها معمولا دارای پدهایی در انتهایی ترین قسمت هستند که از سر خوردن کازیه جلوگیری به عمل می آورد.

کازیه

  • زونکن: به شما در بایگانی کردن اسناد و مدارک مهم شما کمک بسیار شایانی می کند. زونکن از به هم ریختگی کاغذ روی میز شما جلوگیری می کند. پس با داشتن زونکن های رنگی اسناد و مدارکتان را از هم جدا کنید.

زونکن

  • پوشه: با داشتن پوشه های دکمه دار مطمئنا فضای کاری شما امن تر و زیباتر می شوند چرا که این پوشه ها کیفیت ساختاری محکمی دارند و در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و درون هر پوشه می توان در حدود 200 برگ کاغذ A4   قرار داد.

پوشه


خرید انواع پوشه با قیمت عالی


 شما می‌توانید در سایت فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر دفتردستک خرید اینترنتی لوازم تحریر و نوشت افزار روزمره و لوکس از برندها مختلف مانند روان نویس یونی بال، خودکار پارکر و ... را انجام دهید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی