10 ایده نقاشی پاییز مناسب برای سال 1403

10 ایده نقاشی پاییز مناسب برای سال 1403

پاییز زمان خوبی برای لذت بردن از نقاشی و رنگ آمیزی است. در این مقاله شما با تعدادی ایده نقاشی پاییز آشنا می شوید، همچنین با روش های رنگ آمیزی با ابزار هنری اعم از مداد رنگی، پاستل، مداد شمعی، ماژیک نقاشی، گواش، آبرنگ و یا حتی مدادهای طراحی هم آشنا شده و متوجه می شوید برای هر سنی چه نوع ابزار نقاشی مناسب است.

پاییز زمان خوبی برای لذت بردن از نقاشی و رنگ آمیزی است. در این مقاله شما با تعدادی ایده نقاشی پاییز آشنا می شوید، همچنین با روش های رنگ آمیزی با ابزار هنری اعم از مداد رنگی، پاستل، مداد شمعی، ماژیک نقاشی، گواش، آبرنگ و یا حتی مدادهای طراحی هم آشنا شده و متوجه می شوید برای هر سنی چه نوع ابزار نقاشی مناسب است.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 1)

نقاشی پاییز برای رنگ آمیزی

اگر علاقه مند به رنگ آمیزی هستید، می توانید کتاب های مخصوص رنگ آمیزی بزرگسالان یا کودکان را خریداری کنید. این کتاب ها دارای تصاویر بسیار متنوعی هستند که شما میتوانید با ابزارهای مختلف نقاشی آنها را رنگ آمیزی کنید. اما قبل از خریداری به نوع ابزار مناسب رنگ آمیزی توجه کنید. بطور مثال ممکن است بعضی از کتاب ها مخصوص رنگ آمیزی نقاشی پاییز با مداد رنگی آسان باشند و برای رنگ آمیزی با آبرنگ مناسب نباشند.

اما اگر تمایل دارید تصاویر مورد علاقه خود را رنگ آمیزی کنید، ابتدا با جستجو عبارتی مانند "نقاشی در مورد پاییز رنگ شده" در گوگل، تصاویر مورد پسند خود را پیدا کرده و با پرینت گرفتن و ایجاد یک دفترچه نقاشی، رنگ آمیزی را شروع کنید.

در ادامه چند نمونه نقاشی پاییز آسان برای رنگ آمیزی قابل مشاهده است.

 نقاشی پاییز با مداد رنگی آسان

نقاشی در مورد پاییز رنگ شده

نقاشی پاییز فانتزی

نقاشی فصل پاییز

ایده های نقاشی رنگی پاییز

وقتی هوا شروع به سرد شدن می ‌کند و برگ‌ ها طلایی، نارنجی وئ قهوه ای می ‌شوند، علاقه مندان به نقاشی دوست دارند در یک گوشه خلوت کنند و نقاشی درخت پاییزی ساده خود را خلق نمایند. دوست داشتنی است که بتوانید در این وقت از سال برای کشف جنبه خلاقانه خود و الهام گرفتن از زیبایی طبیعت، برای نقاشی پاییز زیبا وقت بگذارید.

نقاشی در مورد فصل پاییز با مداد رنگی

اگر از طرفداران نقاشی در مورد فصل پاییز با مداد رنگی یا آبرنگ یا آکریلیک باشید، مطمئناً در پاییز امسال موضوعاتی برای الهام بخشیدن پیدا خواهید کرد. این ایده های نقاشی فصل پاییز از نظر سختی متفاوت هستند. ما ایده‌ هایی را معرفی کرده ‌ایم که به راحتی در یک بعد از ظهر تکمیل می ‌شوند و همچنین به ایده های کمی پیچیده ‌تر نیز پرداخته ایم. چند ایده برای نقاشی پاییز فانتزی وجود دارد که باید با کودکان خود امتحان کنید!

- نقاشی خانه جنگلی

میتوانید با مداد رنگی یا پاستل، خانه جنگلی ذهنی خود را ترسیم کنید و از پشت پنجره های آن به تماشای فصل پاییز و ریزش برگ درختان بنشینید.

نقاشی پاییز آسان

- نقاشی کهکشان آبرنگی

آیا تا به حال سعی کرده اید در یک شب پاییزی رصد ستاره ها را انجام دهید؟ زیبایی یک شب پاییزی را با آسمانی پر ستاره بوسیله آبرنگ به تصویر بکشید.

قبل از اضافه کردن ستاره های درخشان با استفاده از رنگ سفید، از چند تکنیک ساده آبرنگ برای ایجاد لایه های رنگی آسمان استفاده کنید.

نقاشی پاییز زیبا

- تابلوی آبرنگ پاییزی

میتوانید با استفاده از مداد طراحی و مداد رنگی آبرنگی استدلر که در فروشگاه لوازم تحریر دفتردستک موجود است، تصویری زیبا از برگ های پاییزی را به خلق کنید.

نقاشی درخت پاییزی ساده

- نقاشی رودخانه جنگلی

اگر به اندازه ای خوش شانس هستید که در حومه شهر زندگی کنید، پیاده روی در یک روز پاییزی بسیار سرگرم کننده است و فرصت خوبی است تا آنچه را که می بینید نقاشی کنید. برای این نقاشی میتوانید از آبرنگ پریمو یا گواش استفاده کنید.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 2)

- نقاشی برگ های پاییزی

اگر به دنبال روش ساده تری برای نقاشی برگ های پاییزی هستید، این ایده آسان پیشنهادی خانم شیدا کمپبل را امتحان کنید.

فقط باید قسمت هایی از کاغذ را با استفاده از آبرنگ یا گواش رنگ آمیزی کنید و پس از خشک شدن رنگ، خطوط روی برگ ها را با قلم سیاه و سفید بکشید. این یک تکنیک ساده، اما بسیار مؤثر و جذاب است.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 3)

- نقاشی ماه کامل

ماه اغلب در پاییز به دلیل گرد و غبار موجود در جو قرمز یا نارنجی به نظر می رسد! سعی کنید ماه کامل خود را روی بوم با استفاده از رنگ آکریلیک بکشید. تصویر زیر توسط هنرمند روث ویلشاو به زیبایی خلق شده است. شما میتوانید از رنگ آکریلیک پریمو که در دفتردستک عرضه شده است؛ استفاده کنید.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 4)

- نقاشی کدو تنبل

این هنر کدو تنبل یک ایده عالی برای بزرگسالان و نوجوانان است، فقط به پاستل های گچی و کاغذ سیاه نیاز دارد و هنر شگفت انگیزی را تولید می کند! این فرصتی عالی برای بچه ها فراهم می کند تا تکنیک های مختلف پاستل گچی را یاد بگیرند و تمرین کنند.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 5)

- نقاشی درخت پاییزی

ایده نقاشی درخت پاییزی یک کاردستی ترکیبی عالی است که برای خلق آن از کاغذ رنگی، آبرنگ و رنگ آکریلیک می توان استفاده کرد. برای خلق برگ‌ پاییزی و دادن ظاهری سه ‌بعدی به آن از رنگ‌ های زیبای پاییزی و تکه‌ های کاغذ رنگی استفاده کنید.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 6)

- نقاشی وانت حمل بار

شما میتوانید با الهام از تصویر زیر، نمایی از وانت حمل بار را در یک جاده زیبای پاییزی به نمایش بگذارید. همچنین میتوانید این تصویر زیبا را به دلخواه خود و با ابزارهای مختلف رنگ آمیزی مانند مداد رنگی، ماژیک نقاشی، پاستل روغنی یا گچی، مداد شمعی و یا حتی گواش و آبرنگ نقاشی کنید.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 7)

- نقاشی کدو تنبل

برای اینکار ابتدا با مداد طراحی گلدفابر فابرکاستل، نمایی کلی از کدو تنبل را بر روی کاغذ بکشید، سپس با ماژیک قلم مویی پریمو دور تا دور آن را رنگ آمیزی کنید. همچنین میتوانید با مداد رنگی یا ماژیک نقاشی قسمتهای دیگر را رنگ آمیزی نمایید.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 8)

بهتر است در ادامه با چند ایده دیگر نقاشی فصل پاییز آشنا شوید. شما میتوانید به طور دلخواه و بسته به سلیقه خودتان، رنگ آمیزی با ابزارهای مختلف نقاشی را امتحان کنید.

ایده نقاشی پاییز (تصویر 9)

ایده نقاشی پاییز (تصویر 10)

ایده نقاشی پاییز (تصویر 11)

ایده نقاشی پاییز (تصویر 12)

ایده نقاشی پاییز (تصویر 13)

ایده نقاشی پاییز (تصویر 14)

کلام آخر

فروشگاه لوازم تحریر دفتردستک دارای طیف گسترده ای از ابزار و لوازم نقاشی و طراحی است. کلیه محصولات از شناخته شده ترین برندهای دنیا گردآوری شده اند. شما میتوانید مجموعه های بسیار متنوعی از مداد طراحی، مداد رنگی، پاستل، مداد شمعی، آبرنگ، ماژیک نقاشی، رنگ انگشتی، گواش، رنگ روغن، آکریلیک، رنگ شیشه، رنگ روغن، کاغذ، کاغذ رنگی و لوازم جانبی نطیر قلم مو نقاشی، پالت رنگ و ... از دفتردستک به صورت آنلاین خریداری کنید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی