معرفی بهترین برندهای خودکار ایرانی و خارجی

معرفی بهترین برندهای خودکار ایرانی و خارجی

یکی از محصولات پرکابرد در طول روز که همه ما با آن سر و کار داریم، خودکار است. پس روان بودن و خوش دست بودن خودکار یک اصل بسیار مهم و ضروری است. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین برند خودکار آشنا کنیم.

یکی از محصولات پرکابرد در طول روز که همه ما با آن سر و کار داریم، خودکار است. پس روان بودن و خوش دست بودن خودکار یک اصل بسیار مهم و ضروری است. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین برند خودکار آشنا کنیم.

 بهترین مارک خودکار

همیشه در انتخاب و خرید خودکار دقت کنید تا هنگام نگارش از آن لذت ببرید. توجه کنید که خودکار انتخابی، دارای مغزی نرم و روانی باشد و همچنین در طولانی مدت دست را خسته نکند. در میان انواع مختلف خودکارهای موجود در بازار نوشت افزار، خودکار با مغزی ژله ای جزء یکی از پرطرفدارترین خودکارهای مصرفی تلقی میشود. این مدل خودکار معمولاً روی هر نوع کاغذ است و جوهر آنها بسیار روان و پر رنگ است. مغزی یدک برخی از انواع خودکار نیز در بازار موجود است و شما می توانید تا مدت زمان طولانی با خودکار محبوب خود بنویسید!

حال بهتر است به معرفی بهترین مارک خودکار ایرانی و خارجی بپردازیم.

بهترین مارک های خودکار ایرانی

- خودکار کنکو

در تمامی مراکز آموزشی، مراکز اداری و تجاری برند کنکو به عنوان پیشتاز در تولید لوازم التحریر ایرانی با کیفیت شناخته می شود. در تولید محصولات کنکو از بهترین مواد اولیه و بالاترین تکنولوژی روز استفاده می شود. خودکار اکسل کنکو و خودکار ویندر کنکو دارای کیفیت نوشتاری بسیار روان و خوبی هستند. در طراحی بدنه خودکار از گریپ پلاستیکی برای راحت قرار گرفتن در میان انگشتان استفاده شده است. قیمت مناسب خودکار کنکو در کنار کیفیت خوب آن باعث شده است انتخاب اول در سازمان ها، ادارات و شرکت ها باشد.

 بهترین مارک خودکار ایرانی (تصویر 1)

- خودکار استایلیش

پارس مداد به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان مداد در ایران نامی شناخته شده است. این شرکت در سال های اخیر اقدام به طراحی و تولید خودکار مصرفی نموده است. خودکار استایلیش از محصولات شرکت پارس مداد در بسته های ده عددی و با قطر نوشتاری 0.7 میلیمتر تولید و به بازار عرضه شده است. خودکار استایلیش کاملاً مقرون به صرفه و اقتصادی است که به شما امکان نوشتاری روان بدون هیچ قطعی را می دهد.

 بهترین مارک خودکار ایرانی (تصویر 2)

- خودکار پنتر

از بهترین برند خودکار ایرانی می توان از پنتر نام برد که طرفداران زیادی در بین دانش آموزان و دانشجویان دارد. پنتر در تولید محصولات خود سعی داشته تا سه اصل مهم کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و پاسخگویی سریع و به ‌موقع را رعایت نماید. از این رو بیشتر خودکارهای پنتر دارای مغزی نرم و روان هستند و همچنین در طراحی بدنه آنها اصول زیباشناسی و استاندارد مطلوب جهت پیشگیری از خستگی دست رعایت شده است.

 بهترین مارک خودکار ایرانی (تصویر 3)

- خودکار فابل

برند فابل یک برند کاملاً ایرانی است که با هدف تولید محصولاتی در زمینه لوازم التحریر مهندسی شروع به طراحی و تولید گروه متنوعی از محصولات نموده است. یکی از بهترین مارک خودکار ایرانی خودکار فابل است که در چهار رنگ آبی، مشکی، قرمز و سبز در فروشگاه دفتردستک عرضه شده است. خودکار فابل با قیمت مناسب و کیفیت نوشتاری بسیار خوب کاملاً مناسب برای استفاده در بانک ها، مدارس، ادارات و سازمان ها است.

 بهترین مارک خودکار ایرانی (تصویر 4)

- خودکار کیان

یکی دیگر از خودکارهای مصرفی با قیمت مناسب خودکار کیان است. خودکار کیان کیفیت نوشتاری قابل قبولی دارد و برای استفاده در سازمان ها و بانک ها با توجه به مراجعین زیاد در طول روز مناسب است.

 بهترین مارک خودکار ایرانی (تصویر 5)

بهترین مارک های خودکار خارجی

- خودکار یونی بال

خودکار یونی بال یکی از بهترین گزینه ها برای افراد راست دست و چپ دست است. جوهر بکار فته در خودکار یونی بال به سرعت خشک میشود و موجب ایجاد لکه و یا پخش شدگی بر روی کاغذ نمیشود. همچنین جوهر در برابر هر گونه آب و رطوبتی مقاوم است. در لیست بهترین مارک خودکار خارجی به حق می توان از یونی بال نام برد.

بهترین مارک خودکار خارجی (تصویر 1)

- خودکار پایلوت

اگر فردی دوستدار محیط زیست است، خرید خودکارهای پایلوت با قابلیت شارژ مجدد میتواند گزینه مناسبی برای او باشد. همچنین در تولید خودکارهای پایلوت کمترین میزان پلاستیک به کار رفته است. خودکارهای پایلوت با توجه به مغزی نرم و روان و طراحی بدنه ای که دارند با قیمت مناسبی به فروش می رسند.

بهترین مارک خودکار خارجی (تصویر 2)

- خودکار بیک

بیک یک شرکت نامدار فرانسوی است. امروز با پیشرفت فناوری واردات ماشین آلات مختلف کشور ما توانسته تعدادی از محصولات بیک را در داخل ایران تولید نماید. اما با این حال در بازار نوشت افزار تعدادی از محصولات بیک همچنان ساخت فرانسه هستند. یکی از پر طرفدارترین این محصولات، خودکار بیک کریستال لارج است که دارای قطر نوشتاری ۱.۶ میلیمتر و منتخب برای خوشنویسی و خطاطی است. انواع خودکار بیک با بدنه تولید شده از پلاستیک شفاف برای مشاهده میزان جوهر باقیمانده، شناخته می شوند. همچنین دارای طراحی ارگونومیک شش ضلعی جهت قرار گرفتن آسان در دست هستند. بیک از همان ابتدا خودکارهایی کاملاً مصرفی و اقتصادی با کیفیت نوشتاری قابل قبول را تولید کرده است تا تمامی مردم قدرت خرید این محصولات را داشته باشند.

بهترین مارک خودکار خارجی (تصویر 3)

- خودکار استابیلو

دوران امتحانات بسیار پر التهاب است و در این میان داشتن یک خودکار مناسب و روان برای شرکت در جلسه امتحان بسیار حائز اهمیت است. سرقلم ساچمه ای و جوهر روان از ویژگی های منحصر به فرد خودکار استابیلو است. همچنین وجود یک پنجره کوچک در بدنه، شما را از میزان جوهر باقی مانده مطلع میکند.

بهترین مارک خودکار خارجی (تصویر 4)

- خودکار پنتل

یکی از برندهای محبوب در دوران مدرسه پنتل است که همگی ما با آن خاطره داریم. خودکار پنتل در رنگ های شاد و زیبایی طراحی و تولید می شود. مغزی نرم و روانی دارد که موجب راحتی در هنگام نوشتن متون طولانی است.

بهترین مارک خودکار خارجی (تصویر 5)

- خودکار زبرا

زبرا یک برند ژاپنی است که گروه محصولات نوشت افزار آن بسیار متنوع است. یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و جذاب زبرا خودکار ساراسا است که در بیش از 20 رنگ درخشان و جذاب طراحی و تولید شده است. عملکرد خودکار زبرا ساراسا فشاری بوده و در دو قطر نوشتاری 0.5 و 0.7 میلیمتر تولید و عرضه می شود.

بهترین مارک خودکار خارجی (تصویر 7)

- خودکار فابرکاستل

فابرکاستل بهترین برند خودکار خارجی است. تمامی ما در دوران تحصیل حداقل یکبار از محصولات این برند استفاده کرده ایم. یکی از خودکارهای پرطرفدار فابرکاستل، خودکار اسپید ایکس آن است که دارای جوهری نرم و روان بوده و در طول نوشتن به هیچ عنوان لکه ای بر روی کاغذ ایجاد نمی کند. در طراحی بدنه این خودکار فابرکاستل از گریپ پلاستیکی به رنگ جوهر برای پیشگیری از لغزش خودکار در میان انگشتان استفاده شده است.

بهترین مارک خودکار خارجی (تصویر 7)

برای نوشتن جزوه چه خودکاری مناسب است؟

برای جزوه نویسی همراه داشتن خودکاری که نرم و روان بنویسد و بر روی کاغذ ایجاد لکه ننماید بسیار مهم است. این یک نکته مهم و اساسی است که باید در هنگام خرید اینترنتی خودکار به آن توجه نمایید. مهم است مه بتوانید بدون قطعی مطالب را پیوسته بنویسید، این موضوع در سرعت نگارش مطالب درسی تأثیرگذار است. از دیگر نکات مهم سرعت خشک شدن جوهر خودکار است؛ این مورد بخصوص برای افراد چپ دست بسیار حائز اهمیت است چرا که از پخش شدن خودکار بر روی کاغذ جلوگیری می نماید. اما از دیگر نکاتی که بهتر است به آن ها هم توجه شود؛ مقاومت جوهر در برابر نور و عدم تغییر رنگ آن، همینطور قابلیت شستشو با آب است.

برای دانش آموزان در مدرسه چه خودکاری مناسب است؟

همانطور که در قسمت بالا از مزایای یک خودکار مناسب برای جزوه نویسی صحبت کردیم بهتر است در این قسمت به چند نکته در خصوص خرید خودکار مناسب برای دانش آموزان بپردازیم که شما میتوانید مجموعه متنوعی از این خودکارها را در فروشگاه اینترنتی دفتردستک مشاهده و خریداری نمایید.

  • مغزی نرم و روان
  • تنوع رنگ خودکار
  • توجه به جنس بدنه برای جلوگیری از لغزش میان انگشتان
  • طراحی بدنه ارگونومیک برای جلوگیری از فشار و خستگی انگشتان
  • قیمت مناسب و مقرون بصرفه

امیدواریم پس از خواند این مقاله به شما در انتخاب و خرید بهترین مارک خودکار کمک کرده باشیم.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی