بهترین برندهای دفتر ایرانی و خارجی

بهترین برندهای دفتر ایرانی و خارجی

از مهمترین ویژگی های یک دفتر که نشان دهنده کیفیت آن است و وجه تمایز با دیگر محصولات بشمار می رود کاغذ بکار رفته در تولید آن است. بهترین برند دفتر را می توان با توجه به نوع کاغذ و صحافی دفتر مشخص نمود.

با پیشرفت فناوری و جایگزین شدن لوازم الکترونیکی، کم کم استفاده از دفتر رو به فراموشی رفت و امروزه افراد بسیاری یادداشت های خود را بصورت الکترونیکی نگهداری یا ارسال می کنند. با این حال هنوز هم بسیاری از افراد برای یادداشت های درسی، کاری و روزانه خود از دفتر و دفترچه یادداشت استفاده می کنند و خرید دفتر یادداشت را برای ساماندهی امور خود امری لازم می دانند.

 بهترین مارک دفتر

قبل از خرید دفتر به این نکته توجه کنید که برای چه کاری نیاز به دفتر دارید. اگر دانش آموز هستید و نیاز به دفتر برای نگارش عناوین درسی دارید، بهتر است از دفاتر سیمی یا کلاسوری استفاده کنید که بتوانید به راحتی آن را ورق زده و یا برگه های آن را کم و زیاد کنید. اما اگر کارمند هستید و نیاز به دفتری برای نگارش کارهای روزانه خود دارید، میتوانید از دیگر انواع دفتر استفاده کنید. از مهمترین ویژگی های یک دفتر که نشان دهنده کیفیت آن است و وجه تمایز با دیگر محصولات بشمار می رود کاغذ بکار رفته در تولید آن است. بهترین برند دفتر را می توان با توجه به نوع کاغذ و صحافی دفتر مشخص نمود.

دفتردستک سعی دارد در این مقاله شما را با بهترین مارک دفتر آشنا کند.

بهترین مارک های دفتر ایرانی

- دفتر پاپکو (Papco Notebook)

اگر بخواهیم از معروف ترین دفاتر ایرانی که در بین تمامی مردم نام و آوازه خوشی دارد، نام ببریم بهتر است به مجموعه دفتر پاپکو اشاره کنیم که در مدل های متنوعی تولید شده است. دفتر پاپکو برای تمامی اقشار جامعه اعم از کارمند، دانش آموز، دانشجو و ... پیشنهادات متنوعی در ابعاد، اندازه و طرح های مختلف دارد!

بهترین مارک دفتر ایرانی (تصویر 01)

- دفتر بنه نوت (Benenote Notebook)

بنه نوت در زمینه تولید انواع دفتر و دفترچه یادداشت فعالیت داشته و محصولاتی با کیفیت در طرحی ساده و کلاسیک را عرضه نموده است. دفتر بنه نوت در حال حاضر در دو اندازه A5 و 6A با دو نوع جلد گالینگور (سخت) و جلد نرم با رنگ های متنوعی مانند مشکی، سرمه ای، قرمز و سفید تولید می شود که به یک نوار باریک کش در اطراف دفتر نیز مزین شده است.

در تولید دفتر بنه نوت از بهترین نوع کاغذ با رنگ کرم روشن استفاده شده است. ضخامت و جنس کاغذ ابریشمی بوده و با هر نوع نوشت افزار می توان به راحتی بر روی آن یادداشت کرد بی آن که نگران نفوذ جوهر به پشت کاغذ باشید! به همین دلیل دفتر بنه نوت یکی از بهترین مارک دفتر ایرانی به شمار می رود.

بهترین مارک دفتر ایرانی (تصویر 02)

- دفتر شوالیه (Notebook Chevalier)

دفتر شوالیه یکی دیگر از بهترین مارک دفتر است که با توجه به نوع طراحی و صحافی از همان سال های ابتدایی ورود به بازار توانست محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. دفتر شوالیه در دو اندازه A5 و 4A تولید می شود و دارای ۸۰ برگ کاغذ سفید خط دار ۸۰ گرمی با بافتی ابریشمی و لطیف است. جلد دفاتر شوالیه از جنس کاغذ کارتی منعطف است که در برابر سایش و لکه شدن مقاوم است.

بهترین مارک دفتر ایرانی (تصویر 03)

- دفتر بن تهران (Basenotes Notebook)

دفتر بیس نوت (بن تهران) جزء یکی از معدود دفاتر دست ساز و با کیفیت ایرانی است که فعالیت خود را بصورت جدی در سال های اخیر در ایران آغاز نموده است. از محصولات این برند ایرانی طراحی و تولید انواع دفتر یادداشت، دفتر نقاشی و دفتر طراحی است که در اندازه و ابعاد متفاوت به صورت کاملاً دست ساز انجام می شود.

بهترین مارک دفتر ایرانی (تصویر 04)

- دفتر آراد (Arad Notebook)

دفتر آراد به دلیل سبک طراحی، نوع صحافی، همچنین رنگ های بکار رفته در آن بسیار مورد پسند دانشجویان و دانش آموزان است. شاید بتوان عنوان دفتر جوانی را نیز به آن اطلاق کرد!

بهترین مارک دفتر ایرانی (تصویر 05)


خرید دفترچه یادداشت


 

بهترین مارک های دفاتر خارجی

- دفتر مولسکین (Moleskine Notebook)

دفتر مولسکین وارث و جانشین دفاتر افسانه ای هستند که توسط هنرمندان و متفکران در طول دو قرن گذشته مورد استفاده قرار میگرفته است. دفتر مولسکین با پوشش های مختلف جلد طراحی و تولید شده. مجموعه دفاتر مولسکین دارای رنگ بندی بسیار متنوع هستند که باعث رضایت افراد با سلیقه های گوناگون می شود. کاغذ بکار رفته در تولید دفتر مولسکین از باکیفیت ترین نوع کاغذ با بافتی ابریشمی و مقاوم در برابر نفوذ جوهر به آن است. به جرأت دفتر مولسکین را می توان بهترین مارک دفتر خارجی در ایران دانست.

بهترین مارک دفتر خارجی (تصویر 01)

- دفتر رودیا (Rhodia Notebook)

جادوی واقعی در دفتر رودیا به کیفیت بی همتای کاغذ آن بر میگردد. کاغذ بکار رفته در تولید دفتر رودیا فاقد اسید، مقاوم در برابر لک و سایش است و بافت ابریشمی آن لذت نگارش را دو چندان می کند. یک انتخاب ویژه برای افرادی که به کیفیت و تمایز اهمیت می دهند.

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه ای رنگین از دفتر رودیا با کیفیتی جادویی عرضه شده است.

بهترین مارک دفتر خارجی (تصویر 07)

- دفتر پنج ستاره (Notebook Five Star)

دفاتر پنج ستاره مارپیچی یکی از محبوب ترین دفاتر برای دانش آموزان است که علاقه زیادی برای استفاده از آن دارند. کاغذ استفاده شده در تولید دفتر پنج ستاره از با کیفیت ترین نوع کاغذ است که به شما امکان نوشتاری روان را میدهد. از این رو در میان دانش آموزان و دانشجویان بسیار محبوب است.

بهترین مارک دفتر خارجی (تصویر 02)

- دفتر Ai

این دفترچه کوچک و چرمی را از کیف خود بیرون بیاورید تا خاطرات خود را هنگام سفر ثبت کنید. این دفترچه مسافرتی به شما این امکان را می دهد تا جزئیات ظریفی را که با شما طنین انداز می شود یادداشت کنید و لحظات را در ذهن خود ثبت نمایید. این دفتر با اینکه بسیار کوچک است اما کاملاً تأثیرگذار است و با داشتن روکش چرمی نرم برای محافظت از صفحات داخلی، اجازه نمی‌دهد خاطرات شما از بین برود! پس با خیالی راحت تمامی خاطرات خود را به دفاتر Ai بسپارید.

بهترین مارک دفتر خارجی (تصویر 03)

- دفتر لاتن (Laton Notebook)

لاتن سبکی تازه را در دنیای دفتر، نوشت افزار و ابزار های کاربردی تعریف کرده است و آن را تبدیل به نوعی سبک زندگی کرده است. مجموعه بی نظیری از دفترها با طراحی های کاربردی و منحصربفرد همگی شگفتی بینظیری برپا کرده است. مجموعه دفاتر لاتن در طرح، رنگ، صحافی و بسته بندی منحصربفرد هر شخصی را با هر نوع سلیقه برای نگارش و ثبت ایده ها سر ذوق می آورد. شما میتوانید مجموعه متنوعی از این محصولات را در فروشگاه اینترنتی دفتردستک خریداری نمایید.

بهترین مارک دفتر خارجی (تصویر 05)

- دفتر پاپراژ (PAPERAGE Notebook)

اگر به دنبال یک دفترچه کوچک برای نگارش ایده های بزرگ خود هستید، این دفتر گزینه بسیار مناسبی است. اجازه ندهید اندازه آن شما را گول بزند، این دفتر دارای جیب، نوار پلاستیکی و کاغذ ضخیم با کیفیت بالا، درست مانند همتایان بزرگترش است. بعلاوه در 11 رنگ عرضه شده است.

بهترین مارک دفتر خارجی (تصویر 06)

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی