معروفترین خودنویس ها در جهان

معروفترین خودنویس ها در جهان

در این مقاله شما با ده مورد از خودنویس هایی که در میان مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند آشنا خواهید شد. در بسیاری از برندها شما با شگفتی فوق العاده ای در ساختار خودنویس مواجه می شوید که آن را منحصربفرد و متمایز مینماید.

شناخته شده ترین خودنویس ها در جهان

در این مقاله شما با ده مورد از خودنویس هایی که در میان مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردارند، آشنا می شوید. در بسیاری از برندها شما با شگفتی فوق العاده ای در ساختار خودنویس مواجه می شوید.

خودنویس لامی 2000

این خودنویس به شدت مورد محبوبیت در بازار جهانی نوشت افزار با داشتن بدنه مشکی و سر قلم اعلاء، و گیره و حلقه ای از جنس فولاد ضد زنگ قرار گرفت. داشتن بدنه سبک به شما امکان نوشتاری روان را برای مدت زمانی طولانی و بدون نگرانی از تمام شدن جوهر بدلیل داشتن مخزنی بزرگ را می دهد. همچنین مخزن جوهر دارای یک روزنه ای کوچک برای مشاهده جوهر باقی مانده است. از دیگر ویژگی های این قلم داشتن سرقلمی از پلاتین 14 قیراطی است. این خودنویس در مجموعه خود جزء یکی از گران قیمت ترین خودنویس ها محسوب می شود.

Lamy 2000 Fountain pen

Lamy 2000 Fountain pen Structure

خودنویس TWSBI Eco

این خودنویس شگفتی غیر منتظره ای در بازار جهانی خودنویس برپا کرد به طوری که این خودنویس در نشریه ای در آمازون موفق به دریافت 5 ستاره شد. خودنویس  "TWSBI Eco"  به دلیل کیفیت و کارایی فوق العاده ای که دارد به سرعت در بین مردم جهان مورد محبوبیت قرار گرفت و جزء خودنویس های گران قیمت قرار گرفت. در مقابل "TWSBI Eco"، "TWSBI Diamond 580"  با همان کیفیت و کارایی اما با قیمت مناسب تری به بازار عرضه شد. همچنین از دیگر ویژگی های این خودنویس، داشتن مکانیسمی راحت برای پرکردن جوهر است. طراحی این قلم به شکلی است که به شما امکان تعمیر کردن آن را می دهد.

TWSBI Eco Fountain pen


خرید انواع خودنویس لوکس با قیمت عالی در دفتر دستک


خودنویس پایلوت

"Pilot Metropolitan" یکی دیگر از خودنویس های محبوب در بازار جهانی است. این قلم با وجود داشتن طراحی استثنایی، برای استفاده روزانه بسیار کاربردی است. با داشتن بدنه ای از جنس برنج و گیره و حلقه ای از فولاد ضد زنگ، و داشتن حلقه میانی با طرحی از کروکودیل، زیبایی دو چندانی به خودنویس داده است.

Fountain pen Pilot Metropolitan

خودنویس همیسفر واترمن

خودنویس همیسفر یکی دیگر از قلم های محبوب در جهان است که در لیست قلم های مشهور جهان قرار گرفته است. از آغاز پایه گذاری در سال 1883 توسط "Lewis Edson Waterman" و اختراع اولین "خودنویس" دارای مخزن مجزای جوهر، با قابلیت پر کردن مجدد، "واترمن" پیوسته در تلاش برای ابداعات دیگر بوده است، لذا با داشتن پیشینه ای پربار در خلاقیت و ابتکار به یک مرجع واقعی در زمینه های نوشتاری در دنیا قرار گرفته است. خودنویس واترمن با داشتن بدنه ای آبی ظریف و باریک و گیره و حلقه ای با روکش پالادیوم، و سرقلمی از جنس استیل ضد زنگ به شما تجربه نوشتاری روان را هدیه می دهد.

Waterman Fountain pen

خودنویس لامی سافاری

لامی سافاری یکی دیگر از خودنویس های مشهور بدلیل طراحی کلاسیک و داشتن بدنه ای پلاستیکی و گیره ای سه گوش بسیار مورد استقبال علاقه مندان نوشت افزار قرار گرفته است. داشتن بدنه ای از جنس زغال سیاه و سرقلمی با روکش استیل زیبایی خاصی به این قلم داده است. به طوری که به عنوان یک محصول پرطرفدار در سراسر جهان قرار گرفته است. همچنین داشتن بدنه ای ارگونیک به شما امکان نوشتاری روان و طولانی مدت را بدون احساس ذره ای خستگی می دهد.

Lamy Fountain pen

خودنویس Nemosine Fission

یک شگفتی غیرمنتظره در صنعت نوشت افزار ایجاد کرده است. با توجه به بدنه فلزی سنگینی که دارد و با داشتن گیره و حلقه کروم، جزء یکی از زیباترین قلم ها محسوب می شود. همچنین داشتن سرقلمی از فولاد ضد زنگ به سبک نوشتاری روان و در عین حال ظریف کمک بسیار نموده است. هر قلم به طور کامل در ایالات متحده، همراه با جعبه اعلاء و یک کاتریج اضافی جوهر به همراه دفترچه راهنما بازرسی و بسته بندی می شوند.

Nemosine Fission Fountain pen

خودنویس Sailor 1911

این خودنویس به افتخار دریانورد معروف، 25 سال پیش معرفی شد. از همان ابتدا در ساخت این قلم نهایت دقت در طراحی و کیفیت صورت گرفته به طوری که با داشتن سرقلمی از طلای 21 کارات به شما تجربه نوشتاری شگفت انگیز را ارائه می دهد.

Sailor 1911 Fountain pen

خودنویس سونت پارکر

سونت پارکر یکی دیگر از شگفتی ها در بازار جهانی نوشت افزار است که با داشتن طراحی منحصر به فرد، هر نگاهی را مجذوب خود می کند. طراحی کلاسیک و بدنه ای از جنس لاک مشکی با خطوط سیاه و سفید زیبایی خاصی به این خودنویس هدیه داده است. گیره ای با روکش پالادیوم و طلای 18 کارات و سرقلمی از جنس رودیوم، نوشتاری روان را سبب می شود. با سونت پارکر حس خاص بودن را تجربه کنید.

Sonnet Fountain pen

خودنویس پایلوت vanishing

خودنویس pilot vanishing یکی دیگر از خودنویس ها در بازار جهانی است که در ابتدای سال 1963 ساخته شده است. مهندسی دقیق و مکانیزم داخلی این امکان را می دهد که در زمان هایی که از قلم استفاده نمی شود، نوک قلم به داخل برود. از دیگر ویژگی های این خودنویس داشتن بدنه فلزی همراه با سر قلمی با طلای 18 عیار می باشد که درون جعبه ای اعلاء با جوهر کاتریج قرار گرفته است.

 Fountain pen pilot vanishing.

یکی دیگر از خودنویس ها به نام Platinum Preppy است که با اینکه قیمت ارزانی دارد اما از کیفیت و طراحی فوق العاده ای برخوردار است. و به عنوان یکی از خودنویس های پرطرفدار در بازار جهانی عرضه شده است.

 

Platinum Preppy Fountain pen

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی