7 روش تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی

7 روش تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی

در این مقاله سعی داریم روش های تشخیص فابرکاستل اصل و تقلبی را بررسی نماییم. همچنین امروزه سؤال های بیشماری در مورد چگونه شناسایی محصولات اصل فابرکاستل مطرح می شود و اینکه آیا نوشته فابرکاستل بر روی محصولات اصل الزامی است؟

در این مقاله سعی داریم روش های تشخیص فابرکاستل اصل و تقلبی را بررسی نماییم. همچنین امروزه سؤال های بیشماری در مورد چگونه شناسایی محصولات اصل فابرکاستل مطرح می شود و اینکه آیا نوشته فابرکاستل بر روی محصولات اصل الزامی است؟

روش های تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی

توجه به جزئیات جعبه و مداد

یکی از راه های شناخت فابرکاستل اصل و تقلبی توجه به جزئیات نوشته شده بر روی محصول است. برای تشخیص، بهتر است به موارد زیر توجه نمایید.

شناخت فابرکاستل اصل و تقلبی

- توجه کنید که کلمات و علائم توصیفی به صورت مشخص روی مدادها و به دو رنگ نقره ای یا طلایی چاپ شده باشند.

- همچنین متن روی مداد باید واضح باشد، اگر چه گاهی اوقات به دلیل رنگ پس ‌زمینه مداد، خواندن متن ممکن است دشوار باشد.

- از دیگر نکات مهم این است که مغزی رنگی مداد همیشه باید در مرکز قرار گرفته باشد. گاهی اوقات ممکن است قسمت بیرونی مداد کمی تغییر رنگ نسبت به تولیدات قبلی داشته باشد، اما رنگ مغزی همیشه ثابت است. همچنین ارتفاع و مغزی تمامی مداد رنگی فابر کاستل به یک اندازه و مرتب در کنار هم قرار گرفته اند.

تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی

- باید توجه کنید رنگ قرمز یا هر رنگ دیگر مداد در تمام دفعات خریداری شده به یک رنگ باشد و یا رنگ جعبه محصولات چه سبز یا قرمز، مطابق همیشه باشند.

- همچنین باید توجه کنید تا جعبه از با کیفیت ترین چاپ و رنگ های زنده و واقعی تولید شده باشد.

شماره سریال؛ از روش های تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی

تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی با  شماره سریال

یک روش تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی، شماره سریال آن است. به این گونه که هر محصولی شماره سریال مخصوص به خود را دارد و این شماره به هیچ عنوان قابل کپی شدن نیست. توجه کنید که بارکد بر روی محصول حک یا چاپ شده باشد، در این صورت است که محصول خریداری شده اصل است. در غیر اینصورت از خرید خودداری کنید و به یک منبع معتبر مراجعه کنید.

به نام کشور سازنده توجه کنید

فابرکاستل برندی شناخته شده و بسیار قدیمی است که ساخت و تولید محصولات خود را از آلمان شروع کرده است، با توجه به استقبال روز افزون مردم، تولیدات گسترده برخی محصولات این برند قدیمی در اندونزی و مالزی نیز انجام می شود. پس با توجه به نوع محصول میتوانید از کشور سازنده آن مطلع شوید. به طور مثال اتود تی کافاین واریو فابرکاستل کاملاً آلمانی است و بر روی بسته بندی Germany نیز نوشته شده است.


مطالعه بیشتر: تاریخچه فابر کاستل


اسکن بارکد روی محصول؛ از راه های شناخت فابرکاستل اصل و تقلبی

 شناخت فابرکاستل اصل و تقلبی با اسکن بارکد روی محصول

بارکد یک علامت شناسایی و تعیین هویت محصول است. اگر بارکد روی محصولات معتبر باشند شما تنها با اسکن کردن بارکد محصول از طریق تلفن همراهتان میتوانید به راحتی به سایت اصلی فابرکاستل وارد شوید و در آن صورت با خیال راحت خرید کنید. اینکار یک راه مطمئن برای امتناع از خرید محصول تقلبی است.

هنگام نقاشی به کیفیت محصول دقت کنید

 روش تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی

مداد رنگی فابرکاستل در سطح بین المللی توسط هنرمندان حرفه ای و نیمه حرفه ای به دلیل کیفیت بی نظیرش بسیار ارزشمند است.

مداد رنگی حاوی رنگدانه های بدون اسید با کیفیت بالا در رنگ های درخشان با مقاومت نوری بی نظیر تولید می شود. مداد رنگی فابرکاستل به دلیل استفاده از فرآیند اتصال امن (SV) در برابر شکستن مقاوم است.

میزان درخشندگی و خلوص رنگ در دیگر محصولات هنری فابرکاستل مانند گواش فابرکاستل، پاستل روغنی فابرکاستل، پاستل گچی فابرکاستل و ... نیز مصداق دارد.

پس در هنگام خرید هر گونه وسایل نقاشی به کیفیت، برند محصول و اصالت آن دقت کنید تا نتیجه نهایی دلخواهی داشته باشید.

توجه به قیمت محصول؛ از روش های تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی

گاهی اوقات تنها دقت در قیمت محصول، راهی عاقلانه برای تشخیص فابرکاستل اصلی از تقلبی نیست. ممکن است در مواردی شما محصولات فابرکاستل تقلبی با همان حدود قیمت محصولات اصلی خریداری کنید. پس بهترین روش تشخیص فابر کاستل اصل و تقلبی توجه به نکات ذکر شده در بالا و یا خریداری از مراکز فروش معتبر مانند دفتر دستک است.

از فروشگاه های معتبر خرید کنید

یکی از بهترین راه ها برای شناخت فابرکاستل اصل و تقلبی خرید از فروشگاه های معتبر است. سعی کنید در هنگام ورود به فروشگاه ها به تنوع محصولات نگاه کنید. اگر فروشگاه مورد نظر چه فیزیکی و چه آنلاین از تنوع خوبی از محصولات با برندهای معتبر در سطح جهان برخوردار بود، به آن فروشگاه اعتماد کنید.

کلام آخر

دفتر دستک گروه متنوعی از برترین برندهای لوازم التحریر و لوازم هنری، لوازم ادراری و ... را در فروشگاه آنلاین خود عرضه نموده است. یکی از برندهای اصلی فروشگاه اینترنتی دفتر دستک برند فابرکاستل است که در گروه نوشت افزار مصرفی و لوکس، لوازم هنری و ... عرضه شده است. قیمت مناسب و سرعت در ارسال کالا برای دفتر دستک یک شعار نیست بلکه از اهداف اصلی بشمار می رود، فقط کافیست یک بار امتحان کنید!

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی