بهترین برندهای پاک کن کدام است؟

بهترین برندهای پاک کن کدام است؟

این یک واقعیت است که همه پاک کن ها به طور یکسان ساخته نمی شوند، آنها در شکل ها و با مواد اولیه مختلف تولید می شوند و همه آنها هدف و کاربرد خاص خود را دارند. برخی پاک کن ها مناسب پاک کردن اثر مداد و مداد رنگی هستند اما برخی دیگر مناسب برای پاک کردن اثر جوهر خودکار یا راپید بر روی کاغذ هستند! برخی پاکن ها نیز مناسب برای پاک کردن اثر زغال یا مداد کنته بر روی کاغذ طراحی هستند.

هر فردی در طول دوران یادگیری و تحصیل بارها و بارها اشتباه میکند اما مهم این است که بتواند این اشتباهات را اصلاح نماید. اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند، اما این بدان معنا نیست که می توانند دائمی باشند! در حین نگارش، طراحی یا رسم مهم است که بتوان نوشته ها و طرح ها را اصلاح کرد. دفتردستک سعی دارد شما پس از خواندن این مقاله با بهترین مارک پاک کن در بازار آشنا شده باشید. این مقاله باعث می شود تا شما در هنگام خرید پاک کن، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مارک پاک کن

هنگام خرید پاک کن، باید در نظر داشته باشید که برای چه چیزی به آن نیاز دارید. آیا برای کودکی خرید می‌ کنید که عمدتاً با مداد و مداد رنگی بر روی کاغذ نقاشی می کند یا هنرمندی هستید که به پاک کنی کمی حرفه ای تر نیاز دارید؟ پاک کن ها در طیف وسیعی از سبک ها و تولید شده با مواد اولیه مختلف موجود هستند و به شما این امکان را می دهند که بهترین گزینه را برای نیاز خود انتخاب کنید.

این یک واقعیت است که همه پاک کن ها به طور یکسان ساخته نمی شوند، آنها در شکل ها و با مواد اولیه مختلف تولید می شوند و همه آنها هدف و کاربرد خاص خود را دارند. برخی پاک کن ها مناسب پاک کردن اثر مداد و مداد رنگی هستند اما برخی دیگر مناسب برای پاک کردن اثر جوهر خودکار یا راپید بر روی کاغذ هستند! برخی پاکن ها نیز مناسب برای پاک کردن اثر زغال یا مداد کنته بر روی کاغذ طراحی هستند. 

بنابراین هر فرد بسته به نوع فعالیت خود نیاز به انتخاب و خرید پاک کن متناسب با کاربرد آن را دارد که به طور مؤثر هر علامتی را که ممکن است با انواع نوشت افزار بر روی یک سطح خاص ایجاد شود، از بین ببرد. 

در ادامه با لیستی از بهترین برند پاک کن آشنا خواهید شد.

بهترین مارک های پاک کن ایرانی

امروزه در ایران نیز برخی تولید کنندگان لوازم تحریر تولید پاک کن را نیز در لیست محصولات کارخانه خود دارند که عمدتاً این پاک کن ها مناسب برای پاک کردن اثر انواع مداد و مداد رنگی است. در تولید پاک کن های ایرانی نیز از تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود به این معنا که پاک کن ها فاقد مواد حساسیت زا در تماس با پوست هستند، همچنین دارای قدرت پاک کنندگی اثربخش که کمترین ضایعات را بر جای می گذارند. از بهترین مارک های پاک کن ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

- پاک کن شیر نشان

بهترین برند پاک کن-پاک کن شیر نشان

- پاک کن فکتیس

  1. بهترین برند پاک کن-پاک کن فکتیس

بیشتر بخوانید: چه پاک کن هایی برای طراحی مناسب اند؟


- پاک کن کنکو

بهترین برند پاک کن-پاک کن کنکو

بهترین مارک های پاک کن خارجی

- پاک کن فابر کاستل

بهترین عملکرد را در پاک کردن بدون ایجاد لکه ارائه می دهد. همچنین حاوی نرم کننده مضر مانند فتالات نیست. فرمول منحصر به فرد بدون ایجاد ضایعات، پاک کن را نرم کرده و پاک کردن عالی و بدون لکه را تضمین می کند. همچنین بیشتر پاک کن های فابرکاستل فاقد لاتکس و عدم بروز حساسیت پوستی بوده و مورد تأیید هستند. فابرکاستل طیف متنوعی از پاک کن را برای مصارف مختلف طراحی و تولید کرده است مانند پاک کن خمیری، پاک کن ساده برای پاک کردن اثر انواع مداد و ... .

بهترین برند پاک کن-پاک کن فابرکاستل

- پاک کن استدلر

برندی شناخته شده  از زمان های گذشته تاکنون است و بیشتر پاک کن های این برند آلمانی، عاری از مواد PVC، فتالیک و لاتکس هستند و در زمان پاک کردن کمترین میزان ضایعات را بر جای می گذارد و ردی از نوشته بر روی کاغذ باقی نمی ماند. استدلر نیز برای پاک کردن اثر انواع مداد یا جوهر خودکار پیشنهادات شگفت انگیزی دارد!

بهترین برند پاک کن-پاک کن استدلر

- پاک کن استابیلو

یکی از محصولات استابیلو انواع متنوعی از پاک کن است که با بالاترین کیفیت تولید شده اند. پاک کن استابیلو به راحتی هرگونه رد یا اثری را از روی کاغذ برمیدارد بدون آن که ذره ای از مواد بر روی سطح کاغذ باقی بماند.

بهترین برند پاک کن-پاک کن استابیلو

- پاک کن ماپد

پاک کردن کامل اثر مداد بدون جاگذاری لکه از ویژگی های منحصر بفرد پاک کن ماپد است. به طور کلی پاک کن های این شرکت دارای ماندگاری زیاد هستند و در زمان پاک کردن کمترین ضایعات را باقی می گذارند.

بهترین برند پاک کن-پاک کن ماپد

- پاک کن روترینگ

پاک کن های محصولات روترینگ محصولی با کیفیت و مناسب برای پاک کردن اثر مداد و اثر جوهر راپید است. پاک کن روترینگ سفید مناسب برای مداد و پاک کن روترینگ زرد مناسب برای پاک کردن اثر جوهر راپید بر روی کاغذ است.

بهترین برند پاک کن-پاک کن روترینگ

- پاک کن میلان

پاک کن میلان کاملاً مناسب برای کار با زغال چوب و گرافیت است. به راحتی پاک می شود و نیازی به فشار دادن سخت روی کاغذ نیست. همچنین می توان برای پاک کردن یا ایجاد بافت در طراحی با زغال از آن استفاده نمود.

بهترین برند پاک کن-پاک کن میلان

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی