جا قلمی چرم

18
جا قلمی چرم

قبل از اینکه وارد دنیای قلم های لوکس شوید، باید توجه داشته باشید هر قلم نیازمند پوششی برای نگهداری است تا به بدنه و اجزاء قلم آسیبی نرسد. یکی از وسایل مورد نیاز برای افرادی که به قلم لوکس علاقه مند هستند داشتن جا قلمی است که در دو قالب لفاف و کیف در بازار جهانی نوشت افزار تولید و عرضه شده. خرید جا قلمی چرم گزینه بسیار مناسب برای نگهداری قلم لوکس در یک کیف و یا لفاف زیبا و ظریف است و این امکان را فراهم می کند تا به راحتی قلم و یا قلم های لوکس خود را حمل نمایید بدون آنکه به بدنه قلم آسیبی وارد شود.

انواع جا قلمی چرم

قلم های گران قیمت اگر به درستی نگهداری نشوند ممکن است آسیب ببینند و این در حالی است که در برخی موارد مانند آسیب به بدنه قلم، امکان درست کردن آن وجود ندارد! بنابراین با خرید اینترنتی جا قلمی چرم می توان از بروز چنین اتفاقاتی تا حد زیادی جلوگیری کرد. فروش جا قلمی چرم در چند طرح مشخص صورت می گیرد.

لفاف چرم و کتان

لفاف ها عمدتاً بصورت لفاف تکی یا دو تایی عرضه می شوند. بسیار سبک و کم حجم هستند و به راحتی در جیب لباس و یا کیف دستی جا می شوند.

کیف جا قلمی چرم

کیف جا قلمی چرم نیز بصورت تکی، دو تایی، سه تایی و سفری عرضه می شود که بطور معمول بوسیله دکمه، مگنت و یا زیپ باز و بسته می شود. اگر شخصی هستید که مجموعه ای متنوع از قلم لوکس به همراه لوازم جانبی مانند کانورتور، فشنگ جوهر و ... دارید و خواهان آن هستید که مجموعه خود را در سفرها و یا حتی در محیط کار به همراه داشته باشید کیف جا قلمی مسافرتی با فضاهای مختلفی که درون آن طراحی شده است میتواند گزینه مناسب و بسیار کاربردی برای شما باشد. شما میتوانید این محصول فوق العاده را از برند کاوکو انتخاب و خریداری نمایید.

نکات مهم در انتخاب جا قلمی چرم

اگر به دنبال خرید آنلاین جا قلمی چرم مناسب هستید لازم است در هنگام خرید به چند نکته توجه نمایید. بهتر است هنگام خرید جا قلمی برای 2 یا 3 قلم، محصول دارای محفظه تقسیم باشد چرا که از ایجاد ساییدگی بدنه قلم ها به یکدیگر جلوگیری می نماید. همچنین چنانچه دارنده مجموعه ای از قلم لوکس هستید جهت حمل و یا نگهداری مجموعه خود بهتر است کیف جا قلمی که دارای فضاهای مختلف برای نگهداری قلم و لوازم جانبی مربوط به آن است را انتخاب نمایید.

قیمت جا قلمی چرم

همانند دیگر محصولات نام تجاری، نوع، جنس و اندازه در قیمت جا قلمی چرم بسیار مؤثر است. بطور معمول قیمت لفاف چرم به دلیل ساختار ساده آن مناسب تر از کیف جا قلمی است. در فروشگاه دفتردستک هر دو نوع جا قلمی چرم در رنگ های متنوع عرضه شده است.

خرید اینترنتی جا قلمی چرم با برندهای متنوع از دفتردستک

فروشگاه اینترنتی دفتردستک با ارائه مجموعه متنوعی از قلم لوکس با برندهای جهانی معتبر همینطور لوازم جانبی مرتبط با این گروه از محصولات مانند جوهر، کانورتور، مغزی یدک و ... به همراه انواع جا قلمی چرم از برند جهانی کاوکو (Kaweco) و مونته گراپا (Montegrappa) توانسته است رضایت مخاطبین خود را جلب نماید. کلیه محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند. در هر لحظه از خرید شما می توانید از مشاوره کارشناسان ما استفاده کرده و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.