معرفی بهترین برند پاستل روغنی و پاستل گچی

معرفی بهترین برند پاستل روغنی و پاستل گچی

همانطور که پیشتر در مورد پاستل و انواع آن مطالبی عنوان شد، در این مطلب قصد داریم تا در مورد بهترین مارک پاستل گچی و روغنی صحبت کنیم و تا حدودی با آنها آشنا شویم. به توصیه هنرمندان و نقاشان بهترین مارک پاستل نقاشی مختص به برند رامبراند است. برند مشهور رامبراند در سال 1924 در هلند بنیانگذاری شد. این شرکت در حال حاضر بهترین مارک پاستل گچی در سطح جهان را تولید میکند. پاستل های تولید شده این شرکت از ترکیب خاک رس و رنگدانه های صنعتی بسیار با کیفیت ساخته شده است. شاید یکی از علت های مشهور بودن این برند به دلیل این است که سه گروه رنگی تخصصی پرتره (مناسب چهره)، لند اسکیپ (مناسب منظره) و جنرال یا عمومی دارد.

همانطور که پیشتر در مورد پاستل و انواع آن مطالبی عنوان شد، در این مطلب قصد داریم تا در مورد بهترین مارک پاستل گچی و روغنی صحبت کنیم و تا حدودی با آنها آشنا شویم. به توصیه هنرمندان و نقاشان بهترین مارک پاستل نقاشی مختص به برند رامبراند است. برند مشهور رامبراند در سال 1924 در هلند بنیانگذاری شد. این شرکت در حال حاضر بهترین مارک پاستل گچی در سطح جهان را تولید میکند. پاستل های تولید شده این شرکت از ترکیب خاک رس و رنگدانه های صنعتی بسیار با کیفیت ساخته شده است. شاید یکی از علت های مشهور بودن این برند به دلیل این است که سه گروه رنگی تخصصی پرتره (مناسب چهره)، لند اسکیپ (مناسب منظره) و جنرال یا عمومی دارد. یکی دیگر از بهترین برندهای تولید لوازم هنری شرکت کوه نور است که اسم آن برگرفته از الماس معروف ایرانی است و در جمهوری چک واقع شده است. کوه نور با بیش از 200 سال سابقه در تولید لوازم هنری توانسته به عنوان یکی از قدیمی ترین برندهای معتبر اسم خود را ثبت نماید. کیفیت و شفافیت بالا و استفاده از رنگدانه های طبیعی در ساخت از عواملی است که توانسته این شرکت را به موفقیت برساند. سومین برند نام آشنا مختص به شرکت فابرکاستل است که با قدمت 250 ساله توانسته یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه تولید لوازم هنری نیمه حرفه ای و حرفه ای  باشد. نمونه ای دیگر از  بهترین مارک پاستل نقاشی به برند اشمینک تعلق دارد. یکی از دلایل محبوبیت این برند ویژگی دست ساز بودن آن است و از این جهت به عنوان خوش نامترین محصول شناخته شده است. یکی از ویژگی های مهم این پاستل ها مقاومت در برابر نور آفتاب است به طوری که به مرور زمان دچار رنگ پریدگی نمی شوند. پنجمین برند مشهور در زمینه تولید پاستل مختص به کرتاکالر است. این شرکت از سال 1950 تا کنون در اتریش در زمینه تولید گسترده لوازم هنری فعالیت داشته است. همچنین به دلیل طیف گسترده ای از محصولات برای افراد مبتدی تا حرفه ای کاملاً قابل اعتماد است. ششمین برند نام آشنا استدلر است که در سال 1835 میلادی در آلمان تأسیس شد و تا به امروز توانسته محصولات متنوعی را تولید نماید، از اینرو بسیار مورد پسند هنرمندان قرار گرفته است. مجموعه پاستل کارات استدلر کاملاً ضد آب با پوشش دهی بسیار بالا تولید می شود که می توان از آن به عنوان بهترین مارک پاستل روغنی نام برد. برای خرید لوازم تحریر مورد نیاز خود می توانید سایت دفتر دستک را انتخاب نمایید. 

 

 

بهترین مارک پاستل گچی

معرفی بهترین مارک های پاستل گچی

- پاستل گچی پریمو

در سال 1933 شرکت موروکالر ثبت شد و در نهایت پریمو شروع به تولید محصولات هنری کرد. یکی از تولیدات این شرکت ایتالیایی به عنوان بهترین برند پاستل گچی پریمو و روغنی است که تولید پاستل گچی در رنگ های درخشان و متنوع است. در ساخت این محصول از با کیفیت ترین مواد استفاده شده است و اطراف پاستل با لفاف کاغذی پوشانده شده است. نکته قابل توجه در خصوص پاستل گچی قدرت پوشانندگی کمتر این محصول نسبت به پاستل های روغنی است.

بهترین برند پاستل گچی

- پاستل گچی فابرکاستل

نام فابرکاستل به عنوان بهترین برند پاستل گچی و دیگر ابزار هنری در کنار دیگر برندهای حرفه ای و نامدار شناخته شده است. پاستل گچی فابرکاستل در مجموعه های نیمه حرفه ای و حرفه ای در رنگ های متنوع و درخشان در دو اندازه استاندارد و مینی طراحی و تولید می شود و قابلیت استفاده بر روی انواع کاغذ را دارد و می توان جلوه های خارق العاده ای را خلق نمود.


خرید انواع پاستل گچی و روغنی با قیمت عالی در دفتردستک


معرفی بهترین مارک های پاستل روغنی

- پاستل روغنی فابرکاستل

شرکت تولیدی فابر کاستل در میان کلیه محصولات متنوع خود، دارای یک محصول پرطرفدار به نام پاستل روغنی فابرکاستل است که در سه مجموعه مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای تولید می شود. مواد به کار رفته در این محصول فاقد هر گونه اسید بوده و دارای قدرت پوشانندگی بسیار بالایی است. این محصول قابلیت استفاده بر روی انواع کاغذ را دارد و می توان همراه با دیگر تکنیک های نقاشی از آن استفاده نمود است.

- پاستل روغنی استدلر

این محصول پرطرفدار برای نقاشی، رنگ آمیزی ترکیبی بسیار مناسب است. پاستل روغنی استدلر در دو مجموعه مبتدی و حرفه ای تولید می شود. مواد به کار رفته در این محصول بسیار با کیفیت است و در برابر هر گونه فشار مقاومت دارد. همچنین قابلیت چسبندگی بر روی اکثر سطوح صیقلی را دارد و برای چسبناک نشدن و جلوگیری از اثرگذاری رنگ بر روی پوست دست، اطراف هر قلم پاستل با لفاف کاغذی پوشانده شده است.

بهترین مارک پاستل نقاشی

- پاستل روغنی اونر

پاستل روغنی اونر با بسته بندی پلاستیکی در طیف رنگی متنوع و درخشان توانسته است در میان کودکان طرفداران زیادی پیدا کند. مواد به کار رفته در این نوع پاستل غیر سمی بوده و مناسب برای استفاده کودکان بالای سه سال است. همچنین پاستل دارای لفاف کاغذی برای جلوگیری از کثیف شدن دست ها می باشد. طراحی ارگونومیک این محصول به گونه ای است که دست را در طولانی مدت خسته نمی کند.

بهترین مارک پاستل روغنی

- پاستل روغنی استابیلو

این شرکت در کنار تولید دیگر محصولات پر فروش خود، شروع به تولید پاستل های روغنی ویژه کودکان و افراد مبتدی نموده است. مواد به کار رفته در پاستل روغنی استابیلو کاملا غیر سمی و مناسب برای استفاده کودکان است. طراحی ارگونومیک مثلثی شکل این پاستل باعث قرارگیری راحت در دستان کودکان می شود.

بهترین برند پاستل گچی و روغنی

- پاستل روغنی پریمو

این شرکت تولید کننده لوازم هنری در میان انواع متنوعی از محصولات هنری، دو مجموعه پاستل روغنی پریمو مناسب افراد مبتدی و حرفه ای تولید کرده است. پاستل های روغنی حرفه ای که بیشتر مورد استفاده نقاشان قرار می گیرد دارای امکان لایه گذاری رنگ متناسب با اجرای تکنیک اسکرچ برد نیز می باشد که با وجود رنگ های درخشان باعث جلوه ای خارق العاده در اثر هنری می شود. نمونه دیگر پاستل های روغنی مناسب افراد مبتدی است که قابلیت استفاده بر روی انواع کاغذ را دارد و مناسب برای استفاده افراد بالای 3 سال است.

بهترین مارک پاستل گچی و روغنی

- پاستل روغنی آرت لاین

پاستل روغنی آرت لاین مناسب برای کودکان در یک کیف پلاستیکی دسته دار که با دو گیره پلاستیکی ظریف باز و بسته می شود در رنگ های متنوع و درخشان طراحی و تولید شده است. بافت نرم آن باعث حرک روان بر روی کاغذ می شود و با کمترین فشار اثر رنگ بر روی کاغذ منتقل می شود در نتیجه دست کودک آسیب نمی بیند. هر قلم پاستل دارای پوشش کاغذی است تا دستان کودک رنگی نشود همینطور در بسته یک تراش برای فرم دهی به قلم پاستل قرار دارد. از همه مهم تر اینکه مواد اولیه استفاده شده در پاستل روغنی آرت لاین غیر سمی و فاقد ایجاد حساسیت پوستی است!

پاستل روغنی آرت لاین

- پاستل روغنی آریا

برند آریا به عنوان یک شرکت ایرانی و خوش نام که توانسته است از زمان شروع و تولید محصولات متنوع خود ویژه کودکان تا کنون طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است. مواد به کار رفته در این محصول حساسیت زا نبوده و پوشش دهی قابل قبولی دارد. پاستل های روغنی آریا گزینه مناسبی برای استفاده کودکان برای نقاشی و رنگ آمیزی در سنین رشد می باشد.

ما در این مطلب سعی داشتیم تا شما را با مجموعه ای از بهترین برند پاستل گچی و روغنی آشنا نماییم. در فروشگاه دفتردستک امکان خرید اینترنتی انواع پاستل گچی و پاستل روغنی در دو گروه مبتدی و حرفه ای برای شما فراهم شده است تا با اطمینان از اصالت و سلامت فیزیکی کالا سفارش خود را در هر کجای ایران ثبت نمایید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران
آریامهر ارسال شده در ۱۶ آذر ۱۴۰۱

پاستل گچی پریمو یکی از بهترین هاست. پیشنهاد میکنم استفاده کنید.