چطور از خودکار خشک شده دوباره استفاده کنیم؟

چطور از خودکار خشک شده دوباره استفاده کنیم؟

زمانی که قلم مورد علاقه شما نمی نویسد و یا دچار قطع و وصلی می شود این امکان وجود دارد که شما بسیار آزرده خاطر شوید اما به یاد داشته باشید زمانی که دچار این مسئله می شوید چندین نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک بسیار شایانی کند. پس با ما در این مقاله همراه شوید.

زمانی که خودکار و قلم مورد علاقه شما نمی نویسد و یا دچار قطع و وصلی می شود این امکان وجود دارد که شما بسیار آزرده خاطر شوید اما به یاد داشته باشید زمانی که دچار این مسئله می شوید چندین نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک بسیار شایانی کند.

پس با ما در این مقاله همراه شوید:


برای خرید جوهر با قیمت عالی کلیک کنید

  • سطح جوهر را بررسی کنید

شاید عجیب نباشد زمانی که قلم شما جوهری برای نوشتن نداشته باشد پس با آن نمی توان نوشت. اگر متوجه این موضوع شدید که قلم شما نمی نویسد اول از همه مخزن جوهر آن را بررسی کنید و اگر جوهر کمی در مخزن قرار داشت آن را مجددا پر نمایید و یا زمانی که به جوهر دسترسی ندارید از فشنگ های جوهر استفاده نمایید.

  • مطمئن شوید مخزن جوهر به درستی سر جای خود قرار گرفته است

اگر می خواهید تجربه نوشتاری بدون هر گونه جوهر ریزی را داشته باشید ابتدا از قرارگیری کارتریج در جای خود اطمینان حاصل نمایید. در صورت وجود نشت هوا بین کارتریج و جوهر جریان مویرگی به شدت کم می شود و دیگر قلم شما به روانی روز اول نمی نویسد. همچنین باید مطمئن شوید که کاتریج کاملا پر باشد و اندکی فشار به حرکت جوهر در داخل کارتریج کمک می کند.

  • از تمیز بودن قلم خود اطمینان حاصل کنید

تمیز کردن قلم بهترین راه حل برای کمک به نوشتن آن است. ممکن مواد یا تکه هایی از جوهر خشک شده مانع از راه عبوری جوهر شود و حرکت جوهر را کند یا قطره چکانی کند. برای تمیز کردن سرقلم و جوهر می توانید از یک لیوان آب و یا آب جاری استفاده کنید. حتی برای تمیز کردن می توانید به وسیله یک سرنگ کار تمیز کردن سرقلم را انجام دهید.

  • استفاده از کاغذهای برنجی

برای تمیز کردن دندانه های زیرین سرقلم از جوهر می توانید از فیبرهای کاغذی استفاده کنید. با استفاده از فیبر کاغذی به راحتی می توانید جوهر های خشک شده یا مواد زاید را از سرقلم جدا کنید.

  • تعویض جوهر را در نظر بگیرید

آیا قلم شما در زمان نوشتن نمی نویسد و یا قطع و وصل می شود؟ جوهر انتخابی می تواند این مشکل را برطرف کند. باید قلم خود را به خوبی تمیز کنید و با یک جوهر با کیفیت پر نمایید.

شاید در زمان ننوشتن قلم وسوسه شوید که سرقلم را به نوک زبانتان تماس کوتاهی دهید اما این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود! امیدواریم که اگر با مشکل قطع و وصلی قلم روبرو شدید برخی از این نکات را به خاطر بسپارید و بتوانید قلم خود را با خیال راحت و به سرعت دوباره روان کنید.

  شما می‌توانید در دفتردستک، لذت یک خرید اینترنتی لوازم تحریر را تجربه کنید و بدون دغدغه و صرف وقت انواع لوازم التحریر مورد نیاز خود را مانند خودکار، خودنویس، دفتر یادداشت و بسیاری دیگر از نوشت افزارها و لوازم تحریر را سفارش دهید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی