معرفی بهترین خودکار برای جلسه امتحان

معرفی بهترین خودکار برای جلسه امتحان

اولین چیزی که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که در سر جلسه امتحان باید از قلمی با جوهر سیاه استفاده کنید و نباید به هیچ عنوان از جوهرهای رنگی استفاده نمایید. بعد از یک تلاش سخت شما نباید با لکه دار کردن برگه امتحان تلاشتان را خراب کنید. پس شما به یک قلم مطمئن برای نوشتن نیاز دارید. با ما همراه باشید تا با مجموعه قلم های مناسب برای جلسه امتحان آشنا شوید.

اولین چیزی که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که در سر جلسه امتحان باید از قلمی با جوهر سیاه استفاده کنید و نباید به هیچ عنوان از جوهرهای رنگی استفاده نمایید. بعد از یک تلاش سخت شما نباید با لکه دار کردن برگه امتحان تلاشتان را خراب کنید. پس شما به یک خودکار مطمئن برای نوشتن نیاز دارید. با ما همراه باشید تا با مجموعه قلم های مناسب برای جلسه امتحان آشنا شوید.

توصیه می شود که از خودکارهایی با سرقلم 0.7 میلیمتر و نهایتا 1 میلیمتر استفاده نمایید. در مقابل استفاده از خودکارهایی با مغزی ژل در جلسه امتحان در انگلستان ممنوع است. خرید خودکار از برندهای معروف دنیا را می توانید از فروشگاه های اینترنتی نوشت افزار مانند فروشگاه دفتردستک انجام دهید.


  • قلم فضایی شیفر

نامگذاری این قلم به این دلیل است که اولین بار در سال 1968 در فضا به دلیل مقاومت در برابر تغییرات فشار هوا از این قلم استفاده شد. مکانیزم این قلم به صورت فشاری است که شما باید کلاهک را به سمت پایین فشار دهید تا سرقلم خودکار بیرون بیاید و شما قادر به نوشتن شوید. از جمله ویژگی های این خودکار توانایی نوشتن بر روی کاغذهای روغنی می باشد. پس اگر به دنبال قلمی با کیفیت می گردید می توانید قلم فضایی شیفر را انتخاب کنید.

قلم فضایی شیفر

  • خودکار مخزنی یونی بال

یکی دیگر از خودکارهایی که ارزش امتحان کردن را دارد خودکار Power Tank یونی بال است که با داشتن جوهری ژل مانند به شما لذت نوشتن دو چندانی را هدیه می دهد. این خودکار یونی بال با توجه به قیمت مناسبی که دارد جزء خودکارهای مصرفی و یکبار مصرف به حساب می آید.

خودکار یونی بال

  • خودکار Acroball پایلوت

این خودکار با توجه به داشتن بدنه ای ارگونومیک هم برای افراد راست دست و هم چپ دست کاملا مناسب است و به شما امکان داشتن دست خطی خوش را هدیه می دهد. این خودکار در دو سایز نوشتاری 0.7 و 1 میلیمتر در بازار جهانی نوشت افزار موجود است.

خودکار پایلوت

  • خودکار اگزم گرید استابیلو

در سرجلسه امتحان همیشه به یاد داشته باشید که خودکار اگزم گرید استابیلو به عنوان همراه همیشگی شما خواهد ماند. سرقلم این خودکار استابیلو 0.4 میلیمتر قطر دارد که به شما امکان داشتن دست خطی ظریف و خوانا را می دهد همچنین به واسطه داشتن بدنه ای شفاف به شما این امکان را می دهد که از میزان جوهر باقی مانده مطلع شوید.

خودکار اگزم گرید استابیلو

  • خودکار ژوتر پارکر

از گذشته تا به امروز همه آوازه و شهرت جهانی پارکر را می شناسند. محصولات پارکر نیازی به معرفی ندارد. برندی که نسل های زیادی از گذشته تا به امروز از آن به عنوان کیفیت یاد می کنند.

"خودکاری بهتر بسازید و مردم آن را خواهند خرید" این جمله را بیش از 120 سال پیش جرج پارکر بنیانگذار کمپانی پارکر گفت. تاریخی که تا امروز زنده نگه داشته شده است و کیفیتی که هر روز پایدارتر می شود. کمپانی پارکر در سال 1888 میلادی در آمریکا بنا نهاده شد و امروزه یکی از برندهای معتبر در تولید نوشت افزار لوکس به شمار می رود. پارکر نیازهای نوشتاری شما را می شناسد و با طراحی های بدون نقص محصولی ماندگار را به شما هدیه می دهد. همچنین خودکارهای برند پارکر قابلیت شارژ مجدد را دارد پس با خیالی راحت و بدون نگرانی از تمام شدن جوهر به صورت ماندگار بنویسید.

خودکار پارکر ژوتر

  • خودکار RexGrip پایلوت

این خودکار با داشتن بدنه ای کاملا مطابق استاندارد به شما امکان نوشتاری روان را می دهد همچنین به دلیل سبک بودن می توانید ساعت ها و بدون احساس ذره ای خستگی با خودکار طرح پایلوت بنویسید. همچنین در ساخت این خودکار از 77 درصد مواد قابل بازیافت استفاده کرده اند و یک خبر مهم اینکه این خودکار قابلیت شارژ مجدد را دارد پس نگران تمام شدن جوهر خودکار نباشید.

خودکار گریپ پایلوت

  • خودکار Super Grip G پایلوت

از محبوب ترین قلم های موجود در بازار جهانی نوشت افزار، Super Grip G است که دارای یک بخش بزرگ پلاستیکی است که باعث می شود در طی دوره طولانی مدت نوشتن دستتان به هیچ عنوان خسته نشود و از نوشتن لذت ببرید. جوهر این خودکار سریع خشک می شود همه این موارد باعث می شود تا یک خودکار مناسب در طول فصل امتحان به همراه داشته باشید. این خودکار به شما امکان نوشتاری با قطر متوسط را می دهد و از همه مهمتر می توانید دوباره کارتریج این خودکار را شارژ کنید.

خودکار سوپر گریپ پایلوت

  • خودکار Paper Mate Inkjoy

با این مجموعه از خودکار تا بی نهایت و با خیالی آسوده بنویسید. ایده آل برای استفاده روزمره و برای فصل امتحانات شماست.

خودکار پیپرمیت

  • خودکار Paper Mate FlexGrip Ultra

اگر یک قلم برای طراحی مناسب باشد این خودکار انتخاب کاملا مناسبی است. با خودکارهای پایلوت به سه اصل کیفیت، دوام و راحتی پی ببرید. همچنین به واسطه داشتن گریپ به شما امکان نوشتاری بدون احساس ذره ای خستگی را می دهد و با داشتن طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت محبوبیت بسیار زیادی در بین دوستداران قلم پیدا کرده است.

خودکار پیپرمیت اولترا

  • خودکار آی ام پارکر

قلم لوکس بدون نوآوری معنایی ندارد. پارکر از سال 1888 میلادی همواره با نوآوری در راه دستیابی به بهترین قلم ممکن پیشرفت کرده است. جرج استنفود پارکر هنگامی که ماندگاری کم قلم ها و مشکل شایع نشت جوهر در آنها را دید تصمیم گرفت چهره نوینی از نگارش ارائه دهد. از ایجاد انقلاب در ساختار قلم ها گرفته تا رکورد بیشترین فروش در قرن بیستم و تکنولوژی خشک شدن سریع جوهر. برند خودکار پارکر و متخصصان و صنعتگران آن بیش از 125 سال را پشت سر گذاشته اند تا ترکیبی از نوآوری، پیچیدگی و ظرافت را برای لذت بردن شما از نوشتن پدید آورند.

برای خاص بودن از ابزار نگارشتان شروع کنید می توانید در اولین مرحله از امضای قرارداد همکاری شریک تجاری خود را مجذوب کنید.

خودکار IM پارکر

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی