لوازم هنری و سرگرمی

انواع لوازم هنری و سرگرمی

در فروشگاه دفتردستک بهترین و برترین ابزار و لوازم هنری برای طراحی و نقاشی عرضه شده است. اگر به اطلاعات دقیق در خصوص هر محصول و ویژگی های آن نیاز دارید می توانید با مطالعه محتوای نگارش شده برای هر محصول پاسخ سؤالات خود را پیدا نمایید. فروش لوازم هنری و سرگرمی در سه دسته انجام می شود.

- لوازم نقاشی و طراحی

در این بخش انواع ابزار مناسب برای طراحی، نقاشی و رنگ آمیزی از مبتدی تا حرفه ای ارائه شده است. اگر تازه شروع به طراحی و نقاشی کرده اید نیازی نیست هزینه زیادی را برای خرید اینترنتی لوازم هنری و سرگرمی صرف نمایید! بهتر است با ابزاری ساده و مناسب برای افراد مبتدی مهارتهای خود را توسعه دهید و پس از آن برای خرید لوازم هنری و سرگرمی حرفه ای سرمایه گذاری نمایید.

در این گروه شما امکان خرید انواع لوازم طراحی و نقاشی با بهترین کیفیت را خواهید داشت که در زیر به بخشی از آن اشاره می شود:

خرید مداد طراحی

خرید مداد رنگی

مدادرنگی ها در برندهای مختلف تولید می شوند. مانند مدادرنگی فابر کاستل 

خرید پاستل

خرید مداد شمعی

خرید آبرنگ

خرید گواش

خرید رنگ روغن

خرید آکریلیک

خرید ماژیک نقاشی

خرید رنگ انگشتی

- لوازم جانبی

لازم است بدانید برای خلق اثری شگفت انگیز و عالی لازم به خرید کلیه ابزار هنری نیست! اما گاهی اوقات خرید برخی از ابزارهای هنری باعث ارتقاء کیفیت در خلق اثر هنری شما می شوند. از جمله این ابزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خرید پالت رنگ

خرید ظرف شستشو قلم

خرید جعبه ابزار

خرید قلم مو

- بازی و سرگرمی

برای ایجاد محیطی مناسب برای پرورش و رشد خلاقیت در کودکان و بزرگسالان راه هایی متنوعی وجود دارد. یکی از جذاب ترین راه کارهای رشد خلاقیت همینطور تمرینی برای انجام کارهای گروهی ساخت کاردستی و پازل است. در این گروه محصولات بسیار متنوع و جذاب مناسب گروه های سنی مختلف عرضه شده که شامل موارد زیر است:

خرید پازل دی تویز

خرید پازل سه بعدی روبوتایم

خرید اسباب بازی ساختنی انجینو

خرید کاردستی 4M

نکات مهم در انتخاب لوازم هنری و سرگرمی

در هنگام خرید آنلاین لوازم هنری و سرگرمی لازم است به نام برند و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید توجه شود. در تولید رنگ های مختلف بسیار مهم است که ترکیبات آن فاقد مواد سمی باشد تا در هنگام استفاده بر روی تنفس یا پوست دست حساسیت ایجاد نکند. همچنین در طراحی و تولید کاردستی و پازل مهم است که از مواد اولیه با کیفیت و ابزار ساخت بی خطر استفاده شده باشد و البته ایده بکار رفته در تولید آن نیز که باعث ایجاد انگیزه و هیجان در مخاطب می شود بسیر حائز اهمیت است.

قیمت لوازم هنری و سرگرمی

همانند دیگر محصولات مواردی همچون نام برند، نوع بسته بندی، مبتدی یا حرفه ای بودن محصول بر روی قیمت لوازم هنری و سرگرمی تأثیر مستقیم دارد. به همین خاطر بهتر است در ابتدای کار افراد برای پرورش و رشد مهارت های خود از محصولات ساده تر مناسب برای افراد مبتدی استفاده نمایند که قیمت آنها مناسب و مقرون بصرفه است و پس از کسب مهارت های لازم بر روی خرید لوازم هنری و سرگرمی حرفه ای سرمایه گذاری نمایند.

خرید اینترنتی لوازم هنری و سرگرمی با برندهای متنوع از دفتردستک

در فروشگاه اینترنتی دفتردستک امکان خرید مجموعه متنوعی از لوازم هنری و سرگرمی برای مخاطبین با گروه های سنی مختلف فراهم است. مجموعه متنوعی از لوازم طراحی و نقاشی از مبتدی تا حرفه ای به همراه لوازم جانبی مرتبط با آن از برندهای جهانی نامدار مانند محصولات فابرکاستل (Faber-Castell)، پریمو (Primo استابیلو (Stabilo)، اونر (Ownerبیک (Bic)، ماپد (Maped)، استدلر (Steadtler) همچنین محصولات با کیفیت تولید و ساخت ایران مانند پارش مداد (Pars-Medad)، آریا (Arya)، آرت لاین (Artline) ارائه شده است. در قسمت بازی و سرگرمی نیز محصولاتی جذاب، هیجان انگیز و مبتکرانه از برندهایی خوشنام دارای سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع پازل، اسباب بازی ساختنی و کاردستی مانند روبوتایم (Robotime)، دی تویز (D-Toys)، انجینو (Enjino) و فور ام (4M) ارائه شده است. با اطمینان از اصالت و سلامت فیزیکی کالا می توانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه دفتردستک خریداری نمایید.