معرفی بهترین مارک اتود و نوک مدادی با کیفیت

معرفی بهترین مارک اتود و نوک مدادی با کیفیت

انتخاب یک اتود مناسب به شما این امکان را میدهد که بتوانید با دقت بسیار بیشتری نسبت به مدادهای چوبی معمولی علامت گذاری کنید. این به این دلیل است که شما یک نوک تیز مداوم خواهید داشت. بنابراین چه برای نگارش، طراحی یا رسم نمودارهای فنی کار شما تمیزتر، هوشمندانه تر و دقیق تر به نظر می رسد. یکی از مزیت های استفاده از مداد نوکی این است که این وسیله پرکاربرد نیازی به تراشیدن ندارد و تنها با خرید یک مغزی با کیفیت میتوانید تا بینهایت از آن استفاده نمایید و لذت ببرید.

انتخاب یک اتود  مناسب به شما این امکان را می دهد که بتوانید با دقت بسیار بیشتری نسبت به مدادهای چوبی معمولی علامت گذاری کنید. این به این دلیل است که شما یک نوک تیز مداوم خواهید داشت. بنابراین چه برای نگارش، طراحی یا رسم نمودارهای فنی کار شما تمیزتر، هوشمندانه تر و دقیق تر به نظر می رسد. یکی از مزیت های استفاده از مداد نوکی این است که این وسیله پرکاربرد نیازی به تراشیدن ندارد و تنها با خرید یک مغزی با کیفیت میتوانید تا بینهایت از آن استفاده نمایید و لذت ببرید.

بهترین مارک اتود

به همین دلیل است که اتود در میان هنرمندان، تصویرگران، طراحان، معماران و مهندسان، یا در واقع هر کسی که می ‌خواهد به صورت منظم و واضح با گرافیت بنویسد، محبوب است. اما بهترین مارک اتود برای خرید چیست؟

برای خرید اتود مناسب سه معیار زیر را باید در نظر بگیرید.

- اندازه سرب یا گرافیت

- درجه سختی گرافیت

- جنس بدنه اتود

معرفی بهترین مارک اتود

بهترین اتود (مداد نوکی) برای طراحی به شما این امکان را می دهد که همه چیز را از طرح های سریع گرفته تا طراحی فنی با خطوط تمیز و دقیق رسم نمایید. برای اکثر تکنیک های طراحی، یک مغزی با قطر 0.5 میلیمتر بهترین است، اما یک مغزی با قطر 0.7 میلیمتر می تواند برای سایه زدن، طراحی و کارهای کلی بهترین گزینه باشد. در عین حال، برای علائم سبک و با جزئیات، ممکن است بخواهید در جهت مخالف بروید و یک مغزی با قطر بسیار ظریف 0.3 میلیمتری را امتحان کنید.

  • اتود کوروتوگا یونی بال

به طور کلی با اتود امکان رسم خطوط تمیزتر و دقیق تری نسبت به مدادهای چوبی خواهید داشت. در بسیاری از اتودها، نوک اتود از یک طرف فرسوده می ‌شود و همین مورد می ‌تواند باعث تغییر در ضخامت خطوط شود. با این حال اتود Kurutoga از برند ژاپنی Uni توانسته است با یک عملکرد هوشمندانه مدام نوک اتود را هنگام نوشتن چرخانده و بتراشد تا این مشکل را مرتفع نماید. برای اطلاع از قیمت محصولات یونی بال در انواع مختلف بر روی لینک کلیک کنید. 

بهترین مارک اتود کوروتوگا یونی

یک کلاچ فنری هر بار که مداد را از روی کاغذ بردارید، نوک اتود را یک درجه کوچک می ‌پیچاند و این امکان باعث یکنواختی در تراشیدن نوک اتود می شود و در نتیجه امکان رسم خطوط تمیزتر و یکدست ‌تر را فراهم می‌ کند. این فرآیند در اصل باعث می شود که نوک اتود تیز شود. این طراحی هوشمندانه اتود کوروتوگا برند یونی (Uni) را به عنوان بهترین برند نوک مدادی برای طراحی معرفی می نماید.

  • اتود پنتل 200

آیا به دنبال خرید اتود با کیفیت هستید، اما کمبود بودجه دارید؟ این مداد نوکی توصیه برتر ما است. Pentel 200 یک مداد با کیفیت است که به طور ماهرانه برای طراحی و نگارش مناسب است. این مجموعه طیف وسیعی از قطر نوشتاری از 0.3 میلیمتر تا 0.9 میلیمتر را پوشش می دهد.

بهترین مارک اتود پنتل

  • اتود روترینگ 800

اتود روترینگ با کیفیت بالا امکان رسم خطوط دقیق و یکدستی را به شما می دهد و کاملاً مناسب برای هنرمندان و تصویرگرانی که دفتر طراحی خود را از ایده های عالی پر می کنند. این اتود با توجه به وزنی که دارد به راحتی در دست قرار میگیرد، بسیار خوش دست و روان است و شکل شش ‌ضلعی آن باعث می ‌شود بر روی میز ثابت بماند و نلغزد. این اتود در دو قطر نوشتاری 0.5 میلیمتر و 0.7 میلیمتر عرضه می شود که دومی برای سایه زدن عالی است در حالی که اولی انتخاب خوبی برای علامت گذاری های دقیق است. برای اطلاع از قیمت اتود روترینگ در انواع مدل های مختلف بر روی لینک کلیک کنید. 

بهترین مارک اتود روترینگ


بیشتر بخوانید : چگونه تیغ تراش را تیز کنیم؟


  • اتود طراحی پنتل 500

یکی از واضح ترین دلایل سرمایه گذاری برای خرید بهترین اتود، طراحی دقیق است. بنابراین چه در معماری و مهندسی یا هر نقش دیگری که نیاز به رسم طراحی اولیه دارد ما Pentel Graphgear 500 را توصیه می کنیم. وزن آن سبک است که در استفاده طولانی راحت باشد. همانطور که انتظار دارید زیبا و دقیق است. این اتود به گونه ‌ای طراحی شده است که به شما کمک می ‌کند تا با دقت ترسیم کنید و کنترل کامل خط را در دست داشته باشید. اتود دارای یک نشانگر تشخیص سختی سرب است که به شما کمک می کند تا نوع نوک اتود را سریع تشخیص دهید.

بهترین مارک اتود طراحی پنتل

  • اتود لامی 2000

وقتی نوبت به اتود برای نگارش می رسد، با انتخاب شماره یک خود شروع می کنیم. LAMY 2000 بر اساس قلم معروف طراحی شده توسط Gerd A. Müller، یک مداد مکانیکی کلاسیک مدرن واقعی است. در دست گرفتن و استفاده از آن راحت است و دست خطی صاف و یکدست ایجاد می کند. وزن 18.1 گرمی آن و در عین حال تعادل کامل و سبک بودن آن برای نوشتن، آن را به قلمی مناسب و ایده آل برای نوشتن تبدیل میکند. بنابراین اگرچه ممکن است کمی بیشتر از یک اتود معمولی هزینه داشته باشد، اما در طول زمان ارزش خود را ثابت میکند.

بهترین مارک اتود لامی

  • اتود طراحی استدلر 925

استدلر دارای مجموعه متنوعی از محصولات برای طراحی و نقشه کشی است. این اتود به واسطه بدنه و سرقلمی که دارد بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است؛ دارای وزن سبک و بسیار خوش دست است که در طولانی مدت دست را خسته نمی کند. برای اطلاع از قیمت محصولات استدلر بر روی این لینک کلیک کنید. 

بهترین مارک اتود استدلر

معرفی بهترین مارک نوک مدادی

وقتی صحبت از اتود به میان می‌ آید، نوک اتود مناسب می ‌تواند بین یک تجربه نوشتن لذت‌ بخش و تجربه ‌ای که صرفاً متوسط است تفاوت ایجاد کند. در این قسمت به مقایسه تعدادی نوک مدادی با کیفیت می پردازیم؛ پس با ما همراه شوید.

  • نوک اتود پایلوت مدل Pilot Neox leads

مغزی اتود پایلوت از بهترین گرافیت با خلوص بسیار بالا ساخته شده است؛ همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد. مغزی اتود پایلوت به راحتی از روی کاغذ پاک میشود و هیچ ردی از آن برجای نمی ماند. آنها در طیف گسترده ای از اندازه ها و درجه های سختی موجود هستند.

بهترین مارک نوک مدادی پایلوت

  • نوک اتود یونی بال مدل Uni Smudge-Proof

طول عمر نوک اتود یونی بال یک و نیم برابر بیشتر از مدل پایلوت است. علاوه بر طول عمر چشمگیر، فرمول ساخت آنها به گونه ای است که به الیاف کاغذ متصل می شود و ایجاد لکه را کاهش می دهد. ما متوجه شدیم که آنها روی کاغذ با بافتی بهتر کار می کنند. این نوک اتود بسیار پررنگ است و ریزش گرد و غبار گرافیت ندارند.

بهترین مارک نوک مدادی یونی

بر خلاف مغزی های معمولی که در تمام طول مسیر دارای یک سختی واحد هستند، نوک اتود یونی از خارج نرمتر و در داخل سخت تر هستند. هنگامی که در یک مداد چرخشی مانند مداد نوکی کوروتوگا استفاده می شود، این کمک می کند تا سرب به راحتی شکل بگیرد و نوک تیز را حفظ کند.

بهترین مارک نوک مدادی یونی کوروتوگا

  • نوک مداد کاوکو

برند کاوکو یک نام تجاری در نورمبرگ آلمان است. کاوکو در زمینه تولید مغزی مداد به صورت گسترده عمل کرده است و مغزی اتود با قطرهای نوشتاری گوناگون را تولید کرده است. مغزی های کاوکو بسیار نرم و روان است و مقاومت بالایی دارد و بسیار مورد پسند دانشجویان رشته هنر قرار گرفته است.

بهترین مارک نوک مدادی کاوکو

  • نوک اتود روترینگ

در انواع قطر نوشتاری شامل 0.3، 0.5، 0.7 و 1 میلیمتر تولید و عرضه شده است و تجربه نوشتن صاف و جسورانه را خواهید داشت. آنها همچنین برای پر کردن سریع برگه‌های آزمون بسیار مناسب هستند و گزینه مناسب برای تست زنی شناخته می شوند. مغزی این نوک بسیار با کیفیت و پر رنگ است و در مقابل به راحتی از روی کاغذ پاک می شود و ردی از خود بر جای نمیگذارد.

از دیگر برندهای موفق در زمینه تولید انواع اتود و نوک اتود می توان به اتود فابرکاستل (Faber-Castell)، اتود استدلر (Steadtler)، اتود زبرا (Zebra)، اتود بیک (Bic) نیز اشاره کرد. محصولاتی متنوع و کاربردی مناسب دانش آموزان و دانشجویان.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی