گچ تخته سیاه

2
۱۱۲,۵۰۰ تومان
۵۴۳,۰۰۰ تومان
گچ تخته سیاه

گچ تخته سیاه از ترکیبات کربنات کلسیم که نوعی سنگ آهک است با آب در رنگ های متنوعی تولید و عرضه می گردد. گچ تخته سیاه عمدتاً به شکل استوانه ای و یا چهار وجهی تولید می شود. عمدتاً گچ نرم تخته سیاه باعث ایجاد ابری از گرد و غبار شده و برخی آن را یکی از دلایل ایجاد مشکلات تنفسی می دانند! به همین دلیل امروزه به دلیل رعایت نمودن اصل سلامت این محصول بدون گرده تولید می شود؛ این ویژگی همینطور باعث شده تا گرد و غبار گچ به پوست دستان شما نیز منتقل نشده و باعث ایجاد حساسیت پوستی نشود.

امروزه در بسیاری از کافه ها و رستوران ها برای جلب توجه عابرین و اطلاع آنها از منو روزانه از تخته سیاه استفاده می شود، حتی در برخی شرکت ها نیز لیست کارهای روزانه تیم به همراه یک شعار انگیزشی بر روی تخته سیاه نوشته می شود تا کل اعضاء تیم از اهداف و برنامه های پیش رو اطلاع یابند! در مجموع این محصول یادآور خاطرات دوران مدرسه و بازی های کودکانه است که باعث می شود علیرغم ابزارهای مختلف دیجیتال باز هم از این ابزار ساده و کاربردی در محیط های مختلف استفاده شود.

انواع گچ تخته سیاه

در حال حاضر می توانیم گچ تخته سیاه را از لحاظ رنگ، شکل بدنه و میزان گرده تقسیم بندی کنیم. بر این اساس فروش گچ تخته سیاه در انواع زیر صورت می گیرد:

- رنگ گچ تخته سیاه

در دو مجموعه گچ سفید و یا گچ رنگی تولید و عرضه می شود.

- شکل گچ تخته سیاه

به دو صورت استوانه ای و یا چهار وجهی موجود است. البته در مدل استوانه ای برای استفاده کودکان و راحت قرار گرفتن گچ در دستان آن ها، مدل جامبو هم طراحی شده است که قطر استوانه گچ بیشتر از حالت استاندارد آن در نظر گرفته شده.

- میزان گرده گچ تخته سیاه

در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی، گچ های تولیدی دارای فرمولاسیونی هستند که از کمترین میزان گرده برخوردارند. در این صورت استفاده طولانی مدت از این گچ ها به سلامت فرد آسیبی وارد نمی کند.

نکات مهم در انتخاب گچ تخته سیاه

همیشه قبل از انتخاب و خرید گچ تخته سیاه باید به موارد زیر توجه نمایید.

- توجه به نام تجاری خریداری شده و پیشینه تولیدات آن شرکت.

- توجه به فرم بدنه گچ تخته سیاه و اینکه قصد خرید برای یک کودک را دارید یا خیر. پیشنهاد می شود برای خریداری این محصول برای کودکان از محصولات جامبو که قطر بیشتری دارند و به راحتی در دست کودک قرار می گیرد، استفاده کنید.

- توجه به رنگ بندی بسته گچ تخته سیاه، چرا که بعضی محصولات به صورت تک رنگ ارائه می شوند و تعدادی دیگر به صورت چند رنگ هستند.

- توجه به نوع فرمولاسیون تولیدی گچ. امروزه تعدادی از محصولات جدید به گونه ای تولید می شوند که کاملاً بدون گرده هستند و از این رو برای سلامتی فرد ضرری ندارند.

در هنگام خرید اینترنتی گچ تخته سیاه بهتر است به ویژگی های ذکر شده برای معرفی محصول دقت نمایید.

قیمت گچ تخته سیاه

از آنجایی که مجموعه های متنوعی در رنگ ها و بسته بندی های مختلف به همراه نام های تجاری گوناگون در بازار لوازم تحریر موجود است، در نتیجه قیمت گچ تخته سیاه در بازار نیز از تنوع بسیار برخوردار است. ما در فروشگاه اینترنتی دفتردستک گچ تخته سیاه پریمو را در بسته بندی تگ رنگ و رنگی عرضه نموده ایم که به صورت بدون گرده تولید شده اند.

خرید اینترنتی گچ تخته سیاه با برندهای متنوع از دفتردستک

در حال حاضر در فروشگاه دفتر دستک امکان خرید آنلاین گچ تخته سیاه از برند پریمو (Primo) را خواهید داشت تا شما نیز بتوانید موفقیت ها و برنامه های روزانه خود را با اطمینان بر روی تخته سیاه بنویسید!