مجموعه کلاسیک اسپورت کاوکو شکوهی بی همتا

مجموعه کلاسیک اسپورت کاوکو شکوهی بی همتا

کاوکو یک نام تجاری در نورمبرگ آلمان است که در سال 1883 توسط Luce and Enßlen شروع به کار کرد و در سال 1909 اولین خودنویس این برند طراحی و در بازار جهانی گسترش یافت. کاوکو در سال 1911 از مجموعه کلاسیک اسپورت خود رونمایی کرد که این مجموعه جزء قلم های جیبی می باشد که می تواند به عنوان همراه همیشگی شما باشد.

Kaweco classic sport

برند کاوکو یک نام تجاری در نورنبرگ آلمان است که در سال 1883 توسط Luce and Enßlen  شروع به کار کرد و در سال 1909 اولین خودنویس این برند طراحی و در بازار جهانی گسترش یافت. کاوکو در سال 1911 از مجموعه کلاسیک اسپورت خود رونمایی کرد که این مجموعه جزء قلم های جیبی می باشد که می تواند به عنوان همراه همیشگی شما باشد. مجموعه کلاسیک اسپورت از با کیفیت ترین پلاستیک ساخته شده است و از آنجایی که وزن سبکی دارد به شما امکان نوشتاری روان بدون ذره ای خستگی را می دهد. روی درپوش قلم لوگوی کاوکو به رنگ طلایی به زیبایی حک شده است. این مجموعه دارای اندازه ای کاملا متفاوت از دیگر قلم هاست که همین امر سبب تمایز آن نسبت به بقیه قلم ها می شود. مجموعه کلاسیک اسپورت حدود 10.5 سانتی‌متر طول دارد و درپوش قلم دارای بدنه چند وجهی است و امکان استفاده از گیره های مخصوص مدل کلاسیک اسپورت با رنگ بندی زیبا برای شما فراهم آورده شده است. همینطور در بالای درب لوگوی کاوکو به زیبایی خودنمایی می کند.

سِپل هربرگر (سرمربی تیم فوتبال آلمان) ویژگی های خودنویس های مجموعه کلاسیک اسپورت کاوکو را ستایش کرده است. او به کمک یکی از قلم های مجموعه کلاسیک اسپورت بود که تاکتیک های پیروزمندانه خود را بر کاغذ نوشت. تاکتیک‌هایی که تیم آلمان را برنده جام جهانی 1954 کرد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی