بخارگر لباس (اتوی ایستاده)

1
بخارگر لباس (اتوی ایستاده)

ظاهر لباس در افراد یکی از اصلی ترین موارد برای داشتن یک پوشش تمیز و آراسته است. داشتن ظاهری مرتب به بالا بردن جایگاه اجتماعی شما کمک می کند و شما را موفق‌ تر نشان می‌دهد. اتو کشیدن درست لباس به شما در رسیدن به این اهداف کمک خواهد کرد. شما برای از بین بردن چین و چروک لباس هایتان چه کاری انجام میدهید؟ آیا از بخارگر لباس استفاده می کنید؟

بخارگر و یا اتو ایستاده یک راهکار عالی برای از بین بردن چین و چروک لباس هایتان است. آبی که درون مخزن بخارگر وجود دارد به مرور زمان گرم می شود و در نهایت تبدیل به بخار می شود و از طریق سوراخ هایی که روی دستگاه تعبیه شده است، خارج می شود و الیاف لباس را باز می کند و تمامی چین و چروک ها را در کسری از زمان از بین می برد. ظاهر این بخارگرها به گونه ای طراحی شده است که فضای کمی را اشغال می کنند و وزن کمی داشته و سبک هستند تا حمل آنها آسان باشد.

همچنین برای پارچه های ظریف مانند انواع تور و حریر و ابریشم خطر سوختن را کاهش میدهند! بطور معمول در منازل پس از شست و شوی پرده ها یکی از دغدغه هایی که وجود دارد از بین بردن خطوط روی پرده و صاف شدن سطح پارچه است که با توجه به ابعاد پرده معمولاً کار دشواری است اما با خرید بخارگر لباس این مشکل به راحتی قابل حل شدن است تا شما یک پرده صاف همانند روز اول داشته باشید.

بخارگر لباس برای استفاده در زمان محدود و لحظه آخر بسیار مناسب هستند. اگر قبل از وارد شدن به اتاق جلسه در محل کار و یا استقبال از مهمان خود در دفتر کار بخواهید ظاهری آراسته تر داشته باشید و خطوط ایجاد شده بر روی لباستان را از بین ببرید وجود یک دستگاه بخارگر لباس در دفتر کارتان بسیار مفید خواهد بود!

انواع بخارگر لباس

فروش بخارگر لباس در دو مدل ایستاده و دستی در بازار صورت می گیرد.

- بخارگر لباس دستی

بخارگرهای دستی به علت ابعاد کوچکی که دارند، بیشتر مورد استفاده کسانی قرار می گیرند که تمایل دارند این وسیله را همراه خود در مسافرت و یا در محل کار داشته باشند. این بخارگرها مناسب برای از بین بردن چین و چروک لباس ها و مصارف معمولی روزانه است.

- بخارگر لباس ایستاده

این مدل به دلیل اینکه مخزن آب بزرگی دارد و روی زمین قرار گرفته است به طور معمول از آن تحت عنوان بخارگر لباس ایستاده یا اتوی ایستاده یاد می شود. همچنین این دستگاه دارای چرخ هایی برای حرکت راحت بر روی زمین است که شما به راحتی میتوانید دستگاه را جا به جا نمایید. این مدل بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد مرتب کردن لباس و یا پرده را دارند و بیشتر برای انجام کارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم در انتخاب بخارگر لباس

قبل از خرید اینترنتی بخارگر لباس مناسب باید به موارد زیر توجه کنید:

- توجه کنید که جنس کفی دستگاه تفلون باشد.

- توجه کنید تا مخزن آب دستگاه قابلیت تنظیم دمای بخار خروجی آب را داشته باشد.

- توجه کنید تا در مدل های هوشمند دستگاه دارای نشانگر مخصوص برای میزان آب باقی مانده باشد تا به محض رو به اتمام بودن آب هشدار دهد.

- توجه کنید در مدل بخارگر لباس ایستاده رسوب زدایی به صورت اتوماتیک انجام می شود اما در مدل های دستی حتماً باید رسوب زدایی به صورت فیزیکی انجام شود.

- توجه کنید که هر چقدر وزن دستگاه کمتر باشد، حمل و نقل آن آسان تر است.

- توجه کنید که زمان کمی برای گرم شدن آب مخزن صرف شود تا در وقت و مصرف برق صرفه جویی شود.

- نکته پایانی توجه کردن به دکمه قطع خودکار دستگاه است.

قیمت بخارگر لباس

بخارگر لباس نیز همانند دیگر محصولات دارای مجموعه های متنوعی است که با توجه به قابلیت هایی که هر کدام از دستگاه ها دارند قیمت آنها نیز متغیر است. قیمت بخارگر لباس در بازار تابع عواملی مانند نام تجاری، چگونگی عملکرد بخارگر، هوشمند بودن، وزن دستگاه، ایستاده و یا دستی بودن و میزان گنجایش مخزن آب دستگاه است.

خرید اینترنتی بخارگر لباس با برندهای متنوع از دفتردستک

با در نظر گرفتن کلیه مواردی که به آن اشاره شد در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک امکان خرید آنلاین بخارگر لباس بایترون (Bitron) در دو رنگ آبی و سفید برای کاربران میسر است که شما با تهیه آن می توانید از ظاهر آراسته خود و خانه تان مطمئن باشید.