ایده های کاردستی دخترانه آسان در خانه

ایده های کاردستی دخترانه آسان در خانه

گرفتن یک مداد رنگی یا قلم مو و یا قیچی در دست باعث رشد ماهیچه هایی می شود که بعدها به کودکان پیش دبستانی کمک می کند دکمه لباس و یا بند کفش خود را به درستی ببندند. در اینجا سؤالی که پیش می آید این است که آیا می دانستید ساخت کاردستی دخترانه آسان یک راه عالی برای یادگیری الگوها و تمرین شمارش و اعداد برای کودکان است؟

گرفتن یک مداد رنگی یا قلم مو و یا قیچی در دست باعث رشد ماهیچه هایی می شود که بعدها به کودکان پیش دبستانی کمک می کند دکمه لباس و یا بند کفش خود را به درستی ببندند. در اینجا سؤالی که پیش می آید این است که آیا می دانستید ساخت کاردستی دخترانه آسان یک راه عالی برای یادگیری الگوها و تمرین شمارش و اعداد برای کودکان است؟ اینها مهارت هایی هستند که کودکان بعدها در ریاضیات از آنها استفاده خواهند کرد! دختر بچه ها برای ساخت کاردستی دخترانه همچنین می ‌توانند با شمارش تعداد مراحل در دستورالعمل‌ ها یا جمع ‌آوری تعداد صحیح مؤلفه‌ هایی که برای تکمیل پروژه انتخابی خود به آنها نیاز دارند، 1، 2، 3 خود را تمرین کنند و با شمارش اعداد آشنا شوند.

کاردستی دخترانه

کودک هنگام کار با کاغذ و مقوا برای ساخت یک کاردستی دخترانه زیبا، نه تنها به رشد مهارت های فکری و ذهنی خود در آینده کمک میکند، بلکه باعث آشنایی کودک با رنگ ها، اشکال، اعداد نیز می شود.

در ادامه به شما چند ایده برای ساخت کاردستی دخترانه ساده آموزش می دهیم.

کاردستی دخترانه آسان با کاغذ و مقوا

در این قسمت سعی داریم به شما ساخت عروسک ژاپنی کیمونو را آموزش دهیم. این عروسک ژاپنی زیبا یک کاردستی دخترانه فانتزی است.

  • گام 1: ابتدا الگوی زیر را با بالاترین کیفیت چاپ کنید.

کاردستی دخترانه فانتزی

  • گام 2: هر قطعه را با دقت برش دهید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 1)

  • گام 3: قطعه ای که چهره دختر را نشان می دهد به یک مقوا نازک بچسبانید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 2)

  • گام 4: حال به دقت چهره دختر را برش دهید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 3)

  • گام 5: تکه های مو و گردن را روی قسمت پشتی صورت که به تازگی آن را برش داده اید با استفاده از چسب مایع یا چسب ماتیکی بچسبانید. مطمئن شوید که آن را منظم تراز نمایید. قبل از رفتن به مرحله بعد، بگذارید کاملاً خشک شود.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 4)

  • گام 6: همانطور که در تصویر نشان داده شده است، قسمت یقه را تا کنید. در نسخه چاپی، اگر خط چین یا چین را نمی بینید، دوباره تصویر را بررسی نمایید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 5)

  • گام 7: قسمت یقه تا شده را چسب بزنید. باید تا نیمه در پشت گردن دختر قرار گیرد، به طوری که طول هر طرف یکسان باشد و به شکل V در بیاید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 6)

  • گام 8: شروع به درست کردن بدنه کیمونو کنید. ابتدا قسمت یقه را تا کنید و به صورتی عمل کنید تا رنگ الگو همچنان به سمت بیرون باشد.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 7)

  • گام 9: قسمت صورت دختر را به قسمت کیمونوی تا شده بچسبانید. دقیقاً مطابق تصویر زیر عمل کنید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 8)

  • گام 10: همانطور که در تصویر نشان داده شده است، گوشه بالای کیمونو را روی آن تا کنید تا شکل V شکل بگیرد. سمت بالا را به همین ترتیب تا کنید تا ناحیه شانه کامل شود. مطمئن شوید که قطعه یقه دیگری که قبلاً وصل کرده اید همچنان بالای یقه کیمونو خودنمایی می کند.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 9)

  • گام 11: همانطور که در تصویر نشان داده شده است، اکنون طول کیمونو را تا کنید. هر دو سمت چپ و راست را با هم تا کنید. نتیجه نهایی باید مربع و یکدست به نظر برسد.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 10)

  • گام 12: کمربند را تا کنید و بر روی کمر کیمونو خود قرار دهید و در نهایت آن را بچسبانید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 11)

  • گام 13: دو تکیه آستین را تا کنید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 12)

  • گام 14: آستین ها را مطابق تصویر به پشت کیمونو بچسبانید.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 13)

  • گام 15: دختر ژاپنی با لباس کیمونوی تکمیل شده را نگاه کنید. در صورت نیاز هر چیزی را در جای خود قرار دهید و اجازه دهید کاملاً خشک شود. او اکنون بعنوان یک کاردستی دخترانه جدید زینت بخش دیوار اتاق کودک خواهد شد.

کاردستی دخترانه آسان (تصویر 14)


بیشتر بخوانید : کاردستی با کاغذ رنگی و مقوا 


 

ایده ی ساخت کاردستی دخترانه برای مدرسه

برای ساخت کاردستی دخترانه شیک برای مدرسه، بهتر است به سراغ وسایلی بروید که کارایی بیشتری در راه علم و دانش دارند. در این قسمت به شما چند ایده ساده برای درست کردن وسایلی که در طول تحصیل به آنها نیاز پیدا میکنید را معرفی میکنیم.

- چگونه جاقلمی شیشه ای درست کنیم؟

ابتدا چند طرح با کیفیت از ابزار تحریر را پیدا کرده و پرینت بگیرید. سپس شروع به رنگ آمیزی کنید. در مرحله بعد کار برش را آغاز کنید. سعی کنید برش های تمیزی انجام دهید. یک شیشه مانند شیشه مدبا با دهانه گشاد بردارید و آن را با دقت تمیز کنید، سپس تصاویر برش داده شده را بر روی بدنه شیشه بچسبانید و صبر کنید تا کاملاً خشک شوند. در اینجا شما با کمترین هزینه یک جاقلمی زیبا و البته کاربردی برای میز تحریر خود درست کرده اید.

کاردستی دخترانه ساده

- چگونه پوشه مقوایی درست کنیم؟

یکی دیگر از انواع کاردستی دخترانه آسان، ساخت پوشه مقوایی است. لازم است ابتدا یک مقوای نسبتاً ضخیم به اندازه کاغذ A3 (42x29.7 سانتیمتر) تهیه کنید و آن را از وسط تا کنید تا پوشه مقوایی شما آماده شود. سپس برای اینکه ظاهری زیبا داشته باشد می توانید آن را تزئین کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید یک گل آفتابگردان زیبا مطابق تصویر زیر بر روی آن داشته باشید، بهتر است 16 دایره به اندازه 5 سانتیمتر برش داده و هر کدام از آن ها را مطابق تصویر زیر تا بزنید. سپس بعد از اتمام به دایره وسط گل آفتابگردان بچسبانید. چند دقیقه منتظر بمانید تا تمامی گلبرگ ها خشک شوند. سپس یک استوانه سبز رنگ به عنوان ساقه و یک دایره 5 سانتیمتری دیگر برای برگ گل برش دهید و به گل آفتابگردان خود بچسبانید. حال زمان چسباندن دایره بزرگ زرد رنگ که به عنوان مرکز گل نامگذاری شده؛ بر روی مقوای آبی رنگ است. همچنین میتوانید از دستمال کاغذی به رنگ سیاه یا قهوه ای به عنوان عنصر تزئینی در مرکز گل استفاده کنید. نتیجه نهایی باید شبیه به تصویر زیر باشد.

کاردستی دخترانه جدید

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی