معرفی بهترین خودنویسی هایی که می توان با خود ب سفر برد

معرفی بهترین خودنویسی هایی که می توان با خود ب سفر برد

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که در زمان سفر کدام یک از خودنویس های خود را به همراه داشته باشید؟ فکر کردن به اینکه در زمان هایی که به دور از خانه و مجموعه قلم های خود باشید بسیار دشوار است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما چند نمونه خودنویس ایمن و مطمئن را معرفی نماییم.

در زمان سفر چه خودنویسی همراه خود داشته باشید؟

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که در زمان سفر کدام خودنویس خود را به همراه داشته باشید؟ فکر کردن به اینکه در زمان هایی که به دور از خانه و مجموعه قلم های خود باشید بسیار دشوار است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما چند نمونه خودنویس ایمن و مطمئن را معرفی نماییم.


خرید انواع خودنویس لوکس با قیمت عالی


  • TWSBI Vac Mini

این خودنویس از نظر اندازه نسبت به سایر خودنویس ها کوتاه تر است اما مسئله شگفت انگیز این است که مخزن جوهر نسبتا بزرگی دارد یعنی چیزی در حدود 1.98 میلی لیتر. با این خودنویس بدون هیچگونه نگرانی از تمام شدن جوهر می توانید ساعت ها با خیالی راحت و بدون جوهرریزی بنویسید. همچنین سرقلم این خودنویس از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این خودنویس دارای یک سوپاپ است که شما با بستن آن می توانید در زمان تغییر ارتفاع از جوهرریزی جلوگیری نمایید.

خودنویس وک مینی

  • Kaweco Liliput

اگر قصد سفر دارید و جای بسیار کمی دارید پس خودنویس لیلی پوت کاوکو را انتخاب کنید. این خودنویس زمانی که درب آن بسته است چیزی در حدود 10 سانتیمتر طول دارد به طوری که یکی از قدیمی ترین مجموعه های کاوکو است که با سبک ساده خود در سال 1908 مصرف کنندگان را مسحور کرد. این مدل در آن زمان از جنس ابونیت (لاستیک سخت) ساخته می شد. امروزه نیز لیلی پوت کاوکو فقط از سه جزء درپوش، بدنه و سرقلم ساخته می شود. به دلیل کوچک بودن اندازه به راحتی می توانید این خودنویس را همه جا با خود حمل کنید و خاطرات روزانه خود را بنویسید. در زمان تمام شدن جوهر نگران نباشید چون کاوکو مانند رنگین کمانی از رنگ فشنگ جوهر مخصوص دارد و شما می توانید در دنیایی از رنگ دست نوشته های خود را بنویسید.

خودنویس لی لی پوت

  • Traveler’s Brass Pen

نمی توانید قلمی بهتر از خودنویس مسافرتی برنجی برای یادداشت برداری و ترسیم خطوط پیدا کنید. همچنین می توانید یک بند در قسمت بالای کلاهک قرار دهید تا خودنویس شما همیشه همراهتان باشد و یا آن را به دور دفترچه خود متصل کنید تا سفری لذت بخش داشته باشید. این خودنویس از باکیفیت ترین و سخت ترین نوع فلز برنج ساخته شده است تا به عنوان همراه همیشگی شما تلقی گردد.

خودنویس مسافرتی

  • Pilot Prera

این مهم نیست که شما به سواحل دریا سفر کرده اید و یا در حال پیاده روی در ساحل هستید خودنویس Pilot Prera بهترین همراه در کیف شما خواهد بود. داشتن بدنه شفاف زیبایی منحصر به فردی به قلم داده است همچنین شما می توانید از میزان جوهر باقی مانده مطلع شوید و با خیالی آسوده خاطرات و ایده های خودتان را بر روی کاغذ بکشید.

خودنویس پایلوت

  • Platinum Procyon

با خودنویس Platinum Procyon با خیالی راحت و بدون نگرانی از تمام شدن جوهر بعد از یک روز کاری بنویسید. این خودنویس با داشتن سرقلمی مطمئن به شما حس خوب نوشتن را هدیه می دهد.

خودنویس پرسیون

کلکسیون خودنویس

 فروشگاه اینترنتی دفتردستک، تجربه خوب خرید اینترنتی لوازم تحریر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی