آیا شما معتاد لوازم التحریر هستید؟

آیا شما معتاد لوازم التحریر هستید؟

شما ممکن است علاقه زیادی به خرید لوازم التحریر داشته باشید. مطمئن باشید تنها نیستید! بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که به لوازم التحریر اعتیاد زیاد دارید؟

لوازم التحریر

شما ممکن است علاقه زیادی به خرید لوازم التحریر داشته باشید. مطمئن باشید تنها نیستید! بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که به لوازم التحریر اعتیاد زیاد دارید؟

  1. شما در زمان استفاده از ماژیک های علامتگذار هیجان زده می شوید: اگر حجم زیادی از جامدادی شما را ماژیک های علامتگذار اشغال کرده است پس بدانید شما علاقه زیادی به لوازم التحریر دارید. آیا با خودتان فکر کرده اید که تا کنون چند بار از این نوع ماژیک ها استفاده کرده اید و یا چه مواقعی به ماژیک هایلایت نیاز پیدا می کنید؟ اما برای شما فقط داشتن ماژیک های علامتگذار رنگارنگ مهم است و دوست دارید هر از چند گاهی به کلکسیون لوازم التحریرتان بیفزایید.
  2. شما حدود 20 دفتر خاطرات دارید: آیا تا به حال به فروشگاه رفته و با نگاه کردن به دفتر خاطرات هیجان زده شده اید حتی اگر نیازی به آن دفتر نداشته باشید اقدام به خرید آن کرده اید؟ شما تنها نیستید با وجود این شما از دفتر خاطرات استفاده نمی کنید و برای سالهای طولانی آن را حفظ می کنید و شاید برایتان عجیب باشد که فکر کنید آیا دست نویس من ارزش آن را دارد که در آن صفحات زیبا نوشته شود یا خیر؟
  3. در یک روز خسته کننده از یک فروشگاه لوازم التحریر بازدید کنید: اگر روزی خسته کننده داشتید توصیه می شود که از یک فروشگاه لوازم التحریر بازدید کنید. دیدن لوازم التحریرهای رنگارنگ و زیبا حال و هوای شما را به کلی عوض می کند.
  4. شما نمی توانید انتخاب کنید که از کدام قلم استفاده کنید: زمانی که شما یک جلسه مهم دارید و تمام مدت باید با قلم بنویسید انتخاب در اینجا برای شما سخت خواهد شد که کدام قلم را انتخاب کنید.
  5. شما لوازم التحریر خودتان را ذخیره می کنید: وقتی احتکار لوازم التحریر شما شدید شده باشد به یک مکان مناسب برای ذخیره آن نیاز دارید. یک عاشق لوازم التحریر همیشه فضاهای خاصی را دارد که لوازم التحریر خود را در آنجا نگهداری کند.

شما می‌توانید کلیه لوازم هنری، لوازم التحریر و لوازم اداری را در فروشگاه لوازم التحریر دفتردستک به صورت اینترنتی خریداری کنید. دفتردستم تجربه خوش خرید اینترنتی لوازم التحریر را برای شما تضمین می‌کند.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران
م ارسال شده در ۴ اسفند ۱۴۰۱

حالا این اعتیاد خوب هست یا بد! احتمالا برای فروشنده ها خوب باشه :)