بهترین قلم ها برای نقاشی و تصویرسازی کدام ها هستند؟

بهترین قلم ها برای نقاشی و تصویرسازی کدام ها هستند؟

قلم های مناسب برای کشیدن نقاشی در زمان گذشته فقط مورد استفاده هنرمندان، نقاشان، مهندسین و یا تصویرگران قرار می گرفت. اما امروزه با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و نوآوری در تولید لوازم التحریر، قلم هایی برای استفاده روزمره در طراحی و رنگهای متنوع وارد بازار جهانی نوشت افزار شده است. در این مقاله ما سعی داریم به شما 4 قلم با برند سرشناس را معرفی کنیم تا بتوانید تصویری زیبا به ارمغان آورید.

قلم های مناسب برای کشیدن نقاشی در زمان گذشته فقط مورد استفاده هنرمندان، نقاشان، مهندسین و یا تصویرگران قرار می گرفت. اما امروزه با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و نوآوری در تولید لوازم التحریر، قلم هایی برای استفاده روزمره در طراحی و رنگ های متنوع وارد بازار جهانی نوشت افزار شده است. در این مقاله ما سعی داریم به شما 4 قلم با برند سرشناس را معرفی کنیم تا بتوانید تصویری زیبا به ارمغان آورید.

  • قلم های نوک نمدی تریپلاس استدلر: این مجموعه دارای بدنه ای مثلثی شکل به همراه سرقلم محکم و مقاوم در برابر فشار است. این مجموعه دارای بدنه ای کاملا خوش دست است که در اثر استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دست را خسته نمی کند. پس با مجموعه قلم های نوک نمدی تریپلاس استدلر به خلق ایده های نو و نوآورانه ای بپردازید.

روان نویس نوک نمدی استدلر

  • قلم نازک نویس بیک: این مجموعه دارای جوهری کاملا شفاف و با کیفیت برای رنگ آمیزی و طراحی هستند. سرقلم این مجموعه دارای پوششی فلزی به همراه قطر نوشتاری 0.9 میلیمتر است که برای نقاشی کاملا مناسب و ایده آل است.

روان نویس رنگی بیک

  • قلم نازک نویس پوینت 88 استابیلو: محصولات استابیلو به کیفیت معروف اند.  به مجموعه قلم پوینت 88 دارای طراحی منحصر به فردی است که با داشتن بدنه ای راه راه نگاه هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. همچنین با داشتن سرقلم فلزی محکم و با دوام به شما امکان نوشتاری روان و ایمن را هدیه می دهد. ضخامت نوشتاری این مجموعه 0.4 میلیمتر است که برای نقاشان و هنرمندان کاملا مناسب است.

روان نویس پوینت 88 استابیلو

  • ماژیک های دائمی شارپ: مجموعه این ماژیک نقاشی به دلیل اینکه در تمامی سطوح قابل استفاده هستند بسیار مورد علاقه عموم قرار گرفته اند. این مجموعه دارای طراحی منحصر به فرد همراه با سرقلمی محکم و نوشتاری فوق العاده ریز است که نگاه های بسیاری را مجذوب خود می کند. همچنین جوهر استفاده شده در این مجموعه بسیار با کیفیت است به طوری که وضوح و روشنی خود را در طی مدت زمان طولانی از دست نمی دهد و دقیقا مانند روز اول به همان وضوح دیده می شود.

ماژیک شارپ

 شما در سایت فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر دفتردستک می‌توانید تجربه خوب خرید اینترنتی لوازم التحریر را تجربه کنید و انواع لوازم التحریر و نوشت افزار را در دفتردستک تهیه کنید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی