روان نویس زبرا ساراسا بسته 20 رنگ

وضعیت : ناموجود
    روان نویس ساراسا زبرا با مغزی ژله ای و قطر نوشتاری 0.5 میلیمتر در 20 رنگ متنوع و زیبا ارائه شده است. روان نویس زبرا مدل Sarasa از طریق نوک ظریف خود خطی صاف و بدون لک به همراه جریانی دائمی جوهر برای شما می کشد.
برند :
پرداخت در محل

سرویس ویژه شهر تهران

ارسال به سراسر کشور

تهران ارسال رایگان خرید 700 هزار تومان

پاسخگویی 24 ساعته

از طریق شبکه های اجتماعی

2 روز ضمانت بازگشت وجه

شرایط بازگشت و تعویض کالا

زبرا یک شرکت ژاپنی در زمینه تولید نوشت افزار است که علامت تجاری این شرکت در سال 1914به ثبت رسید. در سال ۱۹۴۵ تمام امکانات و دستگاه های زبرا تحت حملات بمب گذاری متفقین در جنگ جهانی دوم از بین رفت. اما در سال 1948 اولین بازسازی انجام شد و ادامه پیدا کرد و پس از اتمام طرح دوم بازسازی در سال ۱۹۵۰، تولید انبوه محصولات این برند گسترش پیدا کرده و کیفیت کالاها تثبیت شد. زبرا در سال ۱۹۸۲ در نیویورک آمریکا و در سال ۱۹۹۲ در انگلیس شعب خود را تأسیس کرد و تا سال ۱۹۹۵ به کانادا و اندونزی وارد شد و تا سال ۲۰۰۱ به مکزیک و شانگهای رفت و در سال ۲۰۱۵ ورودش را به سنگاپور جشن گرفت.

این شرکت طیف گسترده ای از قلم، مداد و انواع روان نویس در رنگ بندی متنوع را ارائه می دهد. خودکار و روان نویس جزء وسایلی است که به صورت روزمره به منظور ثبت موضوعات و یادداشت های کاری از آنها استفاده می‌شود. روان نویس زبرا مدل Sarasa از طریق نوک ظریف خود خطی صاف و بدون لک به همراه جریانی دائمی جوهر برای شما می کشد.

ویژگی های روان نویس
نوع روان نویس
نوک ساچمه ای
قطر نوشتاری
0.5 میلیمتر
گیره
پلاستیک
جنس بدنه
پلاستیک نرم
رنگ بندی
20 رنگ
عملکرد
فشاری
قابلیت شارژ
ندارد
سایر
مغزی ژله ای
امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی
وضعیت : موجود شد به من اطلاع بده متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نمی باشد. لطفا از لیست محصولات مرتبط در پایین خرید نمایید
کد کالا: ZB-ZJJB15-20C-A1 | سازنده: زبرا Zebra