بهترین ایده ها برای خرید هدیه عید نوروز

بهترین ایده ها برای خرید هدیه عید نوروز

انتخاب کادو عید نوروز یکی از چالش برانگیز ترین دغدغه های افراد است و از این رو در ماه های پایانی سال در حال تلاش برای پیدا کردن هدیه ای مناسب برای عزیزان خود هستند. پس همین الان تصمیم بگیرید و هدیه ای خاص و هیجان انگیز و کاملاً متفاوت از سال قبل تهیه کنید. در هنگام خرید هدیه عید نوروز لازم است به سلیقه و سن افراد، جایگاه اجتماعی و روحیات آنها توجه نمایید. در فروشگاه دفتر دستک گروه محصولاتی متنوع مانند انواع قلم لوکس، جا قلمی چرم، پازل و اسباب بازی ساختنی، لوازم تحریر، لوازم هنری و ... مناسب برای هدیه بزرگسالان و کوکدک و نوجوان عرضه شده است.

نوروز یک سنت 3000 ساله است که در فرهنگ های زیادی آن را جشن می گیرند. در پس فرهنگ این رویداد، تاریخ زیادی وجود دارد. برای شروع، نوروز به معنای «روز نو» است، زیرا نمایانگر آغازی تازه و جدید است. در سراسر جهان، رویدادهای بسیاری را خواهید دید که مختص به روز شکوفایی ایرانیان است. شاید زبان فارسی ساده ترین زبان نباشد، اما راه ها و عبارات زیادی برای آرزوی بهترین ها برای ایرانیان در نوروز وجود دارد.

هدیه عید نوروز

معمولاً هنگام نوروز، مرسوم است که مردم برای جشن سال نو به خانه‌های یکدیگر سر بزنند و از هم هدیه عید نوروز بگیرند.

در این مقاله دفتردستک سعی دارد تا بهترین هدیه برای عید نوروز را به شما معرفی کند. امیدواریم با خواندن این مقاله بهترین کادو برای عید نوروز را برای کسانی که دوستشان دارید، خریداری کنید.

انتخاب کادو عید نوروز یکی از چالش برانگیز ترین دغدغه های افراد است و از این رو در ماه های پایانی سال در حال تلاش برای پیدا کردن هدیه ای مناسب برای عزیزان خود هستند. پس همین الان تصمیم بگیرید و هدیه ای خاص و هیجان انگیز و کاملاً متفاوت از سال قبل تهیه کنید. در هنگام خرید هدیه عید نوروز لازم است به سلیقه و سن افراد، جایگاه اجتماعی و روحیات آنها توجه نمایید. در فروشگاه دفتر دستک گروه محصولاتی متنوع مانند انواع قلم لوکس، جا قلمی چرم، پازل و اسباب بازی ساختنی، لوازم تحریر، لوازم هنری و ... مناسب برای هدیه بزرگسالان و کوکدک و نوجوان عرضه شده است.

نکات مهم برای خرید هدایای عید نوروز

در این قسمت شما را با چند نکته مهم در مورد آداب خرید هدیه آشنا میکنیم.

  •  بسته بندی گیفت برای عید نوروز قابل بازیافت باشد

از بسته ‌بندی ‌های قابل بازیافت یا جعبه‌ هایی استفاده کنید که می‌ دانید گیرنده می ‌تواند دوباره از آن استفاده نماید. وقتی هدیه ای دریافت می کنید، بسته‌ بندی آن را نگهداری کرده و راه‌ خلاقانه‌ ای برای استفاده مجدد و چرخش آن‌ پیدا کنید. در سبک زندگی امروز توجه به موضوع بازیافت و محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

  • خرید هدیه ماندگار

در هنگام خرید هدیه برای عزیزانتان دقت نمایید محصولی را انتخاب کنید که تا سالیان سال با لبخند در خاطره او بماند و هر زمان که به آن نگاه کرد، لذت لحظه دریافت آن را دوباره تجربه نماید.

  • توجه به سن افراد در هنگام خرید هدیه

سعی کنید در انتخاب هدیه مورد نظر تمامی جوانب را بسنجید و هدیه ای متناسب با سن و حالات و روحیه افراد خریداری کنید. برای این گزینه لازم است با دقت بیشتری به علاقه مندی های عزیزانتان توجه نمایید.

  • توجه به بودجه

قبل از خرید هدیه همیشه به این نکته توجه کنید که هزینه شما برای خرید هدیه نوروز چقدر است.

  • توجه به رنگ مورد علاقه

در هنگام خرید هدیه عید نوروز حتما به رنگ مورد علاقه عزیزانتان توجه کنید و در صورتی که در مورد رنگ مورد علاقه دچار شک شدید با توجه به جنسیت یک رنگ را انتخاب نمایید. به طور مثال خانم ها بیشتر از رنگ های شاد و زنده استفاده میکنند و آقایان بیشتر تمایل به رنگ های سنگین و پخته دارند.

  • زمان بندی مناسب

اگر تمایل به خرید هدیه ای خاص و خاطره انگیز دارید، بهتر است که از یک ماه جلوتر به فکر تهیه هدیه خود باشید تا در کمال آرامش و با حوصله هدیه خود را انتخاب نمایید.

پیشنهاد هدیه برای عید نوروز

سؤالی که ذهن هر فرد را در هنگام هدیه دادن به خود مشغول میکند، این است که آیا هدیه خریداری شده مورد پسند قرار میگیرد، مطابق سلیقه فرد مورد نظر هست یا خیر؟

از این رو ممکن است تا زمان دادن هدیه و واکنش های طرف مقابل، به جواب این سؤالات نرسید. فروشگاه اینترنتی دفتر دستک در زمینه فروش انواع نوشت افزار لوکس، لوازم التحریر و لوازم هنری، بازی و سرگرمی برای گروه سنی کودک و نوجوان هدایای خاص و متناسب با سلیقه و سن افراد را به شما پیشنهاد میدهد. امیدواریم با خرید هدیه برای عید نوروز از دفتر دستک تجربه ای خوشایند را داشته باشید.

گیفت برای عید نوروز

دفتر دستک برای گروه های نام برده در زیر پیشنهادات جذابی دارد!

- هدیه تبلیغاتی

- هدیه عید نوروز برای آقایان

 

- هدیه عید نوروز برای خانم ها

- هدیه عید نوروز برای کودک و نوجوان

در گروه محصولات فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه بسیار متنوعی از انواع نوشت افزار لوکس شامل خودنویس لوکس، روان نویس لوکس، خودکار لوکس و اتود لوکس از برندهای جهانی پارکر (Parker)، واترمن (Waterman)، کاوکو (Kaweco)، مونته گراپا (Montegrappa) و محصولات فابرکاستل عرضه شده است.

 

بطور مثال برند پارکر نیازی به معرفی ندارد. برندی که نسل های زیادی از گذشته تا به امروز از آن به عنوان کیفیت یاد می کنند. برای نمونه میتوانیم از مجموعه خودکار پارکر ژوتر نام ببریم که با توجه به رنگبندی متنوعی که دارد برای هر سلیقه ای متناسب است. همچنین امکان حک نام یا نشان تجاری بر روی این قلم وجود دارد تا آن را به هدیه ای خاص و ماندگار تبدیل نماید. خرید خودکار لوکس با قابلیت حک نام و نشان تجاری می تواند یک هدیه سازمانی عالی یا یک هدیه منحصربفرد برای عزیزانتان باشد.

 هدیه برای عید نوروز

در کنار خرید نوشت افزار خرید دفتر نیز می تواند بعنوان یک هدیه جذاب و خاطره انگیز پیشنهاد شود. خرید دفتر برای هدیه تبلیغاتی خاص برای یک شرکت و سازمان گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

کادو برای عید نوروز

اما در این میان انتخاب هدیه برای کودک و نوجوان کمی متفاوت و البته کاری جالب و بسیار سرگرم کننده است که هیجان بسیار زیادی دارد. گزینه های متعددی برای خرید هدیه کودک و نوجوان در دفتر دستک وجود دارد. اگر کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشته باشد، میتوانید با مراجعه به قسمت لوازم هنری و سرگرمی فروشگاه اینترنتی دفتردستک، لوازم هنری متنوعی از قبیل آبرنگ، گواش، مداد رنگی، رنگ انگشتی، مداد شمعی، پاستل و ... را خریداری نمایید. همچنین اگر کودک شما علاقه به ساخت پازل و یا طراحی و ساخت انواع موتورسیکلت، ماشین، هواپیما و ... دارد و یا حتی به ساخت یک کاردستی سرگرم کننده علاقه مند است؛ میتوانید مجموعه متنوعی از پازل، اسباب بازی ساختنی و کاردستی را از برندهای نامداری مانند انجینو (Engino)، دی تویز (D-TOYS)، فور ام (4M) و روبوتایم (Robotime) خریداری کنید. البته قبل از خرید به سن کودک توجه کنید و هدیه ای متناسب با توانایی های کودک خریداری کنید.

کادو عید نوروز

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران
یلدا نوری ارسال شده در ۹ دی ۱۴۰۲

ممنون از مقاله خوب و کاملتون، من یه مطلبی هم توی مجله اقتصاد افرین میخوندم نوشته بود هدیه ای که میدید سعی کنید کاربردی هم باشه و فقط به فکر یک کادو ارزان یا زینتی نباشید، به نظرم خیلی درسته