بهترین برندهای ماژیک وایت برد

بهترین برندهای ماژیک وایت برد

یکی از مهم ترین پارامترها جوهر نوشتاری ماژیک وایت برد است. جوهری مناسب است که در صورت باز ماندن درب ماژیک سریع خشک نشود و در هنگام نوشتن اثر پررنگ داشته باشد و در عین حال در زمان پاک شدن ردی از خود بر جای نگذارد. همچنین جوهر برخی از ماژیک ها بر پایه آب تهیه شده در نتیجه فاقد بو است و در اثر تماس با پارچه به راحتی قابل شست و شو می باشد.

یکی از مهم ترین پارامترها جوهر نوشتاری ماژیک وایت برد است.  جوهری مناسب است که در صورت باز ماندن درب ماژیک سریع خشک نشود و در هنگام نوشتن اثر پررنگ داشته باشد و در عین حال در زمان پاک شدن ردی از خود بر جای نگذارد. همچنین جوهر برخی از ماژیک ها بر پایه آب تهیه شده در نتیجه فاقد بو است و در اثر تماس با پارچه به راحتی قابل شست و شو می باشد. برندهای معتبر و نامدار تولید ماژیک امروزه از جوهرهای فاقد بو در تولیدات خود استفاده می نمایند همینطور برای حفظ سلامتی بیشتر کاربران از کاربرد موادی همچون زایلن، تولوئن و بنزین امتناع می کنند.

دومین پارامتر مهم قدرت پاک شوندگی سریع اثر ماژیک است که در زمان پاک شدن ردی از خود بر جای نگذارد و به راحتی و سهولت پاک شود.

سومین پارامتر مهم شارژ مجدد آن است که تنها با باز کردن پیچ انتهای ماژیک مغزی جوهر را بیرون آورده و یدک را به راحتی جایگزین آن می نمایید و یا بعضا مغزی را بواسطه جوهر مناسب شارژ می نمایید.

 با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها شما می توانید از داشتن یک ماژیک وایت برد عالی مطمئن باشید!

بهترین برندهای ماژیک وایت برد

در این قسمت از مقاله به معرفی تعدادی از برترین برندهای ماژیک وایت برد می پردازیم و به برخی از مهم ترین ویژگی های آنها اشاره می کنیم.

ماژیک وایت برد استابیلو از جمله پرفروش ترین و بهترین برند ماژیک وایت برد در سراسر جهان است که از زمان های گذشته تا به امروز در تولید ماژیک وایت برد فعالیت گسترده ای داشته و دارد. شرکت استابیلو بزرگ ترین شرکت در تولید ماژیک های هایلایتر و وایت برد در دنیا به شمار می رود. از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت می توان به خشک نشدن ماژیک در صورت باز ماندن طولانی مدت درب آن اشاره کرد. در عین حال کیفیت ساخت جوهرهای برند استابیلو به گونه ای است که به راحتی از روی تخته وایت برد پاک شده و اثری از خود بر جای نگذارد تا به مرور صفحه سفید وایت برد از بین نرود.

خرید ماژیک وایت برد استابیلو

همچنین ماژیک های برند استابیلو قابلیت شارژ مجدد جوهر دارند پس تمام نگرانی های خود را به استابیلو بسپارید!

 یکی دیگر از بهترین برند ماژیک های وایت برد که می توان به آن اشاره کرد برند استدلر است. استدلر یکی از برندهای نام آشنای حوزه لوازم التحریر و نوشت افزار است که همه ما از دیرباز با محصولات با کیفیت این برند نوشت افزار آشنا هستیم. ماژیک های وایت برد استدلر هم مانند سایر محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردارند. کیفیت بالای رنگ جوهر ماژیک وایت برد استدلر به همراه ماندگاری بالا در زمان استفاده یکی از خصوصیات مهم این برند است. همچنین جوهر این ماژیک ها کاملاً عاری از هر گونه مواد سمی است و در رنگ های مختلفی تولید شده است.


خرید انواع ماژیک وایت برد با قیمت عالی


در واقع اگر بخواهیم سومین برند سرشناس در بین بهترین برند ماژیک های وایت برد را معرفی کنیم می توان به برند فابرکاستل اشاره کرد. این شرکت هم جزء قدیمی ترین شرکت های تولید نوشت افزار در جهان است که همچنان پس از گذشت بیش از 250 سال فعالیت آن ادامه دارد. این نشان تجاری از اعتبار و جایگاه ویژه ای در سرتاسر جهان برخوردار است. ماژیک های وایت برد فابرکاستل بهترین انتخاب هر فرد برای نگارش روی تخته وایت برد است.

ماژیک وایت برد فابرکاستل

برای اینکه نگارشی با کیفیت و راحت داشته باشید انتخاب یک ماژیک وایت برد کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار است. کم رنگ بودن جوهر ماژیک وایت برد باعث کم شدن کیفیت نوشتاری می شود پس در زمان خرید به جوهر نوشتاری توجه کنید. جوهر استفاده شده در ماژیک های وایت برد فابرکاستل کاملاً غلیظ هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند و جوهر این ماژیک ها اثرگذاری بالا برای افزایش قابلیت خوانده شدن دارند. همچنین مواد استفاده شده در این ماژیک ها غیر سمی است و برای سلامتی به هیچ عنوان ضرری ندارند. از دیگر ویژگی های این ماژیک قابلیت شارژ مجدد آن است که در صورت تمام شدن جوهر ماژیک می‌توانید مخزن آن را پُر کنید تا مجددا ماژیکی با کیفیت داشته باشید.

چهارمین برند در زمینه ماژیک وایت برد که با توجه به قیمت مناسب آن بیشتر مورد استفاده در آموزشگاه ها و یا در مدارس قرار می گیرد برند کنکو تولید و ساخت ایران است. تمامی محصولات کنکو از مواد بسیار با کیفیت و غیر بازیافتی تولید شده اند. همچنین از ویژگی های این برند داشتن رنگ های غیر اسیدی و کاملاً بدون بو است که در اثر استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان باعث آزار و اذیت فرد نمی شود.

ماژیک وایت برد کنکو

خرید اینترنتی لوازم التحریر را در فروشگاه اینترنتی دفتردستک به راحتی می ‌توانید انجام دهید. مجموعه های متنوعی از بهترین برندهای ماژیک وایت برد مانند استابیلو (Stabilo)، فابر کاستل (Faber-Castell)، استدلر (Staedtler) و کنکو (Canco) را می توانید از فروشگاه اینترنتی دفتردستک با اطمینان از اصالت و سلامت فیزیکی کالا خریداری نمایید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی