جا کلیدی

4
جا کلیدی

تقریبا تمام افراد در هر سن و با هر نوع کسب و کار یک یا چند کلید دارند که برای نظم بخشیدن به آن ها نیاز به جاکلیدی است. فروش جاکلیدی در مدل ها و اندازه های مختلف صور می گیرد و هر کس بسته به سلیقه خود هر یک را انتخاب می کند.

انواع جاکلیدی

انواع جاکلیدی بر مبنای جنس و نوع کاربرد آنها از هم تفکیک می شوند. جاکلیدی دستی و قابل حمل که در کیف و جیب لباس به راحتی قرار می گیرد و جاکلیدی دیواری که بر روی دیوار نصب می شود و گزینه مناسبی برای استفاده در منازل، کارگاه ها و انبار است تا کلیدها مختلف منظم به گیره های آن آویز شوند و پیدا کردن کلید مورد نظر با سهولت انجام شود.

جاکلیدی چرمی

در این مدل از چرم طبیعی حیوانات برای ساخت جاکلیدی استفاده شده است که دارای رنگبندی و مدل های بسیار متنوعی است همچنین از قیمت و ارزش قابل توجهی برخوردار است.

جاکلیدی چوبی

چوب یکی از در دسترس ترین مواد است که در ساخت جاکلیدی میتوان از آن استفاده کرد. چوب به راحتی برش میخورد و به سرعت رنگ را به خود می گیرد. شما در فروشگاه اینترنتی دفتردستک امکان خرید اینترنتی جاکلیدی چوبی پیکاردو را در طرح و رنگ های متنوع خواهید داشت.

جاکلیدی فلزی

جاکلیدی فلزی در مدل ها و رنگ های متنوع و با فلزات مختلف طراحی و تولید می شوند. از جمله مجموعه های پرطرفدار در جاکلیدی فلزی می توان به جاکلیدی پارتیکل لاتن اشاره نمود. هم اکنون خرید جاکلیدی لاتن در فروشگاه اینترنتی دفتردستک امکان پذیر است.

جاکلیدی نمدی

نمد یکی از عناصر صنایع دستی ایرانی است که از پشم رنگ شده حیواناتی نظیر گوسفند ساخته شده است. در نتیجه این نوع جاکلیدی دارای کیفیت و دوام مناسب و تنوع در طرح و رنگ است.

نکات مهم در انتخاب جاکلیدی

اولین نکته ای که باید در خرید آنلاین جاکلیدی مناسب در نظر بگیرید جنس و نوع کاربرد آن است. معمولاً جنس بدنه جاکلیدی ها فلزی، چرمی، چوبی، پلاستیکی و یا پارچه ای است. می توان گفت جاکلیدی های فلزی از مقاومت بالاتری برخوردارند و به مرور زمان آسیب کمتری به آن وارد می شود. با توجه به تولید گسترده جاکلیدی ها در رنگ ها و مدل های مختلف می توان گفت که یک جاکلیدی دستی و قابل حمل می تواند به صورت همزمان چند کاربرد داشته باشد. برای مثال می تواند چراغ قوه، چاقوی مسافرتی، فلش مموری و یا عروسک تزئینی باشد. چنین وسیله ای نسبت به یک جاکلیدی معمولی کاربردی تر است و توجه عموم مردم را به خود جلب می کند.

قیمت جاکلیدی

قیمت هر محصول بسته به جنس و نوع کاربرد و نام تجاری آن بسیار متفاوت است. اما به طور کلی قیمت جاکلیدی دستی و قابل حمل به دلیل مصرفی بودن آن نیازمند صرف بودجه ای است که شما بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از آن استفاده نمایید. در فروشگاه دفتردستک انواع مختلفی از جاکلیدی با طرح و رنگبندی متنوع عرضه شده است تا شما بتوانید بسته به نیاز خود یکی از موارد را خریداری نمایید.

خرید اینترنتی جاکلیدی با برندهای متنوع از دفتردستک

در فروشگاه اینترنتی دفتردستک جا کلیدی از دو برند لاتن (Laton) و پیکاردو (Picardo) عرضه شده است. پیکاردو یک جا کلیدی فانتزی چوبی با طرحی از حیوانات است که برای دانش آموزان و یا کودکان که تمایل دارند فضای شخصی خود مانند کمد و کشو وسایل را مدیریت کنند گزینه بسیار مناسب و جذابی است. در مقابل جا کلیدی لاتن است که یک ایده نوین در ساخت جاکلیدی ها ارائه داده است و آن طراحی منحصربفرد حلقه جاکلیدی است تا به سهولت بتوان هر کلیدی را آن افزود. بر خلاف حلقه معمول جاکلیدی ها پارتیکل لاتن یک رشته پیچیده شده همانند مفتول است که با یک پیچ محکم می شود. جنس آن از نیکل است و دو پیچ اضافه در بسته آن عرضه شده است. همراه داشتن یک جاکلیدی که اول نام خودتان یا کسانی که دوستشان دارید و یا حتی اول نام تجاری شرکتتان با حروف انگلیسی بر روی آن درج شده است؛ حس دلنشینی دارد و هر فردی را برای داشتن آن هیجان زده خواهد کرد.